Terugkoppeling Dinsdag vraagdag! vraag 03-02-2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

Van welke Farmerama functie hou je het meest?

1. Boerenrad

37 stem(men)
    10,7%
  2. Magische bonenstaak / Wolkenrij

30 stem(men)
    8,7%
  3. Markt

54 stem(men)
    15,7%
  4. De coöperatie

38 stem(men)
    11,0%
  5. Woonhuis

1 stem(men)
    0,3%
  6. Molen

1 stem(men)
    0,3%
  7. Postkantoor

1 stem(men)
    0,3%
  8. Ambachtsbuurt

17 stem(men)
    4,9%
  9. Boom der wijsheid / Apentempel

9 stem(men)
    2,6%
  10. Ik kan gewoon niet beslissen

157 stem(men)
    45,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldtrix

goldtrix Gevorderde

Hier kan ik me helemaal in vinden.

2. katbla

katbla Forum freak

ik vind alles belangrijk, heb ook op - kan niet beslissen- gestemd..

3. boemer49

boemer49 Oudgediende

ik kan niet beslissen ,heb ik gekozen ...vind het goed zo ...:)

4. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik kan ook niet beslissen.
    Maar dat komt omdat ik het heel verschillende functies vind, met heel diverse toepassingen.
    Appels met peren vergelijken, zogezegd.

5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik kan ook niet beslissen. Ik gebruik alle functies, de een wat meer als de ander.

6. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik zou overal wel op willen stemmen, behalve op het woonhuis,. Zoals ik het aantal stemmen zie, dan gaat er niemand voor het woonhuis, hoezo overbodig. Heb dus gekozen voor, kan niet beslissen...

7. valkenier

valkenier Levende forumlegende

ik kan niet kiezen daar kies ik voor.

het is net alsof je als kind in een snoepwinkel loopt dan kan je ook niet kiezen.:p

8. fairie

fairie Commandant van het forum

Dit is in het verleden wel geweest. Als ik nu iets uit wil printen sla ik het bestandje op de computer op en dan kan ik de betreffende pagina('s) wel uitprinten. Ik vind het ook makkelijker als de printversie weer terug zou komen.

Nu weer on-topic. Ik vind meerdere functies belangrijk waar ik dan ook gebruik van maak en heb dus ook op Ik kan niet kiezen gestemd.

9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik hou het meest van de boom der wijsheid en ook van de Apen tempel zowel sterretjes als Gouden bananen heb ik planty
    op voorraad en ik kijk lah heel lang uit naar het koraalrif -.-8)

10. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

De keus is te moeilijk, dus ga voor, kan niet kiezen.

11. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Hier ook ik kan niet kiezen.
    Als men nu riep wat er weg kon dan wist ik het wel. Dan zou ik voor boerenrad kiezen.

12. ajonker1608

ajonker1608 Doorzetter

Helemaal mee eens! Het woonhuis gebruik ik nagenoeg niet, dus die mag wat mij betreft wel verdwijnen of moet rigoreus herzien worden qua functionaliteit.

13. buckies1

buckies1 Forumbeginner

ik ben het met je eens alles is belangrijk maar waar zou ik zijn zonder mijn jammetjes

14. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik gebruik alle functies. De een wat meer dan de ander. De molen ,het boerenrad,de markt en de ambachtsbuurt het meest.Ik heb gekozendat ik niet kan beslissen.

15. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

alles is belangrijk alleen het woonhuis en postkantoor minder
    de veredelings sloten zie ik graag gelijk vrij komen,
    je moet een dag van tevoren al beslissen wat je wilt zaaien
    dat werkt niet. ik heb het meeste al veredeld wat ik graag wil hebben
    maar gebruik het zelden omdat ik niet het juiste op het goede moment in de sloten heb staan

Laatste bewerkt: 4 Februari 2015
  16. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

bonesstaak maar verbetering is daar welkom bv een knop om meerdere staken tegelijk te oogsten of betere beloningen alhoewel de laaste tijd mooie beloningen zijn....

17. rikmark

rikmark Forum freak

Ik heb gekozen voor kan niet beslissen. Gebruik ze allemaal de een meer dan de andere.

18. Angelique..

Angelique.. Gelegenheidsauteur

Heb gestemd dat ik niet kan kiezen maar ik sluit mij bij tonio76- aan om fokhotels in 1 keer vol kunnen zetten :D

19. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik heb geen keuze aangeklikt, omdat je alle spelfuncties moet gebruiken in het spel. Ik vind het een beetje rare vraag

20. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik heb op ambacht gestemd. Die kun je gebruiken wanneer en hoe je wilt. Het rad en de dagelijkse inlogbonus is weinig waard. In al die jaren 1 x rode doos en verder te veel van hetzelfde. Dezelfde stallen en/of bomen. Of EP, een aantal wat na level 50 een lachertje is. Het woonhuis laat ik links liggen, de markt is leuk. De coöperatie is ook niet meer leuk na level 70 of zo. Biedt nauwelijks iets nieuws. Net als de apentempel en de boom. De bonenstaak is wel en niet leuk, niet vanwege het eindeloze klikken wel v.w.b. de prijzen.
    Waarom de vraag niet omgedraaid: wat mag weg. En dan de bioscoop als optie erbij zetten: die staat voor mij dan met stip op 1, die mag weg! Hij doet het niet of half. 1 boel ellende! Doe daar alsjeblieft een keer iets aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.