dierenfokken

Discussie in 'Overig archief' gestart door denniskroes, 21 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denniskroes

    denniskroes Forumleerling

    welk dier kan ik het best gebruiken om te fokken?
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Is moeilijk om je daar advies in te geven, wil je fokken om quests te gaan doen of om de fokdieren te verkopen op de markt?

    Kijk bij de quests welke prijzen je het meest aanstaan of op de markt welk fokdier goed verkoopt voor een hoog bedrag.

    En komt natuurlijk bij dat het ligt aan jouw eigen voorraad dieren en in welk level je zit om te bepalen met welk dier je het beste kan beginnen.

    Als je de bonenstaak nog niet hebt daar moet je eerst een quest voor doen waar je ook enkele fokdieren in moet leveren dus je kan daar ook even kijken of je dat eventueel wil gaan doen (daar zijn van verschillende soorten dieren fokdieren nodig).
     
  3. denniskroes

    denniskroes Forumleerling

    bedankt voor de tip en ik fok meestal met de kip omdat ik daar veel stallen van heb
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Kip is natuurlijk een goed en goedkoop dier om mee te beginnen, misschien zijn er nog medespelers die goede tips voor je hebben. Ik verplaats je draadje even naar een plek waar ik hem gewoon open kan laten en niet hoef te sluiten :)
     
    denniskroes vindt dit leuk.
  5. denniskroes

    denniskroes Forumleerling

    met de kip heb ik nu al de soepkip gehaald het koste me wel wat supervoer maarja je moet het ervoor over hebben
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het beste is trouwens om met fokken te wachten op de babyboom, dan krijg je per fok of een fokdier extra of wat dieren terug. Dan gaat het fokken dus sneller. En ik zou ook naar de prijzen kijken van de fokdieren, het is vaak slimmer om de fokdieren te verkopen en daar dan hogere voor terug te kopen.
     
  7. schaap1000

    schaap1000 Forumleerling

    wat theav17 zegt, nu is er weer zo een babyboomdag.
    ik ben ook gelijk begonnen

    ps
    fokken met de koekoek is ook goedkoop,
    want ze zijn gratis en je krijgt bij wollige scharken (de eerste) al extra supervoer
     
  8. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hallo denniskroes,
    Als je al voldoende dieren verzameld hebt op Bahamarama dan kun je ook op het eiland voor de questen gaan
    je krijgt dan heel veel BEP 9=punten voor Bahamarama en kun je snel levelen waardoor je gouden bananen krijgt
    en als je het eindpunt van de quest haalt krijg je er ook nog heel veel BD bij.
    Groet en veel spelplezier, Sintra
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.