De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen.
    Werk ze voor degene die werken moeten
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.
     
    popje4, leni1955 en venus261256 vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, straks even kijken hoe het bij moeder huisgenoot gaat en een rondje wandelen op de hei in Ede, ik heb wel even genoeg bos gezien dus nu maar de ruimte opzoeken.:)
    De zon schijnt heerlijk maar wel heel koud denk ik want er ligt ijs op de auto's.8)

    Ik geniet zeker Sniet en mijn spieren nog meer, echt minder pijn, heerlijk maar om nou zo'n ding in je achtertuin te zetten is wel wat duur.:music:
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen...ja leni kan me voorstellen dat die warmte wonderen doet voor je spieren....hier een vriend van me die niet goed kan lopen en pijn heeft in heupen en enkels is naar Portugal gegaan daar is het heerlijk warm en hij kan nu na twee weken al 4 kilometer lopen:) pppfff hij blijft daar nu nog twee weken maar heeft al plannen om daar voortaan... in de winter hier ....daar naar toe te vertrekken voor een maand of vijf....
    was vannacht zeker koud werd wakker en zelfs t dekbed voelde koud aan bbbbrrr en koude voetjes ook niet fijn...nu wel lekker zonnetje dus t warmt al weer wat op....straks eff naar een vriendin waarvan de hond erg ziek is zo sneu :cry:
    nou fijne dag allemaal...
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ja heerlijk overwinteren in een warm land, lijkt mij ook wel maar moet toch teveel missen denk ik, kinderen, kleinkinderen en zeker zolang ik ook nog een kat heb ga ik niet langer dan 2 weken weg.

    Moeder huisgenoot kunnen we ook niet zo lang alleen laten.
    Het zonnetje is heerlijk.

    Aah dat is zeker sneu Popje, altijd naar wanneer de beestjes ziek zijn.
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Lekker hoor Leni zo'n warm bad maar ja wel beetje duur.
    Hondje ziek is niet zo mooi Popje hoop dat het niet te erg is.
    Tuintje achter nu ook helemaal gedaan dus lekker schoon van het onkruid.
    Nu alleen de tegeltjes nog even met de hoge druk doen , maar is het nu te koud voor.

    Eten gister was een soort van lasagna maar dochter noemde het anders.
    Vanavond hebben we gemengde salade met gekruide aardappeltjes en een tartaartje.