De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    snietje wij zitten in de onderduik niet venusxD
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    vandaag met de oudste kleinzoon iets beter. Hij wordt nu donker paars. Hij heeft een geweldige klap gemaakt/
    Vandaag hebben ze bericht gehad van de fietsenmaker. De e-bike is total loss. Ongeveer 2200 euro schade dus afwachten wat de verzekering gaat doen. Hij kan niet zonder fiets, moet dagelijks 2 x 20 km op de fiets naar school

    Met de jongste kleinzoon gaat het nog niet goed. Lag vandaag nog als een dood vogeltje op de bank en moet nog steeds paracetamol hebben voor de pijn

    Vandaag dus niet veel gedaan
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Rick, oeps sorry, per ongeluk de verkeerde naam getikt, ik bedoelde jou en tikte Venus. Ik ga me in een hoekje zitten schamen.

    Thuva, getsie ! Je kan natuurlijk wel heel hard terecht komen met die E-bikes. Mijn collega is 2 weken geleden ook aangereden, die staat er ook zeer gekleurd op en strompelt ook nog steeds. Het komt vaak harder aan dan je denkt.

    Goedemorgen allemaal, maak er vandaag een mooie dag van.
    Oh ja, lied van vandaag, Blind Melon, no rain 8)
     
    Laatste bewerkt: 7 April 2024
    rickvenema, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, nieuwe dag, nieuwe kansen, vandaag naar dochter:inlove:
    Tine ik kan ook niet tegen parfum, krijg er migraine van, gelukkig kan lavendel in de tuin wel, moet geen hyacinten in huis zetten want dat komt ook niet goed.:(
    Het kan zeker erfelijk zijn, mijn vader had migraine en ik ook, mijn kinderen gelukkig niet, kleinkinderen een heel af en toe.

    pfffff Thuva die kinderen hebben het flink te pakken en zonde zeg van die fiets maar dat komt vast in orde met de verzekering maar je bent hem wel kwijt.
    Lijkt niet zachtjes te zijn gegaan.
     
    rickvenema, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Nee ik heb niet een onderduikadres of de tuin moet er ook een wezen daar verblijf ik
    ook graag.
    Net als vandaag dus , alle hangpotjes en mandjes leeg en schoongemaakt want groene bak
    moet morgen naar buiten.
    Kan ik volgende week nieuwe plantjes en misschien nog wat kruiden plantjes erbij halen en
    die weer erin zetten.
    Lekker weertje alleen beetje veel wind maar dat is niet erg.
     
    rickvenema, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ooo zeker allemaal laat ik er geen misverstand van maken iedereen mag eten zo als hij of zij wil hoor ik heb voor mijn kinderen ook altijd gewoon vlees gemaakt het is dan ook mijn overtuigen en niet die van iedereen en al ik bezoek krijg maak ik ook gewoon vlees voor die gene het enige wat ik niet bak is wild....dus lekker allemaal doen wat je wilt....
     
    rickvenema, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Thuva, hoe is het met de kleinkinderen ?
    Leni, genoten van je dochter ?
    Weer goed bezig geweest Venus !
    Mijn idee Popje, doen waar je blij van wordt.

    Wat eten we vandaag? Wij hebben strakkies verse spinazie met linzen en een eend uit de oven, lekker !

    Tja, bijna :
    [​IMG]
     
    rickvenema, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Windje nu weg maar zonnetje ook dus morgen wel weer kijken hoe we verder gaan.
    Wel lekker genoten van de frisse lucht en zonnetje.
    Eten is kippenpoten/dijen en echt grote uit de oven , met patatjes en deze keer appelmoes.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Kip met frietjes en appelmoes, lekker !
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie avond iedereen.
    wij aten kalkoenfilet met witte-druivensaus en aardappelpuree en sperziebonen
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Kalkoenfilet met witte druivensaus, aard puree en sperziebonen, lekker Tine !!
     
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Wat een heerlijk weer vandaag, lekker buiten gezeten en genoten van mijn dochter, kleindochter is aan het puberen en vond oma een betweter, ik vind het goed:p ga met pubers niet in discussiexD

    Nog wat in de tuin gedaan en volgende week gaan we serieus helpen, er is weer genoeg te doen daar en dochter ziet door de bomen het bos vaak niet wat tuinieren betreft, heeft ze nooit veel gedaan maar nu bij de boerderij vind ze het leuk en heeft zelfs een moestuin.
    De kennis komt wel.
     
    -matthias1952-, rickvenema, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goede avond
    Met de oudste kleinzoon gaat het redelijk goed. Morgen gaat hij weer naar school. Wordt wel met de auto gebracht omdat fietsen niet gaat en hij heeft ook nog geen nieuwe fiets. Morgen is er een auto beschikbaar, hoe het dinsdag moet weten we nog niet.
    Hij zit in het 2e jaar voortgezet onderwijs en het is belangrijk dat er niet teveel lessen , proefwerken en s,o, worden gemist,

    De jongste kleinzoon is nog niet veel. Als het morgen niet beter is dan toch maar weer even de dokter bellen. Vijf dagen paracetamol kan niet. Hij krijgt iedere 4 uur een kindertablet
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Thuva, fijn dat het met de oudste al wat beter is, nu de jongste nog, beterschap !!
    Leni, tja oma's hé xD
    Goedemorgen
    Bijna tijd om de fiets te pakken en door de regen te smijten.
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Fijne dag allemaal.
     
    rickvenema, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Snietje volgens mij vind jij die regen gewoon lekker.
    Hier gewoon lekker klein zonnetje en een heerlijke temperatuur.
    Droogmolen weer buiten gezet en de was hangt er aan.
     
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier ook zon tot drie uur toen regen nu weer droog...
    wel vanmiddag 360 kilo zand gehaald en van uit de auto naar de tuin gesleept nu dus eff niks meer pppfff was even top sporten...-.-
    fijne avond allemaal
     
    stien56, -matthias1952-, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, vanmorgen hier ook heerlijk weer en lekker met de kleine man naar buiten geweest, geef hem een glijbaan en zand en je hebt er geen kind aan.xD:inlove:
    Daarna bij ons favoriete tuincentrum een broodje gegeten en wat gedronken en toen is hij in de auto in slaap gevallen, lekker op de bank neergelegd en ik ook geslapen, vannacht uren a la Sniet:cry:

    Popje jij hoeft iig niet meer naar de sportschool vandaag. xD

    Thuva naar van de jongste, idd maar even naar laten kijken, duurt wel lang zo.:(
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Thuva, is het al wat beter met de kleinzoon ? Ik hoop het wel.
    Venus, regen lekker :wuerg::eek: echt niet ! het is voornamelijk nat. Het was gelukkig wel droog toen ik naar huis fietste.
    Popje, jij hebt vandaar spierballen gekweekt ! Ik hoop niet dat je er last van gaat krijgen.
    Leni, klinkt als een lekker dagje, behalve de weinige slaapuren van je, jij hebt er meer nodig dan ik.

    En wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies lasagne, lekker !

    Zit ik natuurlijk weer te denken aan Stien, hoe zou het zijn met haar ?
     
    stien56, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goeemorgen,

    Stien ja ik weet niet wanneer ze de operatie krijgt maar begrijp heel goed dat je niet altijd zin hebt in het geneuzel van ons.

    Vandaag erg nat hier, zo jammer want ik wil nog met de hogedrukspuit aan de gang maar heb daar graag een zonnetje bij of iig droog.
    Eerst maar met het hondje naar buiten.

    Eten gisteren was pasta bolognese met sla en witte kaas erdoor.
     
    stien56, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sportschool zeker niet nee gelukkig geen last van en die spierballen die waren er al xDxD met al die zware pummels op t werk... is het toch nog ergens goed voor :p
    thuva sterkte hoor met alle zieke en zo niks niet fijn....
    en ja die regen snietje hoop echt dat we een beetje meer droog weer krijgen zou wel fijn zijn....
    zo toch maar eens proberen om verder te komen met de tuin zal toch een keer moeten he....
    fijne dag allemaal
     
    stien56, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.