De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Bubbelsplastic wordt een beetje warm hoor :music:.
    Heb wel brace voor onderrug en heup maar die is wel elastisch en werkt goed :D.
     
    popje4, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ben ik weer even om het hoekje kijken, gelukkig gips eraf Venus, fijn hoor.
    Gisteren rondje Emmen gedaan op zoek naar een andere auto, die we vorig jaar hebben gekocht zit voor mij niet goed, krijg heel veel pijn in nek en schouders en is ook net te kort voor mijn benen.:wuerg:
    We zijn geslaagd en volgende week ophalen, deze mag weer een aantal jaren mee;)xD

    vanmorgen heerlijk gelopen en in het zonnetje gezeten met andere honden eigenaren, genieten dit weer.

    Maandag trouwen zoon en schoondochter maar doen er niets aan alleen een koffie met een taartje in de ochtend.
     
    venus261256, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, ik wil wel wat bubbelplastic meenemen voor je, lijkt me schattig staan xDxD
    Popje, eekhoorntje misschien op vakantie en naar zee vertrokken met dit weer :)
    Leni, toe maar, een andere auto, ik hoop dat deze wel goed rijdt voor je. Alvast gefeliciteerd met je zoon en schoondochter.

    En wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies zuurkoolstamppot, mijn wederhelft met kabeljauw en ik met uitgebakken speklapjes, lekker !
    Hier staat nu heerlijk de was buiten, voor het eerst dit jaar :inlove:
     
    leni1955, venus261256, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Fijn dat gips eraf is Venus nu oppassen dat je niet weer valt.
    Hier is eekhoorntje ook niet meer geweest.
    Hoop dat deze auto wel goed is Leni.
    Heb je weer meer ruimte om dingen neer te zetten Snietje.

    Vanmorgen eerst mijn verplichte gegevens maar eens ingevuld en na een paar hulp telefoontjes hopelijk goed ingevuld en verstuurd via digitale snelweg.
    Vanmiddag eerst op grasmaaier rond gescheurd daarna met auto naar garage winterbanden laten vervangen door zomerbanden.

    Eten was sla-aardappelkroketjes -kipburger.

    Zijn nu in onderduik willen morgen fietsen in Drents-Friese Wold.
     
    leni1955, venus261256, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik lees weer lekkers xD:inlove:xD sla, aard kroketjes en kipburger, lekker Rick ! Geniet van je onderduik en hopelijk morgen fietsen !
    Ik dingen neerzetten ? Nope, ik ben niet van spullen, gelukkig niet, anders zou je hier helemaal gek worden. xD

    Nu is het wel tijd voor de tanden in 5voud schoon te maken.
     
    rickvenema, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Bedoel op huisdieren veld;)
     
    leni1955, venus261256, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oh die ! Yep, staat helemaal vol.

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.
     
    rickvenema, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hoeft niet hoor Sniet dan lijk ik net een michelinmannetje en rol dan alleen maar rond :music:.
    Eten gister was bijna hetzelfde als Rick wij hadden er alleen een visje bij.
     
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen....op deze lekkere warme ochtend...
    rond rollen venus lijkt me ook geen goed plan dan bots je nog overal tegen aan....moet je ook nog een helmpje op want anders komt je hoofd in botsing met.....:)
    hoop dat er geen file ontstaan is dan Rick op die snel weg....daar is het al zo druk....:p
    die eekhoorn tja die heeft inderdaad denk ik zijn koffertje gepakt en is lekker op vakantie ...zo ook hier een vriend van me maar die komt na een maand Portugal over drie dagen weer terug denk zo mar dat hij de koffers ingepakt laat staan.....en daar dan heul snel weer naar toe vertrekt hij heeft het een beetje gehad met Nederland zeg maar....:p
    zo jammer net de derde upgrade over die seizoen beker gezet...eest alles afgezocht wat die zou gaan doe helaas alleen tot twee kunnen vinden die gaf twee kisten met smaragden.....de derde geeft dus mest :( zo jammer dat ze niet meer uit elkaar kunnen.....
    fijne dag allemaal
     
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als het een helmpje met boxjes is en cd-player met muziek van Elvis kan ik me natuurlijk
    wel goed vermaken Pop :music:8).
    Leni gefeliciteeerd alvast met zoon en schone dochter , en dat je nu de goede auto hebt gevonden.

    En Eekhoorntjes op vakantie zou toch niet mogen wezen ;).
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    nou kijk dat vind ik nou ook die mogen toch niet zo maar weg blijven...zit ik hier met zakjes en een deegroller allemaal lekkere nootjes klein te meppen en te rollen voor die beestje gaan ze wibberen pppfff....
    en ik denk zo maar venus dat die helmpjes bestaan hoor tegenwoordig moet er toch overal muziek in en op en onder en ook nog een beetje er tussen.....dus...
    en leni gefeliciteerd hoor vergat t eff te melden...en een fijne dag...heerlijk met taart jammie
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Oo_Ooooohhh vandaar dat ze weglopen zien die grote deegroller , zou ik ook weglopen.
    En ben echt niet een pechvogeltje hoor :music: , maar begint er wel op te lijken.
    Gaat ik de buurman even helpen schiet ie uit met ze stanleymes :wuerg: zit ik met linker hand weer met 3 hechtingen
    en een een drukverband.
    Gelukkig het verband maar voor een dag en dan pleisters :D.
    Dus heb voor vanavond maar eten besteld wordt broodje kebab met een salade.
     
    stien56, rickvenema, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nou ja Venus, gelukkig deed je het niet zelf maar wel net zo lastig.

    wat een heerlijk weer is het, ik hoop dat het voorlopig blijft.

    Vandaag een rustige dag, gewandeld en hondje gezwommen, beetje hier aangerommeld en opgeruimd.
    Vanavond zuurkoolstamppot met zuurkoolspek, ook voor moeder huisgenoot gekookt want die vind de bezorgde maaltijden niet lekker, heel jammer.
     
    stien56, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal.
    Popje, mis je misschien een klein koffertje ? Dan is de eekhoorn echt met vakantie xD Of zoals Venus zegt: bang voor de deegroller.
    Venus, ik kan een heel fijn mutsje maken van bubbelplastic :music: Ik had je dus echt in het bubbelplastic moeten rollen, nu je hand weer, ppppffff echt een driedubbele pechvogel !

    Leni, gefeliciteerd met de bruiloft van je zoon en schoondochter. Lief dat jullie meekoken voor de moeder, ik kan me voorstellen dat het niet lekker is in die gaarkeukens :oops:

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Zuurkoolstamppot met spek en een broodje kebab, lekker !! Wij hebben vanaaf pasta met schaal en schelpdieren, lekker !!
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    pppfff venus wanneer ga je naar ons luistern?? we zeggen niet voor niks doe voorzichtig je moet nu echt uit de buurt blijven van buurmannen en kastdeurtjes en gladde ondergronds nou zo iets....anders is er strakkies in het ZH geen pleister of gips of verband... te vinden...maar sneu weer hoor....en toch maar luchtkussentjesxD

    ja zag dat eekhoorntje wel kijken hoor naar dat kleine koffertje hier maar ik dacht nog die gaat niet met al dat lekkers wat er klaar staat voor hem...en die deegroller die heb ik natuurlijk niet laten zien hoor ik mep daar ook flink mee dus ramen en deuren dicht hoor...
    en ja vandaag druk geweest ik had stoelen voor buiten gehaald bij die leuke grote Zweedse winkel kennen jullie vast wel moet je eerst de hele toko door voordat je bij het magazijn komt en...de afdeling buiten ....herkenbaar?? xD maar goed niks aan het handje hoor maar thuis gekomen....doosjes er af zit er een zakje bij met wel 30 schroeven en moeren en busjes en ringetje enz enz....nog steeds herkenbaar?? xD maar goed vol goede moed begonnen liep bij de eerst moer al vast hahahah niet om dat ik de baby uitleg en plaatjes niet snap hoor dat was niet het probleem maar voor 1 moertje moet je 80 keer ronddraaien met een heel klein sleuteltje om dat kre.....vast te maken....en dan kom je bijna aan het einde ben je niet sterk genoeg om die laatste paar draaien te doen....maar zeg nog tegen die stoel nu of nooit....helaas het werd nooit:( nou ja hulp troepen komen zaterdag die hebben ook gereedschap voor dit soort dingen eens kijken wie die stoel de baas kan.....:p
    fine avond allemaal
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    succes met je nieuwe spullen popje
    John, blijf nu toch maar uit de buurt van iedereen, van jezelf kan dat natuurlijk niet. dus oppassen dan maar.
    Leni, geniet van de bruiloft, ook al is het maar "kleintjes". gefeliciteerd aan het nieuwe echtpaar.
    wij aten vanavond chipolata met gekookte aardappel en rode kool. (zit nog wat in de vriezer en vond het nog wel het weer ervoor).
    alhoewel, dit eten kan ook op warmere dagen, we lusten het allebei heel erg graag.

    gisteren scrabbletornooi gehad, alleen dames, dit is ieder jaar 1 keer per jaar (altijd op 1 mei, vrije dag in België), en dan zijn de mannen van corvee.
    op de parking (onder de bomen, wat wel goed was voor de temperatuur in de auto), hebben de vogels goed hun b(m)est gedaan, dus, vandaag maar de ganse auto voor een paar uurtjes ingepakt met natte dweilen en nu is ie weel helemaal guano-vrij.

    slaap wel en morgen gezond weer op
     
    Laatste bewerkt: 2 Mei 2024
    stien56, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier ook nog ff berichtje van mij. Vandaag heerlijk gefietst. Was alleen stukkie verder dan de bedoeling was er waren 2 stukken fietspad afgesloten. De ene was omdat het beton nog niet hard genoeg was de andere vanwege wateroverlast.

    Het is wel erg nat op sommige plekken staan de bomen in het water en hele heide velden hebben ook natte voeten.
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier is het al licht....xD
    fijne dag allemaal
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, tja, zaterdag verder met project "nieuwe stoelen" hopelijk kan je er dan van genieten.
    Tine, gezellie zo'n scrabbeltoernooi rode kool met aard en chipolata, lekker !!
    Rick, klopt, het is hier al heul lang echt nat op de weide en in de bossen. Vaak lijkt het meer op een vijver als op een stuk grond.
    Hier regent het maar weer eens....

    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.
     
    stien56, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ah popje, die zweedse winkel, ja leuk maar dat maken, pfffff, hopelijk lukt het zaterdag en kan je genieten als de regen weer stopt.

    Vandaag maar eens boven flink aan de poets, huisgenoot is niet zo van het poetsen dus haar slaapkamer maar eens onderhanden nemen, zij is naar haar moeder dus heerlijk het rijk alleen.

    Ramen boven in alle (2) kamers al gedaan, was ook niet onnodig.xD:oops:

    Hondje moet vandaag even wachten met wandelen.;)

    200% oogstbonus en 2x 1 gedraaid en maar even met supermest smijten, heb ik iig de gewassen snel bij elkaar.:D

    Sniet dit eten kwam niet van een gaarkeuken, wordt gekookt door mensen thuis en die bezorgen ook, kleinschalig maar voor een dame van 91 niet gaar genoeg denk ik.;)
     
    Laatste bewerkt: 3 Mei 2024
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.