Dierenvoer gekocht, magazijn nog steeds leeg !!

Discussie in 'Help archief' gestart door seljander, 24 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seljander

seljander Forumbeginner

Zoals de titel het zegt, ik heb net voer gekocht maar mijn magazijn is leeg.

Het gaat om krokodil,flamingo, nijlpaard en rode panda-voer ..
    weet niet precies hoeveel, maar ongeveer 8x flamingo, 8x krokodil, 6x nijlpaard en 6x pandavoer .. ongeveer 250 000 BD ..

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik geef eerst even de standaard tips. Weet je zeker dat je het voer hebt gekocht en niet per ongeluk de dieren zelf. Heb je al geprobeerd je spel te verversen of opnieuw inloggen. Als dit niet heeft geholpen kun je het beste een ticket naar support sturen. Zij kunnen dan voor je nakijken wat je hebt gekocht en eventueel of er iets mis is gegaan. Bij de omschrijving van het probleem moet je wel je user ID invullen en je spelersnaam. Ze kunnen het dan sneller voor je nakijken.

3. seljander

seljander Forumbeginner

ik weet het echt niet, nu ben ik aant twijfelen of ik de dieren niet heb gekocht .. wel raar dit.
    bedankt voor de reactie en de moeite.

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

kan je niet vergelijken met de prijs? wat jij betaald hebt is wel heel veel voor het voer

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb het op mijn markt even nagekeken en het kan wel kloppen hoor. Op de nijlpaarden na zijn de dieren zelfs goedkoper dan het voer :music: .

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

De enige mensen die het werkelijk na kunnen kijken, zijn mensen van support. Bedenk dat dit soort zaken het beste na te kijken zijn net nadat je iets hebt gekocht, omdat het anders erg lastig wordt om te kijken wat waarheen is gegaan en wanneer.
    Voor nu dit draadje op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.