De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja feedom maar of het aan de leeftijd ligt ik weet het niet... maar kijk als ik de volgende ochtend weer om 6 op moet, en ja eerlijk is eerlijk daar ben ik niet zo goed in, dan is slapen toch wel fijn he....maar vervelend dat er bij jullie ook zo ene buur is, ik zou denk ik tijdens hun slaapje iets heel erg leuks opzetten bv.....Amadeus... vivaldi... of zo iets wat een beetje zwaar weegt zeg maar....en ja die knop zit beetje vast buurman staat op 8 maar moet beetje olie hebben denk ik....hihiih zo iets of je kunt altijd zegen.... wat zeg je buurman eff mijn oordopjes uit doen anders versta ik je niet.....xD.....
    die hekel aan lawaai komt ook deels door mijn werk he onze cliënten maken ook veel lawaai de ene die bromt zo en de andere piept...en dan hebben we er 10 he.. nou ja veel herrie dus ze kunnen er niks aan doen hoor maar als je dan 7 uur dat hebt aangehoord ben je blij met stilte...
    maar het is wel zo dat mensen inderdaad steeds minder rekening houden met de ander...:( tja ik heb het anders geleerd...
    maar hier schijnt de zon...jippie....nu eerst maar eens bedenken wat te koken strakkies nog geen idee...
    oranje stekel dingen pppff geen idee dat die bestond....
    fijne zondag allemaal...
     
    stien56, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Tja Popje, wij hebben ook heul veel overlast gehad van de buurt. Hier was het zo erg met de muziek dat mijn glas water letterlijk voorbij trilde van de bassen, ik sliep in het ligbad omdat die midden in het huis was en minder overlast gaf. Wij hebben nieuwe (hele dikke) ramen en kozijnen erin laten zetten, dat scheelt echt heul veel, misschien een idee ? Onze ervaring; mensen blijven altijd hetzelfde doen, daar is geen kruid tegen gewassen. Wij hebben geen zin om het woongenot eronder te laten lijden, daar heb je alleen zelf maar last van.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Venus ik hou ook niet van 2 dagen hetzelfde eten maar ik kook nooit en moet het er dus mee doenxD anders zelf maar koken en daar kies ik niet voor.:oops:

    Vanavond ovenschotel van tacochips met tomaat, peper, quacomole en nog veel meer, lekker hoor.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Klinkt lekker Leni ! Ik heb de luxe dat ik maar weinig hoef te koken(alleen als ik zin en tijd heb) en dat ik nog mag kiezen wat ik wil :oops::inlove: Verder ben ik niet verwend hoor :music:xDxD
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vanmorgen rondje gelopen. Vanmiddag rondje gefietst, was wel heel veel wind kracht 5 gelukkig E-Bike anders was het niet te doen.

    Gaan straks gemarineerde kip stukjes op de grill plaat doen eten er Russisch ei bij.

    Theav 71 bedankt. Had al wat terug gestuurd maar als je nog iets anders zoekt en ik heb het voor je hoor ik het graag.
     
    stien56, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hoefde er niks voor terug, las net ondode schat in ruil topic en toen moest ik aan jouw denken.
     
    stien56, venus261256, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Klopt Rick het waait als een gek :wuerg:
     
    stien56, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen hier ook

    Ik moet jullie de groeten doen van Lucie. Ze doet de farm momenteel op een heel laag pitje. Volgende maand gaat ze op vakantie en daarna hoopt ze de draad weer op te pakken en weer langs te komen
     
    stien56, rickvenema, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank je Lea ! Als alles maar goed is met haar, dat is het belangrijkste. Vakantie is natuurlijk altijd lekker !

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Het is bijna tijd om mijn fiets te pakken, gelukkig is het een keertje droog.
    Fijne dag allemaal.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, niet alleen droog maar ook een zonnetje en daar word ik heel blij van.
    Strak kleine man dus lange gewassen op de farm, lekker naar buiten met hem denk ik zomaar.xD

    Dank je Enk:)
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, hier ook lekker zonnetje. En geen herrie van de stratenmakers. Die hebben zeker vakantie. Hoop het eigenlijk niet want dochter is ook vrij en zou wel fijn zijn als in ieder geval de stoep klaar zou zijn na de vakantie zodat ze makkelijk naar school kan.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb je nog 2 van die schatten gestuurd had geen ruimte meer.
    Hoef niks terug hoor.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    dank je enk das fijn te weten ....en goede vak. dan leni...
    hier is de zon...nog wel fris buiten dat wel maar dat komt vast goed
    hoe is de pols venus wanneer mag het gips er weer af....
    hier nog eff in die ballon gekeken wat word er veel gevraagd voor een moeflon bv...beste prijzen...twee howie bv nou die heb ik net dus die blijven maar mooi hier...o nee:p drie pppff maar ook die blijven mooi hier...
    verder maar eens een rustig dagje denk ik zo...
    fijne dag allemaal
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb je een moeflon nodig popje?
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    bonk....venus wat lief:inlove: dank je wel....en dank je wel theav lief ook maar heb er intussen van venus een gekregen toppers dank jullie wel hoor....heel blij....:D
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als foto's woensdag goed zijn gaat het gips er weer af , zal blij zijn slaapt toch een stuk makkelijker.
    Fijn dat je er blij mee bent. Zou zo even niet weten wat ik nog kan gebruiken moet eerst me inventaris
    weer eens goed opmaken.
    Met een uurtje naar kleine dochter heeft zaterdag der eerste tandje gekregen :D.
    Blijf daar ook eten wordt spinazie stampot met hamblokjes en gehaktbal.
     
    leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal, de eerste werkdag zit er weer op voor vandaag.
    Thea, ik hoop dat ze de stoep dicht komen gooien, dat baggeren door dat vieze zand is echt niet gezellie.
    Ik lees dat er nog mensen blij zijn gemaakt, altijd zo gezellie vind ik. Ik ga dadelijk eens kijken of er nog iets gezelligs is bij het ruilevent.

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Spinaziestamppot met hamblokjes en gehaktbal, lekker !! Wij hebben vanaaf orzo met een zooi groente en kip erdoor, ook lekker !

    Edit : Venus, BOINK..... ben van mijn stoel afgevallen, whouw, gaaf, ik ben er kaai blij mee, die had ik nog maar 1 dus die gaat direct op mijn landje :inlove::inlove::inlove: Echt kaai gaaf, kaai bedankt ! Kan ik jou nog ergens blij mee maken ?
     
    Laatste bewerkt: 29 April 2024
    leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier drukke dag vanmorgen eerst kunstmest gehaald en gedeeltelijk verstrooid. Vanmiddag eerst met wederhelft naar ZH de pijnpoli Krijgt 14 mei zenuw blokkade hopelijk gaat dat helpen. Daarna verder met kunstmest strooien. Plantjes kunnen groeien.

    Na het eten, zero rijst met kip stukjes- prei- paprika rode ui en teriyaki saus nog klein rondje gelopen.

    Venus jij ook bedankt, hopelijk gaat gips er weer af.
     
    leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    zerorijst met kipstukjes en groente, lekker Rick ! Verder ben je goed bezig geweest met strooien.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Van je stoel gevallen toch niet iets gebroken toch , net als ik deed.
    Nee deze keer niet meer misschien de volgende keer , geniet er maar van.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.