De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Wat weer raar weer vandaag eerst zon dan zomaar een bui dan weer zon gevolgd door regen om hopeloos van te worden.:(
    Vanmiddag zou het zeker anderhalf uur droog blijven, zou, dus kon ik best ff een rondje van een uur gaan lopen.:p
    Jaja zou niet dus half weg begon het dus al te regenen, dus lekker nat geworden>:(
    Thuis gelijk maar onder de douche, dus nog een keer nat.xD

De natte kleren gelijk maar in de wasmachine moesten toch al in de was. Machine vol gemaakt met wat er nog lag hangt nu te drogen.

Eten was penne met prutje.

stien56, popje4, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Rick, zon, nope niet gezien vandaag, wel heul veel regen die niet op wilde houden. Jammer dat je onderweg overvallen bent door de regen, het weer had het fatsoen kunnen hebben om even droog te blijven.
    Hier hangt het overtrek, slopen en onderlaken te drogen, het ander overtrek en zo ligt gestreken op het bed. Hopelijk kan ik morgen nog een was draaien, we gaan het meemaken wat het wordt.
    Penne met een prutje, ook lekker, ik denk dat het hier morgen zoiets gaat worden.

stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen,
    Wauw ik zie zon en helaas geen tijd om ervan te genieten.:(

Gisteren naar Gorredijk, kleindochter vierde haar verjaardag was gezellig en lekker gegeten, ze hadden broodje hamburger, shoarma, kipstukjes, salade, menu van kleindochter.xD
    Laat thuis dus direct door naar bed.:sleepy:

Vandaag eerst naar moeder huisgenoot en dan kijken naar een adres voor Amber, kreeg van Thuva een bericht dat zij hondjes opvangen en daar gaan we naar toe, gewoon lekker in huis en niet in een hokje van 1,5 bij 2 alleen of met zijn 2en zoals in de meeste pensions.
    Ik vind het beter.

Leuk he popje die kleintjes van 2, zijn zo gezellig, de kleine man hier is 3,5 en begint aardig zijn zin door te drijven, ik ben er niet zo van dus eens kijken hoe het morgen loopt als hij er is.8)

stien56, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen

Oh kijken bij Thuva, wat leuk. Ze schrijft er wel eens over en dat klinkt altijd zo gezellig. Hier is het nu strak blauw, ben benieuwd of datzo blijft.

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

das beter he leni voor de hondjes en gezelliger ook....mooi ben benieuwt ....
    hier nu zon en ja hoor ssstttt droog.. niet verder vertellen hoor....ze zijn vergeten de kraan open te zetten dus...geen slapende honden wakker maken...
    hier de was naar buiten zo dus hopelijk blijft t zo...:)
    sniet wat doen jullie met die botjes dan? en knoflook brood klink super lekker...

6. snietje1

Zo, heerlijk een eindje gefietst, het is hier tot nu toe nog droog xD

Popje, van botten maak je fond, die kan je invriezen (in ijsblokjesbakje) en gebruiken als je het nodig hebt.
    Leni, nog gefeliciteerd met je kleindochter, fijn dat het gezellig was. Eten is ook lekker, shoarma, kip, hamburger met vanalles erbij, lekker !:inlove:xD

stien56, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Geodemiddag ,
    Nou eigenlijk niet meer want forum gaat verdwijnen alles gaat naar het Engels.
    We kunnen nog 14 dagen ouwe hoeren maar dan is het over.
    Iedereen veel succes die nog doorgaat.

8. snietje1

Dat is een hele goede Venus, die doorgaat.... ik doe al lang niet meer mee aan events op een paar na, maar of ik blijf spelen ?? Ik weet het nog niet...

0ok nog maar 14 dagen menu's uitwisselen.... saai hoor !

Laatste bewerkt: 14 Juli 2024
  9. venus261256

Echt wel , maar wat eten we vandaag dan.
    Hier hebben we hele kip van het spit uit de oven met een salade en wat patatjes.
    Heb nog wat andere accounts maar die gaan er denk zeker uit.
    Was altijd leuk met ruilevent maar daar moet ik nog even over nadenken.

stien56, leni1955 en snietje1 vinden dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ben er ook niet blij mee dat forum straks stopt. Zal het lezen van dit topic zeker gaan missen. Jullie zijn altijd welkom om op de facebookgroep een topic aan te maken. Of misschien maakt iemand wel een forum aan waarop we verder kunnen kletsen. Jammer dat Miekjes website niet meer bestaat zou een mooie aanvulling op zijn geweest.

knoepertje, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Zal de topic ook gaan missen is altijd leuk om te lezen en te reageren.
    Maar facebook heb niet ik dan want die heb ik nooit gehad , maar dochters en me vrouw wel
    en daar slechte ervaringen mee gehad.
    Zal er wel over nadenken , dus we gaan het zien wat ik ga doen.
    Zal zeker het ruil draadje gaan missen.

12. snietje1

Ik heb ook geen facebook, nooit gehad, gezien bij collega's maar heb er niets mee.
    Ik hoop dat er een draadje komt voor ons, zou er hier dan een link komen waardoor we daarop kunnen komen of moet dat anders ? Ik ben nog nooit op een ander forum geweest :oops:

Ik lees weer lekkers:inlove:xD:inlove: een kip aan het spit met frietjes en salade, lekker !! Zoals gisteren al gezegd, wij hebben pasta met een prutje van groente en verschillende soorten vis, ook lekker !

stien56, leni1955 en venus261256 vinden dit leuk.
  13. venus261256

We zullen moeten afwachten Snietje :cry:.
    Maar prutje van groente/pasta en verschillende soorten vis ook lekker.

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben net thuis en lees het ook, heel erg jammer maar het zat er natuurlijk aan te komen, er babbelen steeds minder mensen op het hele forum en blijkbaar is dat een eis, wist ik niet eigenlijk.:(
    Of ik dan farmerama nog blijf spelen is ook wel een vraag, ben er soms ook wel klaar mee na zoveel jaar maar ook zonde om maar te laten gaan. Er zit zoveel tijd en ook wel geld in dat ik er nog niet uit ben.

Engels of duits forum vind ik lastig omdat ik de namen van planten en bomen daarin niet ken

stien56, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  15. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Kinders, ik ben van plan om zelf een forum op te zetten, mits daar belangstelling voor is natuurlijk. En ja, op mijn forum zullen de kletsgroepen zeker ook een plek krijgen. Mocht je zin hebben om mee te denken, doe me dan even een duifje of meld je op de FB-groep van Thea.

stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Erg jammer dat het Nederlandse forum gaat verdwijnen. We waren hier maar een klein groepje dat hier dagelijks berichtjes achter lieten.
    We deelden hier lief en leed had dus eigenlijk ook een sociale functie dat valt nu weg.
    Farmerama is nu gewoon een spelletje geworden veel minder leuk nu nu je de contacten met sommige spelers kwijt bent.
    Faceboek groepjes ga ik echt niet aan beginnen.

Heb ff geen zin om hier verder nog wat te plaatsen iedereen succes met het spel en hoop dat jullie er plezier in houden.

17. snietje1

Rick, als er een mooi alternatief is, kan dat persoonlijke ook blijven, toch ? Van FB ben ik ook niet, maar eerlijkheidshalve, ik weet niet wat er wat er mogelijk is, maar altijd wel een poging waard, toch ?

Laatste bewerkt: 14 Juli 2024
  18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

wat een leuk initiatief...meedenken wil ik zeker wel een keertje, maar zal voor nu op een laag pitje zijn met de persoonlijke beslommeringen.

en wat betreft het eten: Wij hadden vanavond rijst met rendang en roedjak manis.

19. popje4

popje4 Levende forumlegende

wat ik lees nu niet meer hoor te moe maar wat the piep gebeurt hier ik snap het neit sorry hoor maar denk zo maar dat ik er nu klaar mee ben..

20. snietje1

Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten
    bijna tijd om de fiets te pakken
    fijne dag allemaal

Lucie, natuurlijk is thuis het allerbelangrijkste ! Rijst met rendang en roedjak manis, lekker !!

popje4, stien56, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.