De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, fijn dat je zo snel al verschil merk, dat klinkt veelbelovend.
    Popje, lekker uitrusten als je moe bent, daar heb je weekend voor.
    Wij hebben vandaag ook een stuk gewandeld, lekker hoor !
    Wat wordt er vanaaf gegeten ? Hier staat het deeg te rusten voor de vispizza vanaaf, lekker !!

    Tja, morgen.....
    [​IMG]
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja sniet klopt maar het was mijn werk weekend.....xD maar ik heb nu weekend hoor twee dagen vrij....dus
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oeps Popje, daar had ik niet aan gedacht, lekker uitrusten vanaf nu dus.
    Goedemorgen
    Het is hier eindelijk droog, dat zal wennen worden om niet als een verzopen kat op het werk aan te komen.:)
    Fijne dag allemaal.
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    das afkicken sniet....;)maar denk zo maar dat je het echt niet erg gaat vinden....lekker droog weer toch..

    goede morgen kan nog net....hier vol op zonnetje zo maar eens boodschappen doen moet ook gebeuren...
    en dan vandaag niet zo veel denk ik maar zo...beetje de was doen bedjes opmaken nou ja dat soort klusjes en kijken of ik hier nog wat kan puzzelen en dan bedoel ik in RL best een lastige deze keer....
    fijne dag allemaal...
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Hier is RL puzzel ook moeilijker dan ik dacht hoor.
    Verder weer buikgriepje opgelopen dus heb constant afspraakjes met het kleinste kamertje sinds
    gistermiddag dus zal weinig te eten zijn op de beschuitjes na,
    Rick hoe gaat het met wederhelft.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    venus toch hoe doe je het?? :( zo sneu....beterschap dan he morgen vast wel weer een beetje beter...
    vanmiddag een ronde gefietst heerlijk met t zonnetje er bij...daarna pan snert gekookt weet nog neit hoe die smaakt ruikt wel lekker...
    fijne avond allemaal
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nou zeg Venus, jij pikt ook elk virus op, niet doen hoor maar beterschap.

    Kleine man hier vandaag, vanmorgen eerst stukje gelopen met het hondje en daarna naar ons favoriete tuincentrum waar ze een geweldige speelhoek hebben, helaas geen andere kindjes dus de oma’s waren de klosxD

    Toen in de auto in slaap gevallen en na 3 uur wakker geworden, heerlijk voor mij:oops: hoewel hij echt heel lief is.

    Puzzeltjes op de farm is nog steeds drama maar inmiddels weer 2 erbij, heeeeeeeel veeeeeeel geduld.8)
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jé Venus, het lijkt wel dat je alle virussen te vriend wil houden, beterschap.
    Popje, dagje fietsen en thuis aanrommelen, dat is altijd lekker.
    Leni, op de kleine man passen, ook gezellie.

    Ik heb gewoon gewerkt vandaag, gelukkig een keer zonder regen als ik op de fiets stap, heerlijk, ik zou er bijna aan gaan wennen ;)

    Ik lees weer lekkers, erwtensoep, lekker !! beschuitje, zielig voor je Venus ! Wij hebben vanaaf platte kip met aardappels en koolrabi uit de oven, lekker !!
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Beterschap venus.
    Met wederhelft gaat het wel goed. Ze heeft geen last meer van de hernia pijn, dat is mooi natuurlijk.
    Ze moet nu rustig aan doen niet te lang zitten niet bukken veel liggen en rusten. Dat is best nog wel lastig voor haar maar lichaam geeft ook wel aan en nu moet je toch echt gaan liggen.

    Heb dus de kamer verbouwd zodat er een bed in kon, wat onze slaapkamers zijn boven en dat is voor overdag geen optie.
    Zijn behoorlijk lang met operatie bezig geweest zou 1-1,30 uur duren maar werd bijna 2,30.
    Was voor mij wel stress want wachten op telefoontje duurt dan wel erg lang.

    Nu maar rustig weer op krachten komen en hopen dat dan alles weer normaal is.

    Eten was wrap pizza.
     
    stien56, popje4, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Zo Rick, dat klinkt als een halve verhuizing, maar ja, soms moet dat. Hier heeft ook een bed in de huiskamer gestaan, is veel praktischer en gezelliger overdag. Wens haar beterschap en op tijd rust nemen (heul belangrijk)

    Wrap pizza, lekker !!
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Sniet niet teveel wennen aan droog weer want van de week voorspellen ze weer regen.:cry:

    Ik was van de week nog bij je in de buurt, de meneer is verhuisd naar Kaatsheuvel en daar ben ik even op bezoek geweest, triest gebeuren hoor want niemand heeft hem verteld dat hij niet meer naar huis mag, zo ga ik niet met mensen om en het maakt me ook heel boos.>:(

    Farm is nog steeds bagger ondanks dat het event verdwenen is, snap niets van de update en de uitleg.:oops:
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik durf heel zachtjes te zeggen dat het weer droog is :)
    Leni, is hij zo ver verhuisd ? Wat is daar wat er niet bij jullie in de buurt is ?o_O Begrijpt hij het allemaal nog wel ?

    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal,

    Tja sniet je hoort helaas steeds vaker dat mensen ver weg wordne geplaatst, omdat er weinig plekken in de ouderenzorg zijn :cry:wij hebben wat dat betreft gelukt gehad met de oude tantes. het volgende project begint ook, deze week naar schonouders om de administratie door te nemen. We hebben het idee dat ze ergens geld laten liggen, maar krijgen de vinger er niet op. Verder doet Pa altijd de financien dus moeder weet niets. En we willen toch graag voorbereid zijn op de toekomst, tenslotte is vader ook al 90.

    Eten was gisteren hartige taart met alle restjes uit de groentela.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, dit was een bewuste keus, dochter woont in Vlijmen. En ja volgens mij begrijpt hij het nog best en mist vooral zijn bedoeninkje, hij was altijd heel actief en ligt nu bijna hele dagen op bed zegt hij, puur verveling en heeft het helemaal niet naar zijn zin, zo sneu.

    Farm draait weer als voorheen gelukkig.
     
    stien56, LucieSchreurs, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Snap er zelf ook niks van en de HA ook niet maar is niet anders :wuerg:.
    Heb nu wel een stevige prednisonkuur gehad en dat zou moeten gaan helpen :music:.
    Gaat al wel beter .
    Fijn dat het goed gaat Rick weet het nog van mezelf maar rusten is goed.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lucie, oh dat wist ik niet, maar daar worden mensen toch niet gelukkig van ? Ja, dat was vroeger, de man doet de financiën, gelukkig is dat al lang geleden veranderd, nu gewoon samen, veel praktischer.
    Leni, oh de bewuste keuze van de dochter of de man zelf ? De hele dag op bed lijkt me echt niet goed !
    Venus, ik hoop dat de kuur gaat helpen, beterschap !

    Ik lees wel lekkers, hartige taart, lekker !! Wij hebben vanaaf bonensoep, ook lekker !
     
    stien56, LucieSchreurs, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Van de dochter Sniet:( hij is ook gedwongen opgenomen, naar mijn mening wat kortzichtig en ik hoop dat de artsen dit ook gaan zien.
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik had al zo'n vermoeden Leni :wuerg:
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vandaag niet zoveel te melden. Vanmiddag frisse neus gehaald.
    Vanavond rode kool met gehakt bal
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Rode kool met gehaktbal, lekker Rick !

    Edit, Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets te pakken
    Fijne dag allemaal
     
    Laatste bewerkt: 31 Januari 2024
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.