De wolf van hiernaast

Discussie in 'Help archief' gestart door hendrika73, 11 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Wat betekent de wolkenrij?
    Heb je alleen als je deze stallen/bomen hebt gekocht 20% meer EP of is deze beloning ook voor de "uitgekomen" myst. stallen/bomen die op het veld staan. Is het de eerste dan is het een beloning die niet echt interessant is om daar je dieren voor in te leveren. Dit event komt niet vaak voorbij en zo vaak koop ik ook geen myst. stallen/stekjes. Het is maar net hoe de bios heeft gewerkt en hoeveel TG er staat. Dan brengen die 2 sier items op sier/schat veel meer op.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zolang je een kapitaal op de markt kunt krijgen voor die dieren, is het misschien interessanter om de sieritems op schateiland te hebben staan en de dieren te verkopen. Bij mij staat er geen sieritem minder op schateiland en nog aardig wat in de inventaris. De wolf is ondertussen niet zo duur meer, en je krijgt dus ook de extra ep op alle stallen en stekjes die je wint bij een event. Maar dus alleen als je die stallen/stekjes oogst, niet als je alle gekleurde (werk)stallen en bijzondere stallen oogst die er ooit uitgekomen zijn.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Deze rij geeft ep voor de mysterieuze stallenbouwers en bomen die je oogst gedurende looptijd van de wolkenrij (12 uur) Er zijn ook vaak stallenbouwers en stekjes te winnen met events en daardoor misschien toch aantrekkelijk. De 2 sieritems die erop moeten zou je ook met bd kunnen kopen.

4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Oké helemaal duidelijk.
    Mag van mij weer op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.