dier in eenzaam verblijf weer terugzetten

Discussie in 'Help archief' gestart door goudkevertje, 21 Mei 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Goedemorgen,

    Ik was net een beetje aan het experimenteren met het eenzaam verblijf. Had deze op het sieritemveld in de tropen neergezet met een papegaai (van vrij hoge waarde) erin.

    Toen wilde ik kijken hoe ik de papegaai weer uit het eenzaam verblijf haalde, maar dat lukte niet. Heb het eenzaam verblijf toen verwijderd. Maar ben ik nu de papegaai kwijt? :-O
     
    fensie01 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je papegaai is er gewoon nog hoor. Bij verwijderen worden het verblijf en het eenzame dier apart terug gezet in je inventaris, net als wanneer je een upgrade van stal of boom verwijdert.
     
  3. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Heb je m weer gevonden intussen?
     
  4. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Nee. Het stomme is, ik weet niet meer welke papegaai het was, alleen dat ie 140 EP zou moeten geven. Het verwijderen ging ook op een andere manier dan ik de keer erna probeerde. Hij verdween gewoon meteen er vanaf.
    Heb het erna nog eens geprobeerd, nu met een gewone papegaai die 1 EP geeft, en toen ik die verwijderde, kreeg ik eerst een "hamertje". En de papegaai zat daarna idd gewoon weer in de inventaris.
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij de spelfaq's, deze link: https://board-nl.farmerama.com/threads/papegaaien.8743/#post-671480
    zie je helemaal onderaan wat papegaaien aan ep opleveren in een eenzaam verblijf (40/48/56 ep voor het stukje dat ik uit die link heb gekopiëerd en in een kuddeverblijf (120/144/168 ep).

    Tropische Papegaai
    [​IMG]
    40Tropische papegaai
    [​IMG]
    120180.000
    Feestpapegaai
    [​IMG]
    48Feestpapegaai
    [​IMG]
    144570.000
    Shakespeare-Papegaai
    [​IMG]
    56Shakespeare-papegaai
    [​IMG]
    1681.800.000

    Er is geen papegaai die 140 ep oplevert in een eenzaam of kuddeverblijf.
     
  6. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Dan hoop ik dat ik mij gewoon heb vergist en het dier dat erin zat gewoon weer lekker in de inventaris zit. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.