dierenvoer word niet bijgeschreven

Discussie in 'Help archief' gestart door Deboerin, 16 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deboerin

Deboerin Forumbeginner

Het dierenvoer wat ik in de molen produceer komt niet bij mijn aantal.
    Gisteren 80 kameleonvoer geproduceerd, er is niets bijgekomen. Vandaag loopt dit ook al niet goed met bevervoer en kamelenvoer

2. Lieve

Lieve Halfgod

hier is de molen ook nog niet in orde
    krijg het eerste slot niet ingevuld en wat hij nu draait? ik weet het niet er komt niks bij
    als ik het eerste slot wou invullen ga het in het derde
    de bahamarama molen is oké

3. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Af en toe leek de molen te haperen, gisteren tenminste. Ik had toen dat de molen op 0% stond terwijl hij al heel lang aan het draaien was. Gelukkig niets veranderd, later bleek dat hij wel gewoon gedraaid had en mijn voer er gewoon was.

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb hetzelfde. Bij mij is het ook nog niet bijgeschreven en de tijd van de molen blijft op 0,00 staan. Ik heb er wel wat ander voer achter gezet om te kijken wat hij doet. (Ik had maar 1 productie aangezet i.v.m. de eventuele problemen die er nog zouden zijn). Ik moet zo weg en kijk aan het eind van de middag of hij nog hetzelfde staat of dat hij dan toch verder is gegaan.

Ben er weer en heb nog even naar mijn molen gekeken. Het is inmiddels bijgeboekt en hij is met de volgende productie bezig.

Laatste bewerkt: 16 April 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.