definitieve lijst Top 1000

Discussie in 'Help archief' gestart door Kabouter_1, 26 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Nu de items zijn uitgekeerd... wordt er nog een definitieve lijst van de top 1000 geplaatst? zodat je kunt zien op welke plaats je nu uiteindelijk bent geëindigd?

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, ook omdat er Nederlandse spelers waren die het net niet hadden gehaald.

Kabouter_1 vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Euh, hebben jullie je prijzen gekregen dan?
    't Zal mij benieuwen of ik er dan uitgegooid ben. Hier nog niks gekregen.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Op dit moment hebben wij geen definitieve lijst. Het is niet bekend of deze beschikbaar komt.

5. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Ahhh.. doe je best mod Enk52. Ik denk dat er wel meer mensen nieuwsgierig naar zijn!

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

In de loop van deze dag zouden de prijzen geboekt worden. Dus spannend of je er zonder dat er melding van komt uitgegooid bent.

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik hoorde van nog een top1000 speler, die het sieritem ook nog niet binnen heeft.
    En ik heb niet vals gespeeld, dus zie niet in waarom ik er niet meer in zou zitten. Vind het alleen wel vreemd dat het niet in 1 keer gedaan zou zijn. Nou zit ik wel helemaal onderaan, dus ben misschien als laatste aan de beurt :p

Borkie vindt dit leuk.
  8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik heb ook nog niets gehad er zat een bug in ze gaan het nu opnieuw laten draaien er zijn mensen die onterecht veel gb gekregen hebben.Zie
    Technische aankondigingen

farmermikkie vindt dit leuk.
  9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Nog niet alle spelers in de top 1000 hebben hun beloning ontvangen. o_Ok is de definitieve lijst bij ons nog niet bekend.
    Als we iets weten horen jullie dat uiteraard, maar ik verwacht niet dat dit vanavond/vannacht zal zijn.

Kabouter_1, farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  10. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Dank je wel voor de info KLaartjuh.. we kijken er naar uit!

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

omaatje75 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.