di

Discussie in 'Overig archief' gestart door heidisboerderijtje, 23 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidisboerderijtje

heidisboerderijtje Forumleerling

hoi hier een boerin die in level 79 bijna in 80 zit. hoe kan het dat ik 100 di s minder krijg dan een ander .ik heb alles in de boom al gedaan. en mn veeteelt quest zit op 12 en mn tentoonstelling is op 11 . ik ben erg benieuwd hoe dit kan want ik heb nog geen quest kunnen afmaken . kom iedere keer heel veel di s te kort. wie o wie kan mij helpen gr een teleurgestelde boerin

2. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

hogere levels, kunnen meer gewassen neer zetten die meer DI's kunnen geven en bomen ook
    en sommige hebben hun bekers op 30 % staan en in de boom gezet
    geduld..ook jij komt hoger in level en straks kan je hogere gewassen neer zetten
    anjers geven meer dan zonnebloemen ( voorbeeldje)

3. heidisboerderijtje

ik heb een buur boerbiet-61 die zit in level 98 en die kreeg ook maar 180 di s en mijn andere buur in level 98 kreeg er 250 en die hebben allemaal de upgerates in de boom gedaan en waar komt dat dan vandaan. alles ingeleverd wac cat wortelbrood etc .en allebei anjers ingezet me andere buur is heideroosje. rarara er klopt toch iets niet denk ik dan ik hoor graag weer wat.

4. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

zoveel factoren die mee spelen, heb je ook nog stallen of bomen met hoog ep waarde staan, heb je toverbomen enz enz
    ik had vandaag met toverboompjes mee en 11 howie's, anjers, spelt en aubergia's er bahama gewas van 15 uur , er meer dan 250 di's
    en mijn level is ruim boven de 100

5. heidisboerderijtje

nou ik blijf het maar raar vinden

6. fairie

fairie Commandant van het forum

o_Ok al zet je hetzelfde in en heb je hetzelfde gewas geplant kunnen er (misschien) wel verschil in zitten in de soort en aantal bomen en/of stallen.

o_Ok is het een kans factor. Over het algemeen heb ik wel genoeg DI's maar ik heb wel een keer een event tussendoor gehad dat ze erg slecht bij mij binnenkwamen. Misschien dat het bij jullie onderling dan afhangt van die kans factor.

Kan het ook niet zijn dat ze iets meer bonenstaakrijen hebben vrijgespeeld dan dat jij hebt. o_Ok daar zitten rijen met bonussen tussen die van invloed zijn op de DI's.

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wat had je op je akkers staan bij het begin van het event? Misschien valt daar winst te halen.
    Voor veel drops bevalt het mij prima om alle akkers vol te hebben staan met bomen van 20 uur.

Wac, cat, wortelbrood helpen niet voor dropitems.
    Er zijn 2 wolkenrijen die op Bahamarama en Regenwoud extra geven. (De ene drops, bij de ander staat gereedschap, ik weet niet of die ook drops geeft.) Dat kan ook nog verschil maken.

8. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik had de 1e oogst 209 drops
    Dit had ik als voorbereiding gedaan:
    Op alle grote velden anjers en in de hoeken 20 uurs bomen
    Op Bahamara alleen maar lange bomen
    Heb beide bekers op maximaal (30/30)
    Wolkenrij Nieuwjaar 2015 geeft 5% grotere kans op ALLE grondstoffen op Bahamarama
    Wolkenrij Strip #8 geeft 15% hogere dropkans op gereedschap
    Voor het oogsten 1 Howie Donut geplaatst en F5 gedaan (heb maar 1 Howie)
    1 Toverboom mogen oogsten
    En dit leverde mij 209 DI op :)
    Suc6

9. miekekoning

miekekoning Veteraan

Het is inderdaad zo dat het aantal DI dat je ontvangt van veel dingen afhankelijk is.

Omdat het niet echt (meer) een algemene vraag betreft maar meer een plek waar er tips uitgewisseld kunnen worden om meer DI te krijgen heb ik hem even verplaatst.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.