Terugkoppeling Dinsdag vraagdag! vraag 10-02-2015 Vraag 5

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 10 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

5. Zou een schatkist met alle van de hierboven genoemde punten en een paar andere items interessant

1. Ja

311 stem(men)
    83,8%
  2. Nee

60 stem(men)
    16,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb nee gestemd Ik vind de schatkisten uit de definitieve stripevents ook niet interresant

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Maar als het juist om een verandering van die schatkisten gaat, dan ben ik voor.

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De schatkistje die je kunt verdienen bij de stripevents, vind ik 10 keer niks. Ik speel dit dan ook niet meer, want het kost me meer dan me oplevert.
    Bij strip 1 heb ik toen gekozen voor de sieritems omdat ik er van uit ging dat die definitief waren, maar zoals hier eerder ook al genoemd staat, kun je daar een paar keer op klikken en weg is het ding. Meerwaarde? zeker niet.

Die schatkistjes mogen van mij er wel helemaal uit!

4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Daar maak je wel een punt,ik denk dat ik de vraag niet helemaal heb begrepen.De schatkisten van de stripevents vragen wel om verbetering

5. breston18

breston18 Forumkenner

heb ja gestemd, na betere uitleg toontje

6. Lieve

Lieve Halfgod

sorry waarom sta onpartijdig er niet bij
    die strip event na de twee eerste laat ik me niet meer vangen
    bij de piratenbaai kom ik ook niet
    dus het maakt niet uit denk ik is totaal niet interessant
    er zijn ander punten die verbeterd kunnen worden
    nieuwe mesthoop enz

7. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

de schatkisten uit de strips zijn echt waardeloos (1 uitzondering 3 uur de knechten)
    wat is nu een zandkasteel en de vele andere dingen als een beloning!
    kun je de spullen beter op de markt verkopen, brengt een mooie duit op.

8. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Ik heb "nee" gestemd omdat ik de schatkisten als een mogelijkheid zie om bonenstaakitems te verkrijgen voor boeren die misschien nog (gedeeltelijk) lege lijnen hebben.

9. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Ik heb ja gestemd. Ik heb 10 (gedeeltelijk) lege bonenstaaklijnen. Van sommige mis ik 1 of 2 sieritems. Zou geweldig zijn als ik er op die manier nog aan kan komen. Bij de ruilevents probeer ik het al niet eens, is gewoon niet aan te komen.

amandeltje en bepsels vinden dit leuk.
  10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ja de schatkist zou interessanter zijn als er bij voorbeeld weer de speeldoosjes in zouden zitten
    zo dat sommige die wolkenrij kunnen completeren maar ook andere Items die eerder als sier items zijn geweest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.