De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat is zeker leuk om te zien dat ze steeds meer gaan ondernemen Popje.
    Vorr diegene die meedoen met de weekend fokqeust morgen van 10 tot 22 uur is het kortingsdag
    dus zou ik het fokmotel morgen volzetten met Bijen , schorpioens en vlinders dat zijn de badges die je deze
    nodig hebt. Als ik goed heb moet je 85 badges verzamelen dus hoeft niet helemaal vol maar scheelt wel supervoer.
     
    -matthias1952-, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank je wel voor de tip Venus !
    Popje, altijd gezellie als ze steeds meer gaan doen, ook leuk als ze van eten houden !

    Vandaag braaf gewerkt, morgen lekker een dagje vrij, hopelijk kunnen we fietsen.

    En wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies spinaziestamppot met verse zalm uit de oven, lekker !
     
    stien56, -matthias1952-, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Eten hier was lekker ongezond hotdog speciaal , hamburger speciaal en wat patatjes.
    Daarna wel een lekker ijsje genomen.
    Ben je vrijdag niet vrij dan Snietje , hoop voor je dat morgen mooi fietsweer is.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nee Venus, vrijdag gewoon werken, iemand moet het doen, toch ;):)

    Hotdog speciaal, hamburger speciaal en frietjes, lekker ! En niet te vergeten een ijsje, Lekker !
     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2024
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier weer opnieuw bericht moeten typen werd weer niet geplaatst>:(

    Had weer een drukke dag. Heb o.a. dakgoten schoon gemaakt, heb er nogal een aantal heb gelijk die van de buurvrouw ook maar ff gedaan ze is op leeftijd en alleen. Verder nog ff op de zitmaaier rond gescheurd.

    Eten was sla-gebakken krieltjes en bbq worst.

    Zijn weer in onderduik word mooi weer dus zullen wel gaan fietsen.
    Komend event spring ik net als vliegtuigjes event weer over volgens mij moet je weer met boeken schuiven niet mijn ding.
    Fok event doe ik wel ff gaat niet zoveel tijd in zitten.
     
    stien56, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    boeken schijven?? ok moet maar eens lezen dan....
    voor nu over and out....bedjes tijd
     
    rickvenema, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Rick, wat lief dat je de dakgoten ook bij de buren doet, daar zal ze wel heul blij mee zijn. Veel plezier in je onderduik !
    Ik lees weer lekkers, sla, gebakken krieltjes en BBQworst, lekker !

    Hier is het ook droog, dadelijk mijn fietspakje maar eens aantrekken en naar het buiteland fietsen. Maar eens kijken naar het huis wat zwager gekocht heeft. Het is echt een huis wat helemaal opgeknapt moet worden, hij is er al een tijd mee bezig. Dus eens kijken of het al bewoonbaar is.

    Maak er vandaag een mooie dag van.
     
    rickvenema, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, ik was even weg, drukke week, eerst zoon trouwen toen van alles en nog wat en gisteren de (bijna) nieuwe auto gehaald, rijdt als een tierelier en zoals al gedacht veel minder pijn in nek en schouders, heel fijn.:D
    Pijn is er altijd maar moet niet meer worden als je auto rijdt vind ik.

    De farm was bij mij ook traag maar toch weinig erop geweest dus niet veel last van gelukkig.

    Vandaag weer een heerlijk zonnetje na een sombere dag gisteren.:inlove:

    Even met de nieuwe auto bij dochter langs geweest want moesten hem in Emmen ophalen dus we hebben flink geoefend met rijden.xD

    Jongste kleindochter heeft volgende week examen en hier nogal stress van dus even een hart onder de riem gestoken, ze staat er heel goed voor en kan (bijna) niet zakken.:)

    Zo eerst met het hondje naar buiten en dan de gordijnen eraf halen, morgen komen de nieuwe. Vanmiddag even naar moeder huisgenoot wat boodschapjes brengen.

    Wat ik jammer vind is dat er geen faq is tegenwoordig, begrijp echt dat mensen het druk hebben maar de engelse faq snap ik echt niets van.:(
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede dag op deze mooie zonnige dag....mee eens leni....maar ja ze doen vast hun best....ik vertaal die pagina's wel maar dan nog is het lastig lezen...
    me vandaag maar weer beter gemeld niet omdat alle klachten weg zijn maar omdat het door het team ook niet meer op te lossen is en we geen externe mensen mogen in zetten....want dat kost wat....tja ziek zijn is voor de organisatie ook niet voor niks...xD denk ik...
    we gaan morgen maar rustig aan beginnen en hopen dat ik het dan vol houd...
    lekker gefietst sniet? wel droog denk ik zo...
    fijne dag allemaal....
     
    stien56, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, fijn dat de auto goed rijdt, kan je weer jaren vooruit. Nieuwe gordijnen, gezellie ! Blauwe ?;)
    Popje, ziek is ziek, toch ? Het moet niet ten kosten van jou zijn, denk aan je gezondheid meis !

    Wij hebben heerlijk gefietst, via een omweg (heel mooi binnendoor) naar zwager gegaan, daar kwam zijn jongste dochter (heel lieve meid) met haar vriend afscheid nemen, die vertrekken naar Ibiza. Was dus heel gezellie, even alles bekeken en een bakje gedronken. Toen weer richting Nederland, naar schoonmama geweest (haar medicatie afgegeven) en toen weer naar huis. We hebben heerlijk genoten !

    En wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies gebakken aardappels met saté van de BBQ en een grote bak salade, lekker !
     
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag , Snietje blijf van me eten af heb net de salade klaar en BBQ aangezet heb er alleen nog stokbrood met
    kruidenboter bij.
    Wil zelf ook wel wat eten.
    Hier gewoon lekker in het zonnetje in de tuin doorgebracht en tussendoor wat onkruid weggehaald ,
    want dat groeit weer de grond uit.
    En wat nieuwe hangbakjes met plantjes gevuld.
    Hoelang was de fietstocht eigenlijk.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier op t event veld een molen midden in staan als ik er veldje neer zet dan geen molen meer te zien...nou klein beetje nog tussen de kieren van de velden zie ik hem draaien....de buren hier vinden me inmiddels een oude zeur xD ze gaan dan bij elkaar zitten maar van een van hun gaat hun hond heel hard joelen omdat deze graag mee wil....maar dat mag niet...en ik kan niet tegen dat zielige gedoe dus ik vraag doe hem lekker naar binnen want dan heeft hij nergens last van....nee hij moest het meer leren ik zeg dan ben je wel een beetje laat hij is al vier of zo dus...en het gaat er niet om hij kan prima alleen zijn enkel niet als hunnie twee huisjes verder op zitten te lachen en zo daar wil hij graag bij zijn buurman keek boos maar deed hem wel naar binnen ik snap dat dus niet he...wat is toch het probleem??
    event snap ik trouwensxDxD ook niet zal wel....nu maar eens wat eten maken in ieder geval goed gevulde sla en de rest weet ik nog niet.
     
    stien56, -matthias1952-, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Is een beetje rare buurman dan of je laat je hondje binnen of neem hem mee als je toch vlakbij bent.
    Heb je boos terug gekeken Popje ;).
     
    stien56, popje4, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus xDxDxD Ik zou niet durven om aan jullie eten te zitten, als je niet genoeg hebt, kan je hier nog aanschuiven xD Overigens, hebben we er ook sperzieboontjes bij, lekker ! BBQ met salade en stokbrood, ook lekker !! xD:inlove:Hoe is overigens de BBQ in staking, hij wil niet aan (elektrische) dus gaan strakkies de stokjes in de oven op de grilstand.

    Popje, tja, ieder mens denkt er anders over blijkbaar.... tja.... maaltijdsalade is ook lekker !!:inlove:xD
     
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb geen stakende BBQ nog steeds een ouderwetse met kolen , dus lekker veel rook.
    Liggen nu speklapjes op. Dat rook helemaal een boel.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, je mag geen kolen BBQ in een appartementencomplex gebruiken en terecht natuurlijk. Dus wij hebben een elektrische.
    Smakelijk !!
    Overigens hebben we vandaag een slordige 60 km gefietst.



    En toen werd ik weer eruit gesmeten en kan niet meer inloggen.-.- Jaaaaaaaaaa, even ingelogd en er na 2 minuten uitgepl....
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2024
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vanmorgen rondje gelopen. Wederhelft had vanmiddag geen zin om te fietsen was ook niet zo zonnig.
    Ben maar in de tuin bezig geweest, de buxus zat mot in dus aan het afsterven die maar af geknipt en gezaagd. Zien wel of die weer uitloopt. Graaf wortels niet eruit niet goed voor de rug. Dus laat maar lekker zitten.

    Nieuw event snap ik ook niet was ook al niet van plan om mee te doen dus laat maar lekker zitten.
    Fokhotel vol gegooid met vlinders voor event dat morgen begint.

    Eten was hier geen bbq heb er 1 op gas maar moet gasfles nog laten vullen.
    Dus was het kip - bleekselderij - paprika -ui. Wok schotel
     
    stien56, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goed bezig geweest Rick, kip, bleekselderij, paprika en ui uit de wok, lekker !
    Hier ook het fokhotel ver volgegooid, kunnen we dit weekend vooruit.
    Nieuw event is al vaker geweest en daarmee, doe ik gewoon wat aanklooien, ik haal het toch niet, morgen weer braaf werken8)
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2024
    stien56, rickvenema, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wij aten nog maar eens winterkost. rode kool met worst en gekookte aardappel. lekker maar hopelijk en misschien wel de laatste keer dit voorjaar, ik hoop het, is nu wel heel nodig om aan de lente,/ zomergerechten te beginnen.
    ik denk nu al aan asperges met zalm lekkere groentesalades bbq en nog zoooooveel meer
     
    stien56, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Mjam mjam, allemaal lekker Tine ! Zowel rode kool met aard en worst, maar ook zalm, groentesalades BBQ en ja, nog heul veel !

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets te pakken, jippie, het is droog !
    Fijne dag allemaal
     
    stien56, rickvenema, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.