De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijne nacht iedereen.
    lees hier meerdere negatieve berichten. veel sterkte voor iedereen.
    slaap wel en morgen gezond weer op. (of, houd er de moed in, en hopen op beterschap)
     
    popje4, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Fokgedoe is af, de DI van baha is naadje pet dus niet gehaald.
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets te pakken, tot nu toe is het gelukkig droog.
    Fijne dag allemaal.
     
    popje4, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Baha had geen dropitems, alleen de hoofdakker. Gewas miet je vanmiddag zaaien op de woelige weide.
     
    popje4, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank je Lea, jammer genoeg heb ik geen tijd. Tot nu gewerkt, douchen en dadelijk moeten we ons helemaal opofferen om uit te gaan eten xD:inlove: Soms jaren niet en soms alles ineens, zo werkt het blijkbaar. xD

    Wat eten we allemaal vanaaf ??? Ik weet niet niet wat ik neem :oops:
     
    leni1955, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Zo ff tijd gehad om bij te lezen.
    Stien sterkte.
    Fijn dat moeder huisgenoot weer naar huis mag leni
    Venus schuur al opgeruimd Wat verzamel je veel spul als je ruimte hebt waar je dan later van denkt waarom berg ik dit eigenlijk op.
    Hier komt ook af en toe een eekhoorn pin da s en zonnepitten uit de kokers halen Popje echt leuk om te zien.
    Lekker gegeten Snietje.

    Wij hadden stamppot andijvie met Rundersausijsjes
     
    leni1955, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Andijviestamppot met rundersausijsjes, lekker Rick !
    Yep, gisteren heerlijk gegeten ! Ik had de zeebaars genomen, mjam mjam :inlove:

    Jawel, hier is het poetstijd.
    Tussen de bedrijven kijken of het weer is om te fietsen.
     
    rickvenema, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Eten gister was rede bietjes met ui , aardappeltje en blinde vink.
    Dag begon gister goed had me alleen wat verslapen dus later op de fysio , daarna lekker de markt over geweest
    en heerlijke poffertjes gegeten.
    Moest alleen S'middags nog naar HA omdat ik wat druk in me hoofd had en telkens een grijze laag in me
    rechter oog kreeg. Dus moest met spoed naar de oogkliniek in ZH.
    Ogen gecontroleerd en daar gelukkig niks mis me alleen door me achtergrond werd er contact met de neuroloog
    opgenomen , nu denken ze dat toch me halsslagader wat bloedpropjes los laat en die de druk in me hoofd veroorzaakt.
    Dus mag maandag weer naar ZH voor een duplex onderzoek en dinsdag weer naar neuroloog.
    Zag dus alles gister middag zo wazig als weet niet wat dus kon ook niet achter PC voor de farm.
     
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    tjee venus.....neuroloog en bloedpropjes...en ZH wat een toestand....sterkte hoor
    en lekker uit eten sniet heerlijk toch en ja soms komt alles tegelijk he...zo gaat dat soms...
    hier niet veel zin....vandaag komen de jongens helpen met de tuin das fijn ik zelf kan niet zo veel behoorlijk door mijn rug gegaan dus nou ja komt weer goed hoor....dan komen ze vandaag kijken of mijn Tiny house aan het zakken is omdat de schuifpui steeds meer kiert...we gaan t zien
    fijne dag allemaal
     
    stien56, venus261256, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, vanmorgen met de hogedrukspuit in de weer geweest, voor- en achtertuin weer schoon en de vlonder bij het water, ik geloof niet dat het ooit zo vies is geweest, komt vast door al die regen en weinig zon.8)
    Nu zegt mijn rug au dus verder doe ik niet veel, laatste wasje zit erin.

    Popje vervelend je rug, bah en Venus wat een pech weer, het houdt ook niet op bij jou, sterkte allebei.:)

    Nu wil ik eigenlijk buiten zitten maar de buurvrouw is aan het werk in de tuin en die blijft maar praten, heb daar nu niet zo'n zin in:oops: dus dan maar binnen blijven, jammer want het is prachtig weer.

    Vanaf maandag zitten we in een huisje in Voorthuizen, zo zijn we wat dichter bij moeder huisgenoot en hoeven we niet steeds zo ver te rijden, volgende week even thuis proefdraaien en kijken hoeveel thuiszorg ze nodig heeft, sowieso voor de medicijnen want ze slikt gewoon alles van de hele dag in een keer, heb ik het maar gehad zegt ze dan.:wuerg::cry: het geheugen laat het nog wat afweten maar dat is vooral door de narcose denk ik, valt niet mee als je 91 bent.

    Leuk al die eekhoorntjes overal.:)

    Eten is een omelet geworden met brood, lekker en makkelijk.

    Wat een rust hier, iedereen aan het genieten van de warmte?
     
    Laatste bewerkt: 13 April 2024
    rickvenema, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus :eek: Bloedpropjes, wat een toestand, ik hoop dat ze het allemaal op kunnen lossen.
    Popje, je huisje aan het verzakken, dat is ook ellende, ik hoop dat ze dat ook op kunnen lossen.
    Leni, goed bezig met water spelen ;) Succes in het huisje met kijken hoe het gaat met de moeder.
    Klopt, hier allemaal druk bezig met vanalles en nog wat. vanmorgen ook even kunnen fietsen en natuurlijk eventjes bij schoonmama geweest. Normaal blijf ik langer, maar moest nog veel doen, dus even kort kijken.

    Ik lees weer lekkers xD:inlove: Poffertjes, rode bietjes met ui, aard en blinde vink een omelet met brood, lekker ! Ik heb strakkies gestoofde kwartel in groente met brood en mijn wederhelft heeft asperges met zalm en citroensaus, ook lekker !
     
    Laatste bewerkt: 13 April 2024
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja het valt gelukkig mee hij is maar 1 cm verzakt de meet meneer dacht dat de schuifpui wel eens nieuwe wieltjes moet hebben en dan goed afgesteld worden die cm tja daar kunnen we nu niks aan doen wel als het erger gaat worden dan moet het huisje opgekrikt worden en dan gestut zo iets....eerst maar eens achter die wieltjes aan...:p
    hier staan de groente bakken op hun plek staat erg mooi en ik ben blij heb wel te veel gedaan pppff dus nu zit ruggetje helemaal vast....ach ja komt vast weer goed...de groentjes kunnen dus gepoot worden en de aardappeltjes geen idee of dat al moet of....allang had gemoeten xD tja de jongens konden niet eerder komen helpen....
    hier maar een eitje gebakken en een broodje er bij...had voor de jongens zoete aardappel soep gemaakt daar was nog wat van over dus die ook maar opgegeten....de broodje gehakt bal die hadden ze wel op hahahahxD gelukkig maar anders had ik niet geweten wat ik er mee moest...
    fijne avond allemaal
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Succes met het zoeken naar de wieltjes Popje.
    Ik lees weer lekkers xD:inlove: zoete aard soep, broodje gehaktbal en broodje gebakken eitje, lekker !
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Venus wat een toestand allemaal weer je houd het padje naar ZH wel warm zo, sterkte.
    Popje huis aan het verzakken is niet zo best Bij mij zakken de beton vloeren in de schuren ook wel heel wat meer dan 1 cm.
    Jammer dat je dan eigenlijk niet buiten kunt gaan zitten Leni met dat mooie weer.
    Kon je eindelijk weer eens met droog weer fietsen snietje..

    Hier vanmorgen rondje gelopen toen nog ff in de tuin gewerkt en vanmiddag wezen fietsen, was niet veel zon, die kwam pas toen we weer terug waren. Was wel veel wind.

    Eten was low carb penne met prutje.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Klopt Rick, het was heerlijk weer om te fietsen. Lekker naar het buitengebied en veel mooie dingen gezien :inlove: Bij ons gelukkig nog niet zoveel wind. Penne met prutje, lekker !

    Vandaag thuis aanrommelen en vanmiddag naar het theater, gezellie !
    Maar nu eerst strijktijd.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Klopt Rick dus heb me 10 rittenkaart maar alvast weer gehaald.
    Zal wel weer goed komen maar zie nog steeds een beetje wazig.
     
    stien56, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte venus tis allemaal wat....
    oeps rick dat verzakken in de schuur das denk ik ook niet helemaal de bedoeling....
    en droog weer snietje weer blij...heerlijk...
    hier nu ook zonnetje dat houd wel weer in dat jawel buren ook weer buiten zijn en veel herrie maken het is vooral ook sneu voor de hond van de ene buur die zit buiten heel alleen en jankt wat af want de baas zit een deurtje verder....snap niet dat ze dat beestje niet gewoon lekker binnen doen dan is hij gewoon stil....ik neem mijn hond echt overal mee naar toe zelfs boodschappen omdat ze anders ook alles bij elkaar joelt en ik vind dat ander mensen geen last hoeven te hebben van mijn huisdier ....tja jammer niet iedereen vind dat blijkbaar...
    morgen maar weer eens overleg met de grote baas...
    tja fijne zondag verder
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Succes met het overleg popje.
    Eten vandaag tomatensoepje met een broodje.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal
    Venus, de wazigheid nog niet gezakt, gestie wat gruwelijk vervelend ! Morgen sterkte met het onderzoek hopelijk heb je die 10 rittenkaart dan niet meer nodig.
    Rick, beton dat verzakt o_O:eek: Dat kan toch niet goed zijn ?
    Popje, er zijn te veel mensen die een dier aanschaffen onder het mom "ah wat leuk, dat wil ik ook" en achteraf er achter komen dat ze er ook echt iets mee moeten doen, waar ze helemaal geen zin en tijd voor hebben/willen maken. heul jammer.
    Succes met je gesprek met de grote baas, hopelijk een gezellige reden om hem te spreken.

    Wij zijn vanmiddag naar het theater geweest naar JCS was echt een leuke middag. Ik heb wel bij afloop helemaal in een deuk gelegen van het lachen. Degene die achter ons liep na de de afloop zei : ik ben blij dat ik de film gezien heb, anders wist ik niet waar het over ging :wuerg:xDxD Gekker moet het echt niet worden, hij meende het dus echt !

    Wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben vanaaf aardappels met knolselderij en dorade uit de oven, lekker !!

    Edit, ik zie dat Venus er tussen zit; tomatensoep met brood, lekker !!

    Edit 2 : etensplan is weer veranderd, we hebben beide meer zin in vispizza. Dus even deeg maken, tomatensaus ontdooien en strakkies pizza maken en het eten van vanaaf schuift naar morgen 8)
     
    Laatste bewerkt: 14 April 2024
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Inderdaad niet zo leuk dat de beton vloer zo zakt. Komt waarschijnlijk door ondergrond hier zit nog veen onder en door de droogte (nu is het wel erg nat) is dat gaan inklinken. Gelukkig gebruik ik de schuur waar het het ergste is bijna niet meer. Te klein voor de machines en tractoren van tegenwoordig. Om het te repareren kan dan ook niet uit.

    Dan zou eerst de hele schuur leeg moeten dan de betonvloer eruit, opvullen en nieuw beton erin. Nee laat maar daar begin ik niet meer aan.

    Vanmiddag nog rondje gefietst, was wel te doen. Na het eten, courgette- bleekselderij soep met stukjes gerookte kip en een bolletje ham-kaas nog rondje gelopen.

    Fijn dat je een leuke middag had Snietje.

    Ja sommige honden kunnen veel lawaai maken Popje vind dat ook niet leuk om te horen.
     
    leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hahhaah snietje je meent het....wat een grap...maar gelukkig dat hij de film had gezien dan...xD en de baas nee das geen gezellige reden helaas het gaat om de overlast dan he...elke keer weer net nog weer gesprek met hunnie gehad nadat het servies goed er aan moest geloven ...vandaag dus dan die hond die gewoon uren aan het piepen is kan toch echt niet...
    en nee rick ik vind dat zooooo zielig en waarvoor doe je dat he....hij moet maar leren dat hij even alleen is of zo...maar dat kan die hond prima enkel niet als hij de baas hoort lachen en zo dan wil hij naar hem toe....als hij binnen is is het probleem opgelost dus ik snap het niet of de buurman is stok doof xD
    lekker nog een ronde gefietst Rick.... hier ook en dat was prima te doen....al vond mijn rug dat weer niet tja ja kan niet alles hebben he...
     
    rickvenema, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.