De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    fijne dag allemaal

    Popje, succes vandaag met de baas, ik ben benieuwd of hij er iets aan kan doen.
    Rick, oei die vloer is wel een hele verhuizing, ik kan me voorstellen dat je het zo laat, je hebt hem niet nodig.

    Edit, goedenavond, nu is het wel echt stil hiero.
    Is er al iets bekend van het eten vanaaf ? Wat wij eten heb ik gisteren al verteld. Strakkies dus dorades uit de oven met knolselderij en aardappels, lekker !

    Nu bijna tijd om de was op te hangen en de boodschappen op te ruimen.
     
    Laatste bewerkt: 15 April 2024
    rickvenema, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedenavond ,
    Beetje druk gehad vandaag met wat dingetjes en dan ook nog het ZH , en kaart kan nog niet weg
    Snietje moet nog 2 keer deze week.
    Toen naar kleindochter en ook daar gegeten was canneloni's en lekkere sudderlapjes.
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, al wat wijzer geworden in het ziekenhuis ? Nog 2x is dat voor onderzoeken ?

    Cannelloni met sudderlapjes, lekker !!

    Edit; Goedemorgen.
    Strakkies eerst maar mijn fiets door de stromende regen smijten om naar de tandarts te gaan. :wuerg::wuerg::eek:Slechter kan een dag volgens mij niet beginnen :wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 16 April 2024
    stien56, rickvenema, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Sterkte in de regen en harde wind Sniet en succes bij de tandarts.
    Vanmiddag naar ZH voor uitslag van onderzoek gister en donderdag controle afspraak
    bij de orthopeed. Moet ook zo de deur uit om oudste broer naar ZH te brengen die moet vandaag
    gedotterd worden , maar dat is ander ZH.
    Dat wordt mijn dag vandaag.
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte allemaal met ZH bezoekjes en tandarts... broers die gedotterd moeten worden....niet de leukste bezigheden....
    denk zo maar dat heel Nederland onder een dekentje van wolken zit en dat daar het nodige uit komt was ook wel weer nodig na die twee droge dagen....xD:cry: kennis van me is voor een maand naar Portugal vertrokken die was klaar met het weertje hier daar is het nu rond de 28gr.... denk zo maar dat hij daar op zoek gaat naar een onderkomen om voortaan te overwinteren...
    de kweek bakjes met groeten en zo doen het binnen wel goed maar ik hoop toch echt dat t ze een keer naar buiten kunnen volle vensterbank zeg maar....ach met mijn ruggetje kan ik nu toch niet echt in de tuin aan het werk zo jammer....
    nou ja het word vast wel een keer voorjaar...:)
    fijne dag allemaal
     
    venus261256, stien56, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goedemiddag
    sterkte voor degenen die het nodig hebben
    Popje voorjaar....... die slaan we over, het wordt gelijk zomer
    Hoop toch dat het volgende week vrijdag beter weer wordt. We gaan dan met de kinderen en kleinkinderen een weekje naar Zeeland.
    Maar zoals de kinderen zeggen: wat nu valt, valt er volgende week vrijdag niet :)
     
    stien56, -matthias1952-, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Hoop dat ze gelijk hebben Thuva we gaan het vast meemaken.
    Uitslag was voor mij toch niet zo mooi blijkt dat me linkerhalsslagader al verstopt is en me rechter nu dus
    ook begint. Vandaar telkens de druk op me hoofd en dat me rechter oog af en toe uitvalt en er niks meer mee ziet.
    Moet morgen terug naar ZH voor speciale nek scan om te kijken hoe ver het is.
    Zal geopereerd moeten worden zijn al afspraken gemaakt voor de vaatchirurg en de anastesist.
    Dat was het tot zover.

    Eten vandaag wordt Macaroni met vers gemaakte tomatensaus met gehakt en boel veel groente erin.
    En vers geraspte oude kaas erover , lekker uit de oven.
     
    stien56, -matthias1952-, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, tja die regen, ik weet het niet meer maar ben het meer dan zat, helaas kan niemand er iets aan doen. Hier bij het vakantiehuisje bijna een zwembad voor de deur, konden vanmorgen nog net met droge voeten bij de auto komen maar daar was ook alles mee gezegd.8)

    Vandaag moeder huisgenoot proefgedraaid, ze kon in en uit bed komen en was blij dat ze er weer was, helaas moest ze weer terug naar de revalidatie, nog 2 dagen en dan weer naar huis.

    Ik vind het wel wat zorgelijk omdat ze best nog zwak is maar moet het overgeven denk ik zomaar.:oops:

    Tijdens haar afwezigheid is er wel een poging tot inbraak gedaan want er lag een stuk wasrek met een bocht in de gang, ik denk dat ze gesnapt werden en dat ding hebben laten vallen, deur zat gelukkig ook op slot.

    In de regen naar de tandarts Sniet, getver, is alles wel weer goedgekeurd?

    Venus hoe waren de uitslagen?

    Heerlijk naar de zon, voor ons zit het er voorlopig niet in, willen niet weg nu. Komt later wel weer.

    O Venus zat er al tussen, jeetje klinkt niet echt goed.:(

    Thuva veel plezier in Zeeland, is vast gezellig.
     
    stien56, -matthias1952-, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    zeeland heerlijk en door de wind daar vaker wat droger weertje de wolken worden weg geblazen....
    venus tjeee het houd niet op....sterkte daar hoor...hopelijk word het snel opgelost..
    het moest niet mogen hoor leni die inbraak de mensen zijn g......geworden hier hebben ze pas nog voor 50 duizend euro aan schade gemaakt aan een park hier dicht bij de daders zijn gefilmd maar zijn nog niet gevonden....en dat alleen maar om dingen kapot te maken he niks meegenomen kon ook niet want er was geen geld of zo...gewoon uit verveling of zo...tja:cry:
    fijne avond allemaal
     
    stien56, leni1955, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal, gezellig jullie te lezenxD

    Popje, ah, ja de groenteplantjes, klopt, het is nog geen weer om ze buiten te zetten, dan spoelen ze gewoon weg. Hier staan de peperplantjes ook aan de binnenkant van het raam. Een maand naar een warm land lijkt me ook wel gezellie xD
    Zoveel geld schade gemaakt uit verveling :wuerg:>:(:eek: Een schop onder hun achterste zou beter zijn !

    Thuva, met de familie op vakantie volgende week, heerlijk, geniet ervan !! Hopelijk is de regen daarboven dan op.
    Venus, beide aders dicht:eek: Jij hebt ook echt geen geluk, morgen succes met het onderzoek en de gesprekken ! Heul veel beterschap !

    Leni, getsie, inbraakpoging, je zou ze toch vierendelen ! Stelletje......*censuur*
    Fijn dat ze zelf in en uit bed kan, dat is toch heul belangrijk.

    Vanmorgen naar de tandarts, voor ik kon gaan was mijn buik niet lekker (zenuwen) en kon bijna niet van de toilet afkomen (heul vervelend). Echt wat te laat aangefietst in de stromende regen. Dus echt goed doorgefietst en kwam achteraf gelijk aan met de tandarts (die een lift had gehad omdat zijn auto gemaakt werd) . Dus gelukkig toch op tijd. Hij heeft alles gecontroleerd en Jippieeeeeeee, alles was goedgekeurd dus over een half jaar terugkomen. Daarna weer door de stromende regen terug naar huis gefietst, onder de warme douche gaan staan en de dag kon beginnen8)

    Lied van vandaag, The Baby's, White lightning

    Morgen maar weer braaf gaan werken.

    Edit; Bijna vergeten : Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Macaroni uit de oven met allerlei lekkere dingen erin en eroverheen, lekker !! Wij hebben voor strakkies nasi gemaakt met een boel groente en saté uit de oven met een eitje erbij, ook lekker !
     
    Laatste bewerkt: 16 April 2024
    popje4, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Zo wat weer veel om te lezen, leuke dingen en minder leuke dingen.
    Venus dat klinkt niet zo best. Sterkte hoop voor je dat het snel is opgelost.
    Thuva alvast veel plezier in Zeeland hoop dat je mooi weer hebt.
    Mooi Snietje dat je gebit weer is goed gekeurd alleen jammer dat je weer eens nat geregend bent.
    Ja Popje tegenwoordig word er veel vernield dan denk ik als je dat zo leuk vind om te doen sloop dan bij jezelf de dingen.
    Hier was het vandaag wel lekker weer bijna geen regen dus vanmiddag maar rondje gelopen.

    Eten was knolselderij-kipgehakt schotel uit de oven.
     
    popje4, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Knolselderij-kippengehakt schotel, lekker Rick ! Daar lekker weer ? Ik ben in de verkeerde provincie geboren blijkbaar;)
     
    rickvenema, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wauw, veel gelezen, veel niet leuk, of niet zo mooi of niet zo best.
    sterkte voor iedereen en hoop dat het allemaal goed komt.
    thuva, geniet van je weekje weg met de familie.
    en voor wie ik vergeten ben, .....
     
    rickvenema, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om mijn fiets door de regen te smijten.
    Fijne dag allemaal.
     
    rickvenema, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Sniet je bent niet zo'n best baasje voor die fiets hoor je moet er niet zo mee smijten
    gaat ie gauw stuk van.
    Fijne dag iedereen met de regen en zonneschijn die elkaar afwisselen.
     
    snietje1, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Jakkes Venus - ik hoop voor je dat ze er wat aan kunnen doen! Sterkte

    En inbraak pogingen en vernielingen - alleen maar GRR

    Wat mij betreft - maandag starten met chemo - ben benieuwd - zit er wel tegenaan te hikken.
     
    leni1955, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Stien heel veel sterkte met de behandeling. Ik hoop voor je dat alles goed komt
     
    stien56, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    stien, sterkte ik hoop dat het meevalt en zeker dat het goed komt.
     
    stien56, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte hoor stien en hopelijk valt het je mee... duimen maar...en natuurlijk dat alles uiteindelijk goed komt das het belangrijkste...
    venus ook sterkte en hoop dat de scan mee viel....
    en ja dat vernielen ga lekker op een auto sloop auto's uit elkaar halen doe je ook nog wat nuttigs toch.....en je sloopt ook..
    was nog eff bij mijn kleinkindje met met de kleine gaat gelukkig alles goed met paps en mama's niet zo rommelt daar al een tijdje maar wel weer spannend hoe dit nu weer verder gaat...kan niet veel doen dan te luisteren en aan te bieden dat als ik wat kan doen ze het moeten zeggen....:(
    voor iedereen fijne middag verder....hier komt weer veel bewolking aan dus....
     
    stien56, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Stien ook heel veel sterkte en hoop dat het helpt.
    De scan ook weer gehad dat was wel een makkie je gaat gewoon liggen en het
    apparaat doet de rest. vrijdag weer heen voor alle uitslagen die er nog zijn en
    hoe het verder gaat. Verder maar gewoon rustig aan.

    Eten vandaag zelfgemaakte Bami met gebakken eitje , sate'tje en verse kroepoek..

    Sniet de fiets nog heel gebleven vandaag :music:;).
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.