dieren bahama

Discussie in 'Help archief' gestart door tonny6547, 21 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonny6547

tonny6547 Forumbeginner

kan geen dieren plaatsen op de bahama,s overal staan rondjes omheen
    hoe kan dit

2. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

ff opnieuw inlogge als het goed is is dan alles normaal zit een bugg in

3. tonny6547

tonny6547 Forumbeginner

heeft geen zin heb al wel 10 keer opnieuw ingelogt de rondjes gaan niet weg wat nu

4. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Rare vraag maar heb je die dieren wel vrijgespeeld (de beelden) in de apentempel ?

5. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Ik heb dit ook wel eens. Bij mij helpt het dan echt om de geschiedenis + cache te verwijderen. Voor de zekerheid Ccleaner er nog overheen, en dan kan je de dieren weer plaatsen.
    Ik vermoed dat je bij Schateiland nu ook alles met rode rondjes in je voorraad hebt.

6. tonny6547

tonny6547 Forumbeginner

alles vrij gespeeld en bij schat eiland is alles normaal zal je raad opvolgen maar snap het niet mijn vrouw en dochter werken met de zelfde laptop daar is niks aan de hand in ieder geval allemaal bedankt

7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Tja echt raar......

8. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

werken jullie ook in dezelfde browser? Dan lopen de caches misschien in de war.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.