dieren fokken duur, en er komt geen eind aan ?

Discussie in 'Overig archief' gestart door lonnie57, 12 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Waarom worden er zoveel fokdieren gevraagd de laatste events ?
    Zo krijgt niemand zijn fokdieren quest toch nooit af ?
    Ik begrijp dat er geld verdient moet worden bij BP, kan dat niet op een andere manier gebeuren want om een goud ... dier te krijgen ben je al tig super mest kwijt en heel wat maanden verder of jaren !
    Voordat iemand reageert om naar de markt te gaan . Tuurlijk zou kunnen ik heb een gouden ezel gekocht voor 9.000.000 . Het beursje is onwijs dunner geworden. Nu die wolf nog GGrrrrrrrr
     
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb er persoonlijk voor gekozen om eerst alles tot 8 diamant af te maken. Omdat de fokdieren steeds verder uitgebreid worden en we ook fokdieren nodig hebben voor andere questen/events denk ik dat het daar wel bij blijft. Ik koop ook fokdieren op de markt omdat ik niet echt een "geluksaccount" heb qua hogere fokdieren krijgen bij bv babyboom.
    Ik heb er vrede mee dat ik bepaalde dingen niet af krijg en ach wie weet ooit...
     
  3. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    ik doe het lekker op mijn gemak. ik concentreer me op 1 dier en die probeer ik af te maken. af en toe ook even een ander fokdier ertussendoor. ooit kom ik er wel. maak me er niet zo druk over.
     
  4. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ach, ik geef geen geld uit aan dit spel en heb dus vaak ook weinig sv, maar eens komt er een moment...
    het is gewoon een questie van geduld;)
     
  5. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Alles leuk en wel , ik vindt een fokdier in zetten voor een event nog steeds een pnt. Waar je maanden voor gespaart heb!
    Er zijn zoveel dingen te verzinnen als je toch al in een hoog level zit! Maar ja wie ben ik
    zoals sinkieboy verteld ga voor diamant
    zoals je ziet ben ik weinig op het Forum te zien.
    Zal dus weer wel even duren.
    Ik Wens voor iedereen Een Gezond en Gelukkig Nieuw Jaar XXX
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Tot nu toe heb ik bijna alle fokquesten af. Ik stop dan wel geld in het spel. Maar ook zonder er geld in te steken is het wel mogelijk.
     
  7. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik snap TS heel goed.
    Er zijn heel erg veel fokquesten en die kosten super veel dieren en SV.
    Het lijkt wel een eeuwigheid te duren.
    En die nieuwe koekoek questen helpen ook niet.

    o_Ok ik probeer eerst 1 dier af te maken en dan naar de volgende te gaan.
    Met af en toe een uitstapje naar een ander dier.
    Speel ook op BAHA niet alle fok al vrij, heeft toch geen nut.
    De vleermuis en de kraai vrij spelen, ik wacht wel ff.
    De markt en en fokdieren lijst word er ook niet overzichtelijker van.
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik adviseer kuikens juist om met de vleermuisfok te beginnen. De fokdieren voor de bonenstaak zijn erg duur. En wanneer je eenmaal de bonenstaak hebt, kun je daar ook een rune inleveren om albinovleermuizen te krijgen. Dat scheelt vast een ronde fokken. Natuurlijk kun je de vleermuizen ook nog eens redelijk goedkoop bijkopen.

    Zelf probeer ik met goedkope fokdieren verder te fokken, normaal tot fase 9, nu wil ik graag de dieren van de soepquest.
    Ik heb nu ongeveer 4 fokdieren klaar op de laatste fase na. Vandaag verder gefokt met een stel veermuizen en een rockmuis binnen gekregen. Met gewone dieren fok ik alleen met een nieuw fokdier.
    Doordat er sinds het nieuwe rad fokdieren uit de molen komen, en verder nog uit de reuzenstallen en uit de bonenstaakrijen, kan ik me wel voorstellen dat BP er ook nieuwe dingen voor probeert te verzinnen.
    Op een ander account had ik bijna alle fokdieren die voor dit event nodig waren uit het rad. 2 krullenbolschapen, 2 dwerggeiten, een angsthaas en een soepkip. Op dat account had ik de gewone honden al, dus heb ik de krullenbolschapen en dwerggeiten ingeleverd, en de rest duur verkocht.
    Veel spelers gaan voor alles of niets. Bij tijdelijke questen met deze opbouw, kijk ik wat ik interessant vind. En dat heb ik ook gedaan bij de koekoeken. Wel supervoer en de rode donsverenwerkplaats uitgehaald, maar bijna geen supervoer ingestopt.
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ja maar wat ik probeer te zeggen is dat door veel handelen op de markt, kopen en verkopen je de questen wel af kan krijgen. o_Ok al steeek je er geen of weining geld in. Het is wel te doen. Duurt alleen wat langer. Maar persoonlijk vind ik dit wel een uitdaging. Ik doe met de dieren waarvan ik de quest af heb, niet meer mee. Dus als er een event is moet ik vanaf 0 beginnen. en toch verdien ik dan ook aan een quest
     
  10. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    tja snap het wel hoor raak soms ook een beetje gefrustreerd als er een quest is die niet haalbaar is voor mij, maar ga dan zo ver als ik zelf wil, dat houd in dat ook ik niet alles afmaak.....het is niet anders en wie weet inderdaad ooit nog eens.
    kopen is ook een optie, heb zelf een gouden ezel gekocht en nu maar sparen voor de kookpotten ach zo houd je nog wat te wensen over toch? suc6 allemaal.
     
  11. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    ik speel dit spel om te boeren, niet om te handelen, daar vindt ik niets aan. En dan zou ik wel een ander spel hebben gekozen.
    Als je een fokdier op het laatste level wilt kopen, of 4 daaronder, kost je dat al gauw 12 miljoen, en daar kom ik nog niet in de buurt.

    Ben uit armoede nu af en toe maar wac gaan verkopen, maar zo snel heb ik geen miljoen bij elkaar. En je hebt tientallen fokdieren op goud niveau nodig. Dus nee, ik vindt dit geen uitdaging meer, maar een bron van frustratie.
     
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Echt een antwoord op de vraag van topic starter heb ik niet, ik weet niet wat BP nog meer voor ons in petto heeft. Maar het is wel op verzoek van spelers om andere dingen te vragen dan altijd maar eventgewassen oa fokdieren.
    Sommige spelers kijken daar naar uit en sommige inderdaad niet, als het niet mogelijk is om daar uitgebreid aan mee te doen zou je er eventueel voor kunnen kiezen om fokdieren die je wel kan fokken goed te verkopen op de markt.
    Of niet meedoen en de tijd gebruiken om aan je voorraad in de schuur te werken.

    Omdat dit draadje inmiddels al meer een kletsdraadje is geworden zal ik niet sluiten maar hem naar een andere plek op forum verplaatsen.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je mag het hier misschien niet posten, maar ik ben heel benieuwd welk spel je dan zou spelen. Ik ken geen ander spel waar ik zo,leuk kan handelen. Voor Farmerama zat ik soms uren op marktplaats, maar daar werd ik wel flauw van. De beurs heb ik ook een tijd leuk gevonden, maar na de crisis en de flink zakkende prijzen niet meer zo.

    Voor de fokdieren die TG opleveren, heb ik aardig gehandeld. Daarna zijn zowel de bioscoop als het nieuwe bahamarama gekomen, en heb ik de fokdieren ook aardig laten zitten.
    Dit soort handelsevents maakt me weer fanatieker in alle fokdieren.
     
    omaatje75 vindt dit leuk.
  14. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    als het fokken nu niet eens tot 10 was maar zeg maar 5 dan was het te doen. maar jee zeg 10 en dan steeds 4 dieren en dan nog een 4 is mij te veel van het goede. er komt geen einde aan en dan begint het mij te vervelen. en dan iedere keer 2 supervoer een rib uit mijn lijf. en dan al die dieren die je er voor nodig hebt maar niet te praten. nee als bp het nou tot 5 houd en dan 1 supervoer en niet steeds 4 van die dieren zou het al een stuk vrolijker zijn
     
  15. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik vindt het aan de ene kant veel te veel, maar het is voor mij ook een motivatie om zo veel mogelijk te doen, omdat er anders letterlijk geen eind aan komt, omdat er meer quests bij komen dan ik er voltooi
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.