Deze dieren kende ik nog niet

Discussie in 'Help archief' gestart door Aspergesteker, 18 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Heb sinds enkele dagen een animatie op mijn hoofd akker weet niet of het van een event is.
    En ja ik heb alle animaties en extra dingen uit staan net nog gecheckt. Heb al gekeken hoe en waar uit te schakelen maar helaas pinutbutter het is geen waar het blijft acrief.
    Hier de animatie(tenminste een screenshotje er van )

http://prntscr.com/8hunvz

En jammer ze kunnen hier niet overweg met lightshot.
    Hoop dat het met een linkje mag

2. polkey

polkey Oudgediende

Die is toch van het kippenhokje, waar je gereedschap uit krijgt.
    Een knecht opent deze niet, dat moet je handmatig doen en dan zie je de kip rondhupsen

3. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit is inderdaad de kip van een kippenhokje. Wellicht heb je die gekocht met de uitverkoop en moet je nog wennen aan het uiterlijk?

4. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Heb idd kippen hokken gekocht alleen staan ze niet op de hoofdakker maar heb ze staan op de beide sieritemvelden en dan komt dus de animatie op de hoofd akker is een beetje vreemd maar och probleem is dus opgelost gooit er maar een slot op beste forum moderators.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.