De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    fijn rick dat ze nu wel geholpen is dat gevoel in haar arm komt wel weer.....vast en zekers...

    event ...puzzel...zucht net de tweede gedaan moest vier keer F5 doen en toen kwam ik in geen enkel veld meer pppfff ik ga maar slapen morgen weer vroege dienst....

    dank suus voor de code...
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen.
    Spel is nog steeds zo traag als de pest, heb er net meer dan een uur gedaan over zaaien en oogsten :wuerg: Schiet dus voor geen meter op, moest steeds opnieuw inloggen om iets gedaan te krijgen. Inloggen duurt ook lang overigens.

    Rick fijn dat de operatie geslaagd is, nu rustig aan opknappen.
    Hier is het poetstijd, zo te lezen wordt het geen fietsen, is te koud en teveel wind voor mijn wederhelft. Jammer, misschien morgen beter.
    Maak er een mooie dag van.
     
    popje4, stien56, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Ja gelukkig dat operatie geslaagd is gevoel in linker hand begint ook weer te komen, gelukkig.
    Heeft wel zeer slechte nacht gehad ligt op 2 persoons kamer. Kamergenoot is oudere man die vreselijk snurkte dus daar kon ze al niet van slapen. Bovendien had de man een rollator en kon de kamerdeur niet dicht last van licht op de gang en van een persoon die steeds de gang op en neer liep met een infuus standaard bij zich.

    Van verpleegkundige mocht ze naar huis maar is ff wachten op arts.

    Spel loopt nog steeds voor geen meter vooral vallei steeds bloemetje.
    Gewoon rustig blijven dan maar niet.
     
    popje4, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hoop dat ze van de arts ook naar huis mag Rick is toch fijner dan daar.
    Spel loopt niet erg best maar heb het event afgerond.
     
    popje4, snietje1, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen

    pfff, we zijn er. Het blijft gek op het werk. mensen die weten dat ze weg moeten, mensen die zelf weg willen, en mensen die proberen gewoon te werken. tenslotte draaiem we gewoon door.

    Maar daardoor is mijn ernergielevel wel heel laag. En doe iik verder niet veel.

    Wat wel leuk is, dat we nu echt bezig zijn met een zoektoch naar een nieuwe keuken. We weten wat we willen, maar goedkoop zal het niet worden ben ik bang.
     
    popje4, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Dat is niet leuk Lucie en snap ook dat daardoor je energie level laag is :sleepy:.
    Zou zeggen doe het rustig aan voor zover het gaat en succes met de zoektocht naar de nieuwe keuken.
    En nee zal niet goedkoop zijn o_O.
     
    LucieSchreurs, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Wederhelft weer thuis problemen lijken opgelost te zijn
     
  8. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hallo

    Ben een poosje weinig op de farm geweest - reden:

    Na de vroege terugkeer van het (dus niet) overwinteren, de medische molen ingegaan.
    Inmiddels is duidelijk dat er rechts bovenin mijn dikke darm iets zit wat er niet hoort (ja een tumor, maar laag gradig en de lymphe klieren zijn vooralsnog schoon)- aankomende maandag een grote operatie.

    Allemaal dus tot...??
     
    LucieSchreurs, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Veel sterkte Stien en tot volgende keer.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Sterkte stien. Ik hoop dat de operatie afdoende zal zijn en dat je daarna snel weer op de been bent.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    pppff stien das geen fijn vooruitzicht sterkte met alles en dat de operatie voldoende mag zijn....
    spel loopt echt niet heb engelen geduld hoor maar dit is niet grappig tien min voor 1 puzzel.....:(
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stien :eek::wuerg: Ik schrik ervan, dat is echt heel wat anders als overwinteren op warmere plekken. Ik wens je heul veel sterkte en beterschap. Ik duim maandag voor je dat het na de operatie helemaal schoon is.
    Lucie, dat is heul vervelend als je zo moet werken, hopelijk krijgen jullie snel allemaal duidelijkheid. Kan je alles weer op gaan bouwen met de het overgebleven personeel. Wel gezellie om op keukenjacht te gaan !
    Rick, fijn dat je vrouw weer thuis is en de arm beter. Nu de tijd nemen om weer beter te worden.
    Venus, ben je weer een stukkie verder met je puzzel ?

    En wat wordt er vanavond gegeten ? Wij hebben strakkies tapas, lekker !!
     
    rickvenema, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    Stien, wij hopen dat het goed komt. ze kunnen al heel veel nu. spoedig beterschap
    straks spaghetti met boel veel groente
     
    rickvenema, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nope ben nog niet verder met gewone puzzel ogen werken nog niet helemaal mee.
    Vanavond lekker makkelijk broodje met gebakken ei , had niet veel zin.
     
    rickvenema, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Spaghetti met een boel veel groente en een broodje met gebakken ei, lekker !!

    Oh ja, lied van vandaag; Live, I alone
     
    rickvenema, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heel veel sterkte Stien.
     
    rickvenema, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Maak er een mooie zondag van.
     
    rickvenema, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hier lekker zonnetje dus dat gaat vast lukken.
     
    rickvenema, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Stien heel veel sterkte met de operatie en hopelijk is het daarmee klaar, ik duim voor je.

    Rick fijn dat je vrouw weer thuis is en nu op naar herstel.

    Farm is nog een groot drama, puzzels duren per stuk minimaal 15 minuten, echt niet leuk.:(

    Vanmorgen heerlijk met het hondje gelopen, zonnetje erbij, genieten dus, energielevel is nog niet erg hoog maar liep wel harder dan anders merkte ik dus komt vast, genezing staat 6 weken voor dus ik mag niet mopperen na 5 dagen.;)
     
    LucieSchreurs, rickvenema, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    dat doe je goed dan leni top.....
    hier ook lekker zonnetje maar te moe om nog te gaan wandelen...morgen weer een dag...
    fijne zondag verder allemaal ik ga maar me maar eens aan de puzzels wagen...-.-
     
    rickvenema, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.