De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen, werk ze , sniet

ik ben toch ook maar naar kantoor gegaan, beetje in het ritme blijven....

popje4, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Nou speel ik de laatste jaren al minder - zeker de events - juist het forum trok/trekt me nog naar dit spel.

Ik kan me aardig redden met engels en zeker met duits, maar om nou in te loggen op een engels forum???

Ik hoop dar Miekje en Kakelot nog iets op kunnen zetten, anders is het voor mij na al die jaren wel klaar.

knoepertje, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Laten we hopen dat er een Nederlands stukje op het Engelse forum komt. Ik las hier ook altijd heel graag. En het ruildraadje vind ik elke keer ook nog erg leuk. De eigenwijze Nederlanders zullen vast vaak Nederlandse vragen op het Engelse forum gaan zetten. Of support zal overspoeld worden met vragen. Ik vind het vooral spijtig voor de oudere speler die geen Engels kunnen. We zullen het zien in Augustus.

LucieSchreurs, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hmmm Hofje las even. Het stoom komt me bijna uit de oren -.- SCHANDE !!!!! Echt dit is dus voor vele ook de druppel.

Serieus ? :eek: BP ga je diep en diep en heel diep schamen. Zo gaat men dus met hun trouwe klanten om :mad:

En er dan maar 2 forums samen voegen en er van uit gaan dat de Dutch peopletjes allemaal Engels kunnen o_O

Net als Stien bent Hofje nog jaren blijven hangen en terug gekomen enz enkel voor het forum.
    Alle belevenissen enz waren voor mij * leuker * dan het spel zelf. o_Ok het stukje sociale en helpen , de verhalen schrijven, banners maken enz enz enz.

Al zag Hofje dit ook al jaren aankomen.
    Het eens zo fantastische forum is al lag niet meer wat het was. Mijn persoonlijke mening en schuld last houd Hofje voor zichzelf.:oops:

Vergeet niet mensen als je op smoelenboek gaat, dan moet je wel je echte naam enz .... Das al een reden voor mij altijd geweest om daar niet aan te beginnen.:music: Ik hoop van harte voor jullie dat er een stuk NL forum op het Engelse forum mag komen:inlove:

Ben alleen bang van niet, vanwege de dan handhaving enz enz ... Tja Engelsen kennen not Dutch :wuerg:
    Snap ook niet dat het maar 14 dagen en in de vakantie tijd ineens allemaal moet gaan gebeuren. o_O Je zou voor minder mompel de mompel-.-

Zo dan dan was dit dus echt de allerlaatste keer dat Hofje hier iets post... Vele legendes gaan samen met mij heen 8)

Nog een laatste lied : Ace - How Long

:inlove::inlove:

knoepertje, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Er zijn genoeg mensen die op Facebook niet hun echte naam gebruiken. Er is mij ook nooit om een id ofzo gevraagd. Ik gebruik mijn meisjesnaam.

Wat ik uit de reactie van de Engelse begreep was het ook een kwestie van te weinig mods hier. Enk is volgens mij nog de enigste actieve mod. Misschien gaat die wel op vakantie en is het forum dan onbeheerd of heeft die er op deze manier ook geen zin meer in. Gaat toch meer tijd in de aankondigingen plaatsen en FAQ’s.

Er zullen een hoop spelers gaan afhaken omdat ze het nu niet meer snappen en niet ff snel het op het forum kunnen vragen of al konden lezen omdat een ander het had gevraagd. Support geeft niet binnen een paar minuten antwoord (wat begrijpelijk is)

LucieSchreurs, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Er komt dus GEEN draadje waar Nederlands in gesproken mag worden. Kortom zoals ik het zie: we brengen niet genoeg geld op dus niet belangrijk genoeg. Dat een engelse Mod geen Nederlands kan : Google translate bestaat ook voor hun.
    Kortom, ik wordt hier helemaal niet blij van, we worden gewoon onder het tapijt geveegd.
    Lekker dan.

stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Yup we zijn als Nederlanders en Belgen blijkbaar niet belangrijk genoeg voor BP.
    Denk ook dat er veel spelers nu echt gaan afhaken.
    Zal me ook benieuwen hoe het in het postkantoor gaat of dat ook in het Engels moet
    of nog Nederlands blijft.

Maar goed wat eten we vandaag hier was het zuurkoolstampot met rookworst ook al
    was het warm.

stien56, leni1955, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Achterlijk gedoe dat ist. Hier is nooit moeite gedaan om nieuwe mods te werven. En tja nu ist dus te laat. -.-

Hofje wou altijd graag mod worden.:oops: Maar dat wouden ze niet, wat ik wel begrijp. want Hofje had een duidelijke mening om het beschaafd te zeggen :music:xD...
    En nu ist te laat : Hofje is baas / Koningin op/in haar eigen spel/chat/forum :inlove:
    Moet daar ook veel in het Engels schrijven lezen. Want het is internationaal 8)...
    Wat heel vaak hilarisch is en mijn jongens in een deuk liggen, want Hofje maakt nog weleens taal foutjes :wuerg:xD

Ze kunnen toch bijv Enk / Lea meenemen en die de NL tak laten beheren in de zin van dat er geen rare posten enz zijn ?
    Hoe moeilijk ist8) Waar een wil is, is ook vaak heus een weg .

Sjee nou toch nog gepost. en geen lied bij de hand o_O:eek:

knoepertje, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Mijn idee Hofje, waar een wil is, is een weg.

Venus, zuurkoolstamppot met rookworst, is altijd lekker !! Maakt niet uit welk weer het is. Wij hebben vanaaf stifado met griekse knoflookaardappels uit de oven (beide) ook lekker !

Lied van vandaag Manfred man's earth band, Circles en Martha's madman 8) (doe ik er 2 Hofje)

stien56, leni1955 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja dat dus we worden gewoon weg niet meer serieus genomen ....vind dit rond uit belachelijk wel een spel in Nederland maar geen forum in het Nederlands ....ja in Engeland gaan ze strakkies over in t Russisch kan best....google vertaald...:(

stien56, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. venus261256

Oh dacht in het Hongaars of zo want die gasten zijn altijd goed vertegenwoordigd met het dumpfestival.

LucieSchreurs, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Mensen van hier die graag verder zouden willen op een door mij te bouwen forumpje: doe me even een duifje. Ik reageer niet op ieder duifje want het zijn er nu al een beetje te veel haha, maar tegen het eind van het weekend verwacht ik iets online te hebben en dan stuur ik iedereen de link door.

popje4, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Top dat je dat doet kakelot. Veel succes daarmee

Ik mag toch hopen dat BP je een geste doet dat je die link hier op het forum mag zetten. Hun laten het erbij zitten.
    Dus elk ding om mensen/spelers te helpen. Wat hun ook weer geld opbrengt :music: Moeten ze de Nl spelers toch gunnen.

Hofje en haar dochters zul je niet zien op je forum. Dit was ooit mijn zo fijne thuis en mijn dorp. Iets anders gaat er niet meer komen omdat Hofje en de dochter al een poos niet meer spelen en ik zie dat er ook niet meer van komen in de toekomst. Ben een totaal andere weg en voor mij een heel fijne weg in gelopen.

Mocht dus iemand (wat ja dat kan he) onder mijn namen posten. Ik ben het dus niet.

knoepertje, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten
    Bijna tijd om de fiets te pakken
    Fijne dag allemaal

popje4, leni1955, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

@snietje1 goeie morgen, ik wou je nog vragen hoe het gaat met je MP3 speler op de fiets. is het helemaal naar je zin?
    fijne dag iedereen

snietje1, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

Middag ,
    Klein beetje shit vandaag sloeg een traptrede over dus kwam iets verkeerd terecht.
    Nu wat veel pijn in de rug , maar wel in beweging blijven.
    Was even in de tuin aan de gang maar begint het weer te regenen dus daar maar mee gestopt.
    Nu binnen beetje aanrommelen.
    Verder gewoon rustig aan.

snietje1, -matthias1952-, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Venus jij bent ook wel een pechvogel he, wil je te snel of zo?

Hier flink gewandeld maar wat is het benauwd met die hoge luchtvochtigheid.

Verder een beetje aanrommelen en niet al te druk maken na 3 volle dagen.
    Farm gewoon doordoen en niet teveel over nadenken.

snietje1, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. venus261256

Denk dat nog beetje slaperig was.

stien56, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. popje4

popje4 Levende forumlegende

venus.....nou....niet doen hadden we toch afgesproken ...sterkte hoor hoop dat het verder allemaal goed is gegaan ....
    wel vraagje kakelot....is dat net zo iets als hier of....via faceboek? want dat heb ik niet en wil ik ook niet ...maar anders doe ik wel graag mee denk ik....hoor het graag hoe of wat...
    fijne dag allemaal

stien56, leni1955 en snietje1 vinden dit leuk.
  20. venus261256

Ja hoor Popje had een was opgehangen boven en ging iets te snel naar beneden.
    Hebben een traplift maar loop ook nog weleens heen en weer , nou iets beter opletten de
    volgende keer. Maar valt echt wel mee pijn toch bijna weer weg.
    Volgens mij net zoiets als hier en niet zoals facebook maar zeker weten doe ik het ook niet.
    Heb wel facebook maar denk dat ik er al een jaar of 10 niet ben geweest dus zal eerst opnieuw
    moeten activeren.

stien56, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.