De rode doos

Discussie in 'Overig archief' gestart door joke0987, 27 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb ook helemaal nergens zien staan dat je iedere 5 dagen de rode doos zou krijgen. Wanneer je een bepaald level krijgt, en 5 dagen op rij bent ingelogd, krijg je de rode doos. Die heb ik in deze 10 dagen dus wel gehad bij het bereiken van level 70 bij een ander account.
    De vraag is hoe vaak de rode doos na het bereiken van level 90 langs komt, komt deze bij de level 90 pakketprijzen, of kun je ook het ambachtspakket krijgen zonder rode doos.
    En hoe vaak krijg je zo'n grotere prijs. De eerste rode doos is inderdaad na 5 dagen te halen, maar de andere spelers krijgen ook niet iedere 5 dagen een rode doos. Van level 70 naar level 90 is ook aardig werk.

2. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Volhouden Robbie, ik denk je 100 dagen op alle 3 accounts ook niet gaat redden. Net de bioscoop: staat er wel maar doet weinig :)

En Coco, er staat toch echt: eet 5 dagen op een rij enz. en maak kans op ....

Laatste bewerkt: 11 Maart 2015
  3. yvon61

yvon61 Forum-analist

Rode doos, nog nooit van gehoord. krijg altijd mest of ep en heel soms 20%. Ga ook eens opletten.

Zie nu dat mijn banner weer weg is even naar de bannermakerij dan maar.

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik zit inmiddels al in level 98 en heb de rode doos nog steeds niet voorbij zien komen.
    Ik log elke dag in dus ik denk dat het als lokkertje er staat maar nooit in hogere levels voorbij komt
    Ik heb de rode doos dan ook onder gebracht in de categorie Broken Promisses

Cornelly52 vindt dit leuk.
  5. -Coco1968-

Dan zegt mij de categorie Broken Promisses niet zo veel meer. BP heeft nooit een bepaalde kleur beloofd. Wanneer je in de lagere levels zit, krijg je bij overgang naar de volgende fase een groter cadeau. Let wel: van level 70 naar level 90. Daartussen krijg je dus dagelijks gewoon een klein cadeautje. Omdat er na level 90 geen groter cadeau meer is krijg je zo nu en dan een iets groter cadeau.
    Er staat nergens een kleur genoemd, of dat je zeker in ieder level wel een keer een ambachtspakket krijgt.
    Bij een ander account had ik inderdaad een rode doos bij het bereiken van level 70. Bij het krijgen van 20% ep voor een uur krijg je geen rode doos, en sinds dit draadje geopend is heb ik nog geen ambachtspakket gehad. Ik weet dus nog steeds niet zeker of die wel of niet in een rode doos komt.
    Wanneer je een dag over slaat, maak je inderdaad geen kans op...
    Toch benieuwd wie er ondertussen een ambachtspakket heeft gehad, en of deze in een rode doos komt.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

zie de fax: dagelijkse inlogbonus
    staat alles duidelijk beschreven.

7. -Coco1968-

Ik heb alles nog een keer doorgelezen, maar kan de kleur van de doos niet vinden.
    De 20% ep bonus voor een uur staat bij de bijzondere beloningen en heb ik vorige week wel gehad. Geen rode doos.

8. tootje

tootje Commandant van het forum

'k Heb 1 keer de rode doos gehad.... Bij het halen van level 90. Daarna nooit meer en ik let er goed op, want ik ben hebberig 8)xD

harm-jan70 vindt dit leuk.
  9. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

je krijgt ook 1 keer die byzondere beloning bij het behalen van level 90 en dat op de 5e dag nadat je het level hebt bereikt, en dat zal dan wel een rode doos zijn.
    je moet dan wel dagelijks ingelogd zijn geweest.

10. Leo.netten

Leo.netten Teller

Bij level 40 krijg je ook een rode
    doos

11. langeveentje

langeveentje Doorzetter

zolang ik mee speel 2 keer gehad en dat is minstens 4 jaar zit in level 94

12. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb 1x de productenpakket gekregen en 1x de boerenpakket. Ik weet niet of dit onder de rode doos valt. Ik zal er beter op gaan letten. Ik zit zelf nu in level 92.

13. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Ik kreeg vandaag het ambachtenpakket (5 x alle soorten mest + 5 supervoer). Joepie, zomaar, middenin een level. En het kwam uit een groene doos.

14. -Coco1968-

Bedankt. Hoewel er bij de rode doos op het kussen staat dat je kans maakt op dat kostbare cadeau, krijg je na level 90 dus geen rode doos meer.

farmermikkie vindt dit leuk.
  15. yvon61

yvon61 Forum-analist

Kreeg vorige week allemaal extra's. Dus dat was de rode doos (al bleef die gewoon op het kussen staan).
    Dit heb ik denk ik 3x meegemaakt in al de tijd dat het in het spel is.
    Dus ook na level 90.

16. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Als ik de faq goed lees dan win je de rode doos dus maar 1 keertje op de 5e dag na het behalen van level 90? En dan nooit meer want na level 100 komt niks meer.

Lachen hoor, dit is net zo gul als die ene TG die je krijgt als je een level stijgt. Pfffffff

En qua beschrijving net zo juist als de opmerking dat je TG hebt 'gekregen' die je net hebt gekocht. Maak er dan 'ontvangen' van.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.