di

Discussie in 'Help archief' gestart door kiboe, 8 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiboe

kiboe Forumleerling

als je twee accounts hebt,je zaait precies hetzelfde in vanaf het begin en voor het event begint,de boom der wijsheid bekers allebei 27/30 waarom krijgt een account dan meer di dan de andere,nu al weer z,n 30 minder en we zijn nog niet half weg, vorige event meer dan 100
    weet iemand hier het antwoord op??
    dank

2. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

omdat het om kans op di items gaat. Dat maakt het onvoorspelbaar hoeveel eruit komt.
    In de extreme gevallen, zou je uit elk kwartveldje een di kunnen krijgen. Aan de andere kant zou je uit geen enkel kwart veldje een di kunnen krijgen. Het is een kwestie van geluk, hoeveel je er krijgt.

Wat trouwens mijn grootste principiële probleem met di is. Ik heb een hekel aan kans spelen.

3. kiboe

kiboe Forumleerling

eerst, dank voor je reatie,
    dan zou ik dus door toeval een event niet kunnen halen?
    lijkt me niet in de haak,maar we wachten af

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Zo zit het hele leven in elkaar hoor.
    Als je patience speelt weet je ook niet van te voren of je wel of niet uitkomt. Wist je dat wel dan zou je waarschijnlijk geen patience spelen.
    Er zijn overigens genoeg strategieën waardoor elke speler die voldoende tijd spendeert genoeg dropitems kan halen. Voor hogere levels gaat dat makkelijker omdat die meer hebben vrijgespeeld maar ook lagere levels kunnen ver komen.

Voor strategieën en tips verwijs ik graag naar de praatgroep https://board-nl.farmerama.com/inde...deal-tijdelijk-event.12202/page-18#post-85662

5. BaukeS

BaukeS Halfgod

je als je aan het eind te weinig dropitems hebt kan je ze bij events voor 2TG per stuk bijkopen.
    daardoor is de kans zeer klein dat je ze vanwege de dropitems niet kan afmaken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.