De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nee, niet via facebook. Gewoon een php-forum, net als dit. Je moet je wel aanmelden met een nickname en een wachtwoord, want mijn forumpje staat verder los van BP dus je logt niet automatisch in zodra je in het spel inlogt. Maar de werking is hetzelfde als dit forum en ik zal ook deels dezelfde subforums aanhouden.

LucieSchreurs, knoepertje, mamiagk en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ga me zeker aanmelden kakelot69 maar kan het ook gewoon met de naam die ik nu gebruik.

Dagen zijn niet meer zoals het was altijd een ochtend ritueel en S'avonds ook een beetje
    hoop dat met kakelot der forum nog kan blijven bestaan en we door kunnen gaan.

Nu maar aan het eten beginnen wordt pizzabroodje met van alles erop en eraan.

stien56, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Kakelot, knap hoor dat je zoiets kan en heel lief dat je het doet.
    Venus, verstapt op de trap, wat vervelend weer, nu stil in een hoekje blijven zitten en de rest van het jaar niet meer bewegen.
    Leni, lekker gewandeld, ik hoop zonder regen.

Ik heb braaf gewerkt en doorweekt thuis gekomen, wat een vies weer. Nu lekker zitten en weinig meer doen.

Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Pizzabroodje met vanalles erop en eraan, lekker !! Wij hebben vanaaf verse tuinbonen met allerlei groente erbij en kabeljauwfile, ook lekker !

stien56, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Venus heeft echt een abonnement op ongelukjes. Je familie zou denk ik je bijna willen inwikkelen in van dat bubbeltjes plastic. Hoop dat iedereen van hier mee verhuisd naar kakelot haar forum. Ik tik hier dan wel maar af en toe maar lees wel vaak mee.

leni1955, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Venus zal maar niks zeggen;) Ja snietje het weer zit niet mee :oops:

Hier niet veel gedaan vandaag geen zin geen puf en nergens zin in om wat te doen terwijl er nog genoeg klussen zijn die gedaan moeten worden.:wuerg:

Zal kakelot ook een berichtje sturen hoop ook dat het lukt om iets op poten te zetten zodat we contact kunnen houden:)

Eten was courgette lasagne:p

leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Courgette lasagne, lekker Rick ! Yes, ik hoop het ook Rick.

7. venus261256

Goedemorgen ,
    Ach ja wordt in de familie toch al pechvogel genoemd en die hebben dat plastic ook wel
    eens geopperd maar is een beetje lastig met eten en zo :music:o_O.
    Nope Snietje stil in een hoekje gaan zitten gaat vast niet lukken ben ik te eigenwijs voor :wuerg:.
    Maar de pijn valt al weer mee hoor moet alleen geen rare bewegingen maken :oops:.

snietje1, leni1955 en stien56 vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

stoeltje en Duck tape venus....hahahahxD en dan voorlopig niks niet bewegen pppfff je bent me er een...maar gelukkig valt het mee en niks gebroken deze keer...
    lees van alles over linkjes en zo voor het Engelse forum er zijn spelers maar druk mee...wel top als het zou lukken ik heb nog geen idee hoe je daar dan komt maar dat zal vast en zeker wel goed komen....
    dacht dat we vandaag zomer kregen nou hier nog best koud en bewolkt en bbrrrr.....tja je kunt niet alles hebben he
    have a Nice Day!!!! ;)

9. venus261256

middag ,
    Stoeltje en de Donald Duck xD die ik nog altijd lees is wel leuk hoor maar de tape doen we maar niet Popje.
    Hou echt niet van opgesloten ruimtes en zo dus vast zetten lijkt me ook niet goed :wuerg:>:(.

Verder wordt het wel steeds stiller op het forum dus hoop dat die van Kakelot er snel is en we
    daar weer een beetje verder kunnen gaan.
    Ja Thea dat hoop ik ook en dat er een ruildraadje inkomt want dat zal ik toch echt wel gaan missen anders.
    Maar de plattelandsclub en Kliekjes ook hoor :eek:.

Eten vandaag wordt de zuurkoolstampot van maandag maar dan lekker opgebakken op een broodje
    met natuurlijk een heerlijke Hema Rookworst :p , is voor mij toch de lekkerste die er .

leni1955, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Kakelot houd zelf ook van ruilen dus dat draadje gaat er wel komen. Vraag is alleen hoe druk het gaat worden, hier was het ruilen ook al rustig. Op de Facebook groep word er ook niet heel veel geruild, de meeste leden spelen al lang en hebben alles meestal al wel. Denk dat hier op het forum ook veel word geholpen zonder dat er gereageerd word in het ruiltopic. Krijg regelmatig zo wat toegestuurd of stuur zelf wat naar iemand. Laten we hopen dat Kakelot haar forum druk word. Blijft jammer dat er niet voor word gekozen om het hier open te houden, dan maar zonder aankondigingen en FAQ's van BP door de mods. Maar snap wel dat het forum niet alleen op Enk kan draaien. En het blijft wazig van dat de Engelse zeggen dat het aan een tekort aan mods ligt en hier word gezegd dat BP het forum sluit omdat het forum niet druk genoeg is.

leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Venus, je moet nooit rare bewegingen maken, zeker niet op plekken waar je vanaf kan vallen en zo ;) Dan maar de cursus nemen "stilzitten in een hoekje":)
    Popje, ik hoop ook dat het gaat lukken dat we strakkies toch nog kunnen ouwebetten, ruilen en lezen. Ik heb ook nog geen flauw idee hoe het gaat werken, daar komen we vanzelf wel achter. Ik had al wel (per ongeluk) op de link van Mieke gedrukt, ik wist even niet wat ik moest doen (buiten terug gaan) Zal dus voor mij ook wennen zijn.
    Thea, ik vind het ook raar dat ze zeggen dat er te weinig mods zijn, ik denk dat er best wel mensen interesse hebben om dat te worden. Ik weet zelfs nog dat er sollicitanten waren en dat er gezegd werd dat ze geen mods zochten. Voor mijn gevoel heeft het met geld te maken en nergens anders. Het is destijds waarschijnlijk voor een flink bedrag verkocht en daar moet wat voor terug komen.

Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Opgebakken zuurkool op brood met een hema rookworst, lekker !! Wij hebben vanaaf aardappels met wortels en kip uit de oven, ook lekker !!

12. venus261256

Bedoel met rare bewegingen zoiets van laat wat vallen en dan snel oprapen of zoiets ,
    dat kan weleens verkeerd vallen voor je lichaam en dat gebeurt mij nog weleens :wuerg:.

Het hele verhaal van sluiten forum snap ik nog steeds niks van zeggen dat het om de mods gaat
    maar volgens mij ligt het niet daaraan , denk eerder dat het gaat om het aantal forum gebruikers
    en dat het aantal nederlands/belgisch gedeelte te weinig gebruikers heeft. En of je dan een post
    maakt of niet daar draait het dan niet om je moet wel lid zijn , en misschien omdat er teveel draadjes zijn die bij
    gehouden moeten worden.

Maar ja wordt een beetje oud dus misschien snap ik het niet:music:.

leni1955, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. snietje1

Venus, die plotselinge bewegingen moet je ook niet maken, je bent geen 18 meer ;)
    Waarom zouden ze dan geen nieuwe mods (al lang geleden en minder lang geleden) aangesteld hebben terwijl er sollicitanten waren ? In mijn ogen is het een financieel plaatje, meer niet. Daar draait de wereld om, zeker voor bedrijven.
    En tja, ik ben ook niet bepaald piepjong :oops:

14. rickvenema

Vanmorgen wat binnen klussen gedaan want het was wat nattig.
    Vanmiddag weer op de zitmaaier rond gescheurd en mijn grasvelden gemaaid.

De temperaturen gaan vrijdag en zaterdag wel omhoog popje. Word het vast te warmxD

Eten was wraps gevuld met kip-paprika en ui uit de oven

leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Wraps met lekkers, altijd lekker Rick ! mjam mjam.
    Hier over een 3 kwartiertjes eten, gezellie !

leni1955, stien56 en venus261256 vinden dit leuk.
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

nou ik ben anders nog heul erg piep....maar snappen nee dat doe ik ook niet denk zo maar dat je gelijk hebt hoor sniet.... money makes the Wold go round .....dus xD hier niet veel bijzonders voor t eten probeer wat kilo's kwijt te raken...dus begonnen met opletten wat ik eet vandaag veel groenten ook drie verschillende bonen uit eigen tuin en kikkererwten.... met 2 kleine aard. en dat alles door een soja kruimel prut....
    zo morgen weer een nieuwe dag....:)

zie net dat er nieuwe dingen staan bij producten... zoals een spaarvarken en een hoofdtooi ??

17. rickvenema

Spaarvarken en hoofdtooi komen van de nieuwe werkstallen die je kunt maken

18. snietje1

Klopt Rick, ze heten spaarvarken-keramiek en optuigen, de werkstallen van de husumer-varkensstal en de shire-paardenstal. Kan je in de stad maken.

Goedemorgen allemaal.
    Vandaag een dagje vrij. Ik ga de kapper onveilig maken en verder thuis wat aanrommelen.
    Maak er een mooie dag van vandaag.

19. venus261256

Goedemorgen ,
    Klopt Sniet en heb daar zelfs de qeusten al van klaar.
    Hier aan de gang met de wassen van me dochter want die van haar doet het even niet meer.
    Komt dinsdag pas een monteur voor.
    Wist niet meer dat je zoveel was had met een kleintje maar heb wel wat te doen.

leni1955, stien56, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen allemaal
    Met het nieuwe event doe ik even niet mee, heb daar geen tijd voor.
    Zal deze week en volgende week niet op het spel zijn.
    De kinderen die voor wonen zijn op vakantie en dan nemen wij van de gelegenheid gebruik dat wij in hun woning kunnen verblijven zodat onze woonkamer/keuken en gang ontruimd kan worden en zijn dus nu druk aan het schilderen en behangen.
    o_Ok de meubels e.d. staan nu bij hun omdat we buiten het niet aandurfden vanwege het weer.
    's avonds gaan de voetjes op de bank en dan heb ik geen zin en puf meer om nog de boerderij te doen. Dus even een rustpauze alleen dagelijks de zomerkalender en bommel en dan vind ik het genoeg.
    Als we klaar zijn dan lees ik wel hoe het verder met het forum gaat.