Deel boerderij buiten beeld?

Discussie in 'Help archief' gestart door robbiefarmer, 12 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hoi allemaal,

Wie kan mij helpen?
    Het lijkt erop dat mijn boerderij iets vergroot wordt weergegeven, waardoor aan de bovenkant een deel wegvalt. Ik zie de EP, sterretjes etc niet, die vallen buiten de bruine balk. Dat is lastig.
    Ik speel in Chrome.

Het vreemde is dat ik het op mijn andere 2 boerderijtjes niet heb.
    Rechtermuisklik en dan inzoomen helpt niet, het is al ingezoomd.
    Weet iemand een oplossing?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik denk aan twee mogelijkheden, of je hebt per ongeluk het schermpje bovenaan in geklapt. In dat geval zou je midden bovenaan een groen vlakje met een pijltje moeten zien waar je op kan klikken.

Of het zit hem in Chrome zelf dat je hem ingezoomd hebt. Klik in Chrome rechtsboven op de knop met de horizontale streepjes en zet hem bij de optie 'Zoom' op 100%.

3. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Dank je wel voor je reactie Klaartje.
    Het groene pijltje was het niet.
    Maar ik heb Chrome nu op 90% gezet (stond op 100%), en dat loste het probleem wel op.
    Beetje vreemd nog steeds, want nu zijn ook de letters hier kleiner en zo, maar hier kan ik prima mee leven.
    Dank voor je hulp!

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dat is inderdaad raar dat hij al netjes op 100% stond. Gelukkig is het voor jou zo opgelost. Ik zal het draadje sluiten maar leg dit draadje voor de zekerheid nog wel bij een collega neer of hij nog ideeën hierover heeft dat jou kan helpen. Mocht dat zo zijn dan zie je dat wel hier.

~gesloten~

robbiefarmer vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.