De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goed nieuws Venus, mooi man!
     
    popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Gelukkig Venus dat het relatief gezien meevalt.
    Hier was het weer ook prut veel regen en wind en maar af en toe wat zon.

    Eten was stamppot boerenkool met rookworst. Vonden we wel weer voor.
     
    popje4, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Rick, Boerenkoolstamppot met rookworst, lekker !
     
    popje4, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Boerenkool met worst zeker lekker.
    Vandaag als het weer het toelaat maar even in de tuin aan de gang want onkruid
    viert weer hoogtij.
     
    snietje1, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Fijn Venus - deze uitslag!
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    jippie venus wat fijn te lezen....dat het met medicatie opgelost kan worden....

    tine heel herkenbaar hoor mijn jongste heeft het zelfde werkt trouwens ook in drie ploegen en is intussen ploegbaas geworden ook daar is veel met computers en zo maar daar zijn deze jongens vaak goed mee he....verder ook wel beetje zwaar tillen daar maar ook dat kan hij prima....ook mijn jongste is tevreden met zijn baan....en ik ben ook blij voor hem dat hij zijn plekje heeft gevonden...
    hier zit het eekhoorntje al een 20 min alles op te peuzelen in het vogel huisje wat zo grappig is ....de eksters zitten op het hekje braaf te wachten tot ze aan de buurt zijn ze jagen dat eekhoorntje niet weg...:) in mijn schuurtje weer de ratte val neergezet alhoewel ik denk dar het om een muis gaat....maar alles is elke keer op behalve dat wat aan het haakje zit waardoor het deurtje dicht klapt hahahaha slim zijn ze hoor....ik had een soort weggetje gemaakt met nootjes en brood richting dat haakje tja das allemaal op helaas geen muisje in het hokje....maar ik zal geduldig zijn ....xD
    fijne dag allemaal
     
    stien56, -matthias1952-, rickvenema en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
    Venus, is het gelukt net je onkruid verwijderen ? Hier heeft het de hele dag geregend dus geen tuin-weer.
    Popje, wat leuk zo'n eekhoorntje, misschien zijn die vogels bang dat het eekhoorntje hun jonkies opeet (dat eet een eekhoorntje ook) .
    Muisjes en ratjes vangen ? Dank valt niet mee, heb je daar misschien eten staan ? Daar komen ze op af.

    Ik heb vandaag zoals gewoonlijk een poetsdag gehouden, nu ben ik ver klaar, morgen nog strijken (wat is nog niet droog) en daarna bijwerken en dan ben ik ver klaar.

    Wat eten we vanaaf ? Wij hebben strakkies farfalle met een boel groente en kippenkluifjes, lekker !
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Helaas Sniet was hier ook jantje lacht en jantje huilt uit de hemel vandaan.
    Heb ook een zolder waar eigenlijk niemand komt alleen de man voor ketel onderhoud ,
    dus maar daar eens keer aan de schoonmaak gegaan.
    Lag een hoop stof en wat spinnenwebjes maar nu weer lekker schoon.

    Was gister van plan om zuurkool stampot met worst te doen maar de boerenkool van Rick stond me ook wel aan.
    Dus we eten boerenkool stampot met rookworst.
     
    stien56, -matthias1952-, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goed bezig geweest Venus !
    Ik lees weer lekkers , boerenkoolstamppot met worst, lekker !! Maar zuurkool is ook niet te versmaden, moeilijke keuze was dat Venus.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nee Hoor , zuurkool staat voor morgen op het menu.
    Kunnen we best gebruiken met dit weer.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier vechten regen en zon ook om de eer, vanmiddag tussen de buien door even lekker in de hot tub gezeten, mijn spieren vinden dat wel heel erg fijn ondanks dat in- en uitstappen wat lastiger is, tja bijna 70 he.;):cry:
    Vanmorgen met het hondje natgeregend dus niet al te lang gewandeld, zo nog maar even een rondje.

    Eten was broodje shoarma en morgen lekker uit eten, op het park zit een goed restaurant zeggen ze en hebben ze hapas, we gaan het beleven.

    Moeder huisgenoot gaat goed hoewel ze vannacht wat bang was zei ze, heeft ze nooit eerder gehad en we hebben niet eens over de inbraakpoging gepraat.
    Als ze wat beter gaat willen we toch zien dat ze naar een appartement gaat, geeft ons een rustiger gevoel maar ze moet wel zelf willen, dwingen doen we niet.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Broodje shoarma, lekker Leni ! Kijk wel uit met het in en uitstappen van zo'n ding, kan altijd nat zijn. Happas,de naam is leuk gevonden ! Ik hoop dat ze ook lekker zijn, maar dat zal wel xD Misschien dat het voor de moeder weer even wennen is om alleen te zijn ?
     
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    o_Ok hier was het weer hopeloos, dan weer zon dan weer regen>:(
    Heb hier ook de nodige muizenvallen in de schuur staan, ben verplicht om aan muizen bestrijding te doen:sleepy:
    Had vorig jaar enorme muizenplaag een bedrijf ingeschakeld die hebben een aantal vallen neer gezet.
    In het begin moest ik 3x per dag langs de vallen in sommige vallen zat elke keer een muis en in andere komt nooit een muis. In een paar maanden tijd meer dan 100 muizen gevangen.-.-

    Eten was knolselderij-mosterd soep met gerookte kip stukjes met daarbij bolletje ham-kaas.;)
     
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Knolselderij-mosterdsoep met bolletje, lekker Rick !
    Yep, het weer was overal naadje pet vandaag, hopelijk morgen beter.
    Muisjes in een val.... tja, ik vind muisjes lief :oops:

    Ik ben het internet aan het afzoeken naar een muziekje op de fiets, niet aan te komen :wuerg: Ik wil alleen geen losse oortjes (die vallen er bij mij uit) en er ik moet er muziek op kunnen zetten, blijkbaar bestaat het niet meer :wuerg: Lekker dan.

    Toch maar even verder zoeken...-.-
     
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier ook muisjes vangen in een val die niet dood maakt hoor enkel deurtje dicht en dan kan ik ze ergens anders uit zetten ...
    oeps nog eff verder zoeken dan sniet of misschien heef iemand hier wel een idee...
    truste voor nu...
     
    stien56, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Zoeken heeft tot nu toe niet geholpen Popje. Ik wil ook geen oorwarmers waardoor je de omgeving niet hoort (vind ik gevaarlijk) maar ik kan zelfs al niets vinden waar je muziek op kan zetten. Het is allemaal via bleutooth met je telefoon :wuerg: gekker moet het niet worden.

    Ter jullie info : het is nat buiten.
    Strijk tijd !
     
    stien56, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, tja Sniet de moderne tijd en of je wilt of niet je moet mee8) Jammer hoor.

    Het lijkt hier nog droog maar of dat zo blijft, ik hoop het.
    Straks maar even naar het bos met de hond, is aan de overkant van het park en daar kan ik lopend heen, heerlijk.
    Daarna zien we wel, beetje afhankelijk van het weer.
     
    stien56, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jammer dan Leni, ik ga niet als een idioot met mijn telefoon in mijn handen op de fiets zitten, vind ik veels te gevaarlijk, dat laat ik aan de jeugd over.

    Strijk is klaar, nu maar weer onder een plens gaan staan.
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hier nog geen nattigheid gezien wel een lekker zonnetje.
    Heb nog steeds een oud klein cd-spelertje waar ik kleine boxjes aan heb gemaakt
    en die gebruikt ik op me scootmobiel. En de cd'tjes maakt ik op de PC.
    Lijkt bijna op een autoradio.
     
    stien56, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    snietje, ik heb je een duifje gestuurd, weet niet of het zoiets is wat je zoekt.
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.