Dinsdag vraagdag! vraag 03-03-2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

Welke van onderstaande fok-events heeft jouw voorkeur?

1. Event waar je de mogelijkheid krijgt met een al bestaand dier te fokken (denk aan bij, ezel)

38 stem(men)
    11,0%
  2. Event waar een geheel nieuw fokdier in het spel komt (denk aan de panda en kameleon)

36 stem(men)
    10,4%
  3. Event dat vraagt om reeds bestaande fokdieren.

22 stem(men)
    6,4%
  4. Een combinatie van bovenstaande opties.

172 stem(men)
    49,9%
  5. Ik vind fok-events niet leuk.

77 stem(men)
    22,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whealy76

whealy76 Junior expert

Het principe Fokken vind ik leuk. Minder leuk is dat het einde nooit in zicht is. Het duurt eeuwen voordat je een stapel supervoer hebt.
    De normale fokquesten komen niet af en als er dan steeds tijdelijke fokquesten komen (vind ik wel leuk) dan blijft er geen supervoer over voor de normale fokquesten (dat vind ik niet leuk). Als in de tijdelijke questen nu eens geen supervoer werd gevraagd maar speciaal voer dat in dat event gemaakt wordt. Er wel supervoer beloningen gegeven worden. Dan blijft er ook nog wat over om de normale fokquesten te doen.

2. .TARZAN.

.TARZAN. Forumleerling

helemaal met Whealy76 eens.

omaatje75 en Sintra98 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.