De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, ik ben altijd heul lief voor mijn fietsje, maar ja, dat weer hé, daar moet ie dan door en dat is kaai zielig voor mijn fietsje. Door de scan geweest en vrijdag de uitslag, ik ben benieuwd en hoop op goed nieuws.
    Fietsje is dus nog heel ;)

    Popje het rommelt met de verse ouders, ik kan me voorstellen dat het allemaal wennen is en dat alles een plekkie moet krijgen, lief van je dat je hulp aanbied.


    Stien, heel veel sterkte !
    [​IMG]


    Ik lees lekkers xD:inlove: Bami met eitje, sateetje en kroepoek, lekker !! Wij hebben vanaaf verse spinaziestamppot uit de oven met karbonade, ook lekker !!
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vanmorgen regen>:( Maar vanmiddag droog en zon:D
    Dus eerst maar rondje gelopen. Daarna grasmaaien is dat ook weer gebeurt.:p

    Eten was zuurkool rolletjes met schouderham en kaas met knolselderij uit de oven.;)
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Rick !! Zuurkool is altijd lekker :inlove:
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja sniet klopt maar het rommelt wel heul erg hard dit gaat denk ik niet vanzelf over lijkt een beetje op je kleedje daar....zal ook eens met mijn zoon om tafel want hij is de gene die deze toestand veroorzaakt...wie weet kan ik hem nog een beetje op de juiste gedachte brengen...
    slaap lekker allemaal en voor morgen duimen voor een droge dag beter voor de fiets van sniet....
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, succes met het gesprek met je zoon.

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Bijna tijd om de fiets te pakken (jippie het is droog !) (wel koud, maar droog)
    Fijne dag allemaal.
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Fijn dat het een keer droog is Sniet en nu voorlopig zo blijft.
    Zo eerst maar even naar therapie en dan eens kijken of ik de nieuwe wasemkap kan ophangen
    de oude heeft het begeven.
    Succes met je zoon Popje.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    fijn sniet eindelijk een keer droog....hopelijk de terug weg ook...
    hoop dat het gaat lukken venus met die kap wel rustig aan hoor....

    hier is het ook droog wel veel wolken maar daar komt vooralsnog niks uit...ga toch maar eens voorzichtig proberen iets in de tuin te doen. Moest nog een stukje gaas knippen maar had geen tangetje nu wel dan kan dat over de groenten bakken want de katten hier denken dat het een luxe kattenbak is....wel organische dat dan weer wel xD maar de jonge plantjes kunnen dat gespit strakkies vast niet over leven dus dan maar stukjes gaas er over tot ze groot genoeg zijn duimen dat het werkt:p
    fijne dag allemaal
     
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, Popje rommelen bij je kinderen is altijd vervelend en ik hoop voor hun en de kleine dat het goed kan komen, succes met het gesprek.
    Stien sterkte met de chemo, ik hoop dat je er niet al te beroerd van wordt en dat het aanslaat.

    Hier heerlijk aan het genieten in het huisje met sauna en hottub, vanavond voor de laatste keer op bezoek bij moeder huisgenoot en morgen thuisbrengen fysio en maaltijden zijn geregeld (hopen dat ze het eet:music:)door dochter en hopen dat ze nog wat sterker wordt.

    Vandaag hier regelmatig de zon gezien, heerlijk en een verrukkelijk softijsje gegeten in het dorp:oops:xD

    Eten wordt vanavond pannenkoeken.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja leni ik hoop het ook zou jammer zijn als het niet gaat lukken maar ja ik heb er natuurlijk niet veel over te zeggen...we gaan t zien....
    heerlijk klinkt het hoor die sauna en zo geniet er van en moeder huisgenoot... fijn dat ze naar huis kan toch en alles top geregeld mooi hoor...
    hier ook nog zon en droog toch maar een beetje eigenwijs wat groenten plantjes gepoot...prei die stond al zo hoog ik dacht dat moet haast gaan lukken t gaas is ook gelukt dus de katten....gaan er waarschijnlijk overheen lopen hahaha soort Franse wc zeg maar...xD
    Is het gelukt venus met het ophangen van de wasemkap??
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ja Hoor Popje de wasemkap zit weer op zijn plek.
    Hoop dat het gaas ze werk doet.
    Eten vandaag is lekker simpel gewoon patatje met frikandelletjes en kaassouffle.
    En bak salade erbij.
     
    leni1955, stien56 en snietje1 vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal
    Venus allemaal gelukt met de therapie ? De wasemkap kan weer zijn werk doen.
    Popje, succes met het gaas, ik zou denken dat ze er niet op wilde lopen, niet fijn voor de pootjes.
    Leni, klinkt lekker genieten daaro, gezellie, geniet ervan. Wel fijn dat ze morgen naar huis mag.

    Hier vandaag braaf gewerkt en zo, gelukkig deze keer helemaal droog aangekomen, zowel op het werk als thuis.
    Zo meteen de boodschappen nog opruimen (als ze gebracht zijn) en dan klaar voor vandaag.

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Pannenkoeken en friet met frikandellen, kaassoufflé en salade, lekker !! Wij hebben vanaaf bloemkoolschotel uit de oven, ook lekker !

    Oh ja, lied van vandaag, Live, waitress
     
    Laatste bewerkt: 18 April 2024 om 19:01
    stien56 en leni1955 vinden dit leuk.
  12. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier net als bij de rest ook een droge dag. Veel buiten klussen gedaan.

    Ja Popje katten schijten het liefst op plekken die je niet wilt. Hebben zelf geen kat meer maar die we hadden deed het gewoon door de hele schuur heen dus elke morgen eerst poep scheppen.
    Hopelijk komt het goed tussen je zoon en schoondochter.

    Eten was prei-gehakt schotel uit de oven.
     
    stien56, snietje1 en leni1955 vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Rick, Prei-gehaktschotel, lekker Rick ! Verder ook goed bezig geweest met klussen.
    Hier over een half uurtje lekker eten, mooi toch !
     
    leni1955, stien56 en rickvenema vinden dit leuk.
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie avond
    eten was chipolata met rode kool en gekookte aardappel (met sausje gemaakt van het aanbaksel van het vlees).
    de rest van de saus gaat de vriezer in voor een andere keer, als het niet gaat om van het vlees een sausje te maken
    slaap wel en morgen gezond weer op

    edit: kleinzoon die van de ladder viel op zijn werk (was al in nov. vorig jaar) kon niet langer als dakwerker aan de slag.
    zijn pols zal nooit voldoende sterk zijn voor het zware werk. (er werd wel een goede regeling getroffen voor zijn arbeidsongeschiktheid.)
    nu is hij al 3 weken aan het werk bij een "maalderij". ze verwerken er allerlei granen (ook maïs)
    hij kwam vanmiddag, na zij shift nog eens verslag brengen. (en hij leek heel tevreden, zou het ook niet voor ons kunnen verbergen)
    hij werkt nu in 3 ploegen. vroeg, laat en nacht. een hele aanpassing maar het gaat goed en hij heeft bij dit werk (bijna volledig automatisch) geen hinder van de pols. het is een heel technisch beroep waar je heel attent moet zijn voor alle computerberichten, maar met zijn autisme is dat heel goed te doen, hij is het gewoon om zich te concentreren op wat echt belangrijk is. dus, we duimen voor hem dat de collega's die nu heel begripvol zijn, het ook blijven. ik ben voorlopig een gelukkige meme (oma).
     
    leni1955 en stien56 vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Chipolata met rode kool en aardappel, lekker Tine ! Fijn dat kleinzoon nu een baan heeft wat goed gaat met zijn handicap, heul mooi zo !

    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets door de regen te smijten.
    Maak er een mooie dag van.
     
    leni1955, stien56 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Fijne dag allemaal.
     
    leni1955 en stien56 vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, Tine wat fijn dat je kleinzoon iets gevonden heeft dat bij hem past, mooi hoor.

    Vanmorgen moeder huisgenoot opgehaald en ze zit weer heerlijk in haar huisje, hopen dat de inbrekers wegblijven want dat vind ik wel spannend.
    Nu ga ik lekker in de sauna:inlove:, het regent al de hele dag.:cry:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.