De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    zerorijst met kipstukjes en groente, lekker Rick ! Verder ben je goed bezig geweest met strooien.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Van je stoel gevallen toch niet iets gebroken toch , net als ik deed.
    Nee deze keer niet meer misschien de volgende keer , geniet er maar van.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nope, gelukkig niets gebroken maar wel kaai blij, ja, ik geniet ervan, zoals je weet, als ik iets heb, deel ik altijd.

    Edit; Goedemorgen, nou ja goedemorgen....
    Ik heb mijn hoofd en mijn teen al flink gestoten, mijn wederhelft is goed verkouden wakker geworden en het is vies weer buiten. Verder even wat kistjes open gemaakt, klik ik te snel en open ik 2500 kistjes met gewone draaien... Een lekker begin van een vrije dag.
     
    Laatste bewerkt: 30 April 2024
    leni1955, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ai, snietje. zowel voor je hoofd als je teen. en dan al die draaien kwijt, ook jammer
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Chips dat is zonde maar kan gebeuren als je hoofd gestoten hebt :oops:.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ach ja, het is zonde, maar ik kan het niet terugdraaien.

    Ik ga me maar eens zinnig maken met gordijnen wassen en ramen zemen. Eens kijken of ik daar zonder kleerscheuren vanaf kom ;)
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oeps snietje dat zijn wel heul veel draaien....jammer hoor...doe je verder wel voorzichtig vandaag...
    duimen dan venus dat de foto goed zijn...
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, zonde van de draaien en vervelend van je teen hoofd en verkouden partner. Ik vond het laatst al vervelend dat ik over de 2000 kistjes mest open maakte maar draaien zijn nog meer zonde. Hier draai ik de groene draaien altijd gelijk op zodat ik dus niks verlies omdat er teveel staan. Eigenlijk zouden deze gewoon onbeperkt opgeslagen moeten kunnen worden.

    Hier hoor ik weer wat herrie buiten dus er word weer gewerkt door de mensen die met de straat bezig zijn. Denk alleen aan de riolering ipv tegelen. Ze hebben wel ijzeren platen neergelegd maar die zijn te smal voor scootmobiel.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Daar kan je ze toch op aanspreken , doe ik ook altijd als de stoep weer eens op de schop gaat.
    Dan leggen ze er twee naast elkaar dan lukt het wel.
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Thea, ja, met mest heb ik het ook een keer per ongeluk gedaan, ook niet gezellie-.-:wuerg: Hopelijk werken ze flink door daar, dan kan je weer gaan en staan waar je wil.
    Venus hoe was de foto ?

    Hier zijn de ramen, gordijnen, vloeren, badkamer, plafonds en balkon weer helemaal schoon. Ik heb me niet verveeld vandaag, morgen maar weer braaf werken.

    En wat wordt er vandaag gegeten ? Wij hebben strakkies kapucijners met bloemkool en karbonade, lekker !!
     
    leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    o_Ops vergeten Foto was goed dus weer pols/handje zonder gips is een opluchting.
    Mag alleen nog niet te zware dingen doen en tillen :wuerg:.

    Eten vandaag is rode bietjes met ui , aardappeltjes en verse worst met uitgebakken spek.

    O ja waar ook laat me vrouw een keukenkast deurtje open staan wat ik niet in de gaten had dus nu grote snee in me oorlel o_O.
    Nou ja maar pleister op gedaan en laten genezen :music:
     
    leni1955, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, fijn dat de foto goed was en het gips verwijderd ! Nu weer gewond aan je oorlel, jé dat is echt van het een naar het ander, zielepietje.

    Ik lees weer lekkersxD:inlove:xD Bietjes met ui, aard, spek en verse worst, lekker !!

    Hier heb ik het huisdierenveld helemaal open gespeeld, maar hij wil dat laatste stukkie echt niet, ik snap er niets van.. Ik heb ook al een paar keer opnieuw opgestart, dat stukkie blijft recalcitrant -.- Heb ik weer.... Het lijkt echt wel maandag :wuerg:
     
    leni1955, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Geen idee waar dat aan legt Sniet , en oorlel valt wel mee hoor bloedt alleen in het begin heel erg.
    En natuurlijk zelf je oogjes open houden en kijken , maar deurtjes dicht doen kan natuurlijk ook wel helpen.
     
    leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Wat weer een ongelukjes.

    Eten was witlof-paprika schotel uit de oven
     
    leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, yep, uitkijken is ook wel handig;)

    Witlof/paprikaschotel, lekker Rick !
     
    leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wij aten konijn (in stoofpotje met veel ui en wortel, met brood en lekker veel mosterd erop voor de binding en bruin tafelbier) met gekookte aardappel
    kwam uit de vriezer, wij kunnen 3 x eten van een heel konijn.
    fijne avond iedereen en morgen gezond weer op
     
    rickvenema, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oeps maar goed dat hofdame niet leest over konijntje in de pan en zo....pppfff
    en venus je moet een harnas gaan dragen tis toch wel erg hoor echt een pech vogel....
    nou ik ga maar eens op 1 oor fine dag morgen allemaal....t word lekker weer
     
    rickvenema, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Jippie, nu is het huisdierenveld wel vrij, blijkbaar wilde die er een nachtje over slapen.
    Tine gestoofd konijn, lekker !!
    Popje, Venus in een harnas, dat rammelt als een gek, lijkt met ook niet handig.
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.
     
    rickvenema, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    nee handig zekers niet....en fijn dat het huisdieren veld nu wel vrij is top...
    hier vol op zon...en de vogels zijn druk....ze vliegen af en aan... helaas het eekhoorntje al een dag of twee niet gezien...zijn ontbijtje word nu door de eksters verorberd....
    fijne dag allemaal...
     
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik weet wel een andere oplossing voor Venus: bubbeltjesplastic. xD
     
    popje4, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.