De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Succes met alle draadjes Sniet en met het poetsen.
    Hier vandaag de schuur van dochter een beetje opruimen zal wel een keer of 2 naar grofvuil
    moeten rijden , wat heeft die een bende troep :wuerg:.
     
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen,

    Lucie ook goed op jezelf passen en dat het allemaal veel is en heel naar begrijp ik maar al te goed, de moed erin houden is dan lastig genoeg. Voetbal is een mooie afleiding als je ervan houd, ik niet maar hoor wel dat er maar weinig spannende wedstrijden zijn.

    Sniet, ik wilde net vragen of het fornuis het al doet maar hopelijk vandaag dus.:)

    Dames ik ben niet van het moestuinieren, schijnt ook nog heel lastig te zijn als je het goed wilt doen, idd door al die beestjes en zo. Heb wel een mooie bloementuin maar helaas door al die regen niet zo mooi als anders, het is snel uitgebloeid en verwaaid nogal.:(

    Wij zijn gaan zo naar een pension kijken voor het hondje, deze wordt heel erg duur en dan komt er bijna een vakantie bij, hopelijk is het wat want de meeste zitten vol.
    Gelukkig gaan wij altijd buiten het hoogseizoen dan is er vaak wel wat plek.
     
    rickvenema, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    goedemorgen,

    Op zich prima geslapen, maar er ging er al 1 vroeg weg hier uit de straat:wuerg: Vandaag krijgen we visite van nichtje en mijn tante. Mijn oom is een paar jaar geleden aan die vresselijke ziekte overleden dus het zal gezellig zijn maar ook zwaar.
     
    Laatste bewerkt: 6 Juli 2024
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede nog net morgen...
    ach lastig ik weet niet die beestjes wel ja maar de slakken die haal ik zo veel mogelijk weg en zet ze paar heel ver weg weer ergens uit...ze vinden de bieten blaadjes wel erg lekker maar das niet zo erg als ze maar van de knol afblijven.....
    lastig lucie en ook dubbel gevoel denk ik zo...sterkte hoor...
    sniet poets ze en venus kalm aan hoor weer een uitdaging voor je dus voorzichtig maar...
    hier zo late dienst maar voetbal mag vast wel op de tv...
     
    venus261256, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Lucie sterkte met wat er allemaal op je afkomt , maar toch wel gezellig even visite hebben.
    Bijna alle troep weer afgevoerd en schoonzoon kwam ook nog even helpen dus hoefde zelf
    niet veel te doen. Moesten op de stort wel even schuilen want dat we er waren kwam er een wolkbreuk
    over en heel veel wind.
     
    rickvenema, snietje1, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Lucie - sterkte met manlief!

    Gelukkig kan er aan darmkanker veel gedaan worden - ik weet wat het is en zit er (helaas) nog middenin.

    Wat het overleg met de chirurg betreft - voorlopig doorgaan met de chemo tabletten (helaas) - zal ook met de vakantie tijd te maken hebben - eind augustus weer een scan en dan hopelijk de operatie om de ellende uit mijn lever te halen - op naar genezing (hoop ik)
     
    rickvenema, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    fijn venus dat ook weer klaar en zonder ongelukken ;) top....
    wat komen de dropjes toch moeizaam pppfff 50 stuks van twee velden met wel het event gewas er op de nacht....vannacht maar eens wat anders er op zetten...dacht dat ik dat ook had gedaan gisteren hahhaha en nee geen roze pilletjes genomen hoor...xD

    ppff heftig hoor stien ....
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dropjes komen inderdaad mondjesmaat, op 2 velde krokussen 150 dus dat viel mee maar met eventgewas 26 op 1 veld.:cry:

    Net bij het pension wezen kijken en het is even wennen voor ons, andere pension een mooie verwarmde kamer en een roedeltje van 5 en hier een klein hokje met zijn 2en, kan wel naar buiten en een paar keer per dag de speelweide op. Wel de helft van de prijs dus we doen het maar en kunnen dan zien hoe het haar vergaat.
    Lastiger voor de vrouwtjes dan voor de hond denk ik.:wuerg:xD
     
    nientje1950, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    pff stien, dat is ook heftig, hopelijk eind aug beter nieuws.
     
    leni1955, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Stien heel veel sterkte de komende tijd en denk ook dat de vakanties er wat me te maken hebben.

    Hier event al klaar maar had de eerste dag al het gewas al bij elkaar dus toen steeds hortensia erop
    gezet en dat ging goed.

    Leni denk dat als hondje een allemans vriendje is het zeker wel goed gaat komen.

    Straks komt oudste dochter en gaan we samen voetbal kijken.
    Eten wordt dus besteld zal wel bij de snackbar wezen zoals berenhap , sate'tje , patatje en milkshake.
    Misschien nog wat anders erbij.
     
    LucieSchreurs, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stien, Yep, graag eind aug goed nieuws en dan op naar de genezing ! Het zal zoals altijd geen makkelijke tijd zijn, maar ik hoop het van harte !
    0ok voor jou man Lucie en ondertussen genieten van de sport (mooie afleiding)
    Leni, hondje gaat zich wel aanpassen, als ie mag rennen is het al een blij guppie.
    Venus veel plezier met het voetbal.

    Ik lees weer lekkers, berenhap, saté, frietjes en milkshake (en nog iets) Lekker !! Wij hebben vanaaf witte rijst met een goulash van heel veel groente en kippenkluifjes, ook lekker !
     
    LucieSchreurs, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    gisteren was het "croque monsieur", wel met geraspte kaas en tomatenblokjes (ipv ham) tomaat had ik geëmondeerd alle pitjes verwijderd en in kleine blokjes gesneden. was best een lekkere variant.
    vandaag lasagne met gehakt, tomaten- bloemkoolsaus. ook best geslaagd.
     
    LucieSchreurs, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Croque monsieur op zo'n manier lijkt me lekker Tine, ook de lasagne met gehakt, tomaten- bloemkoolsaus (bechamel of kaassaus? ) klinkt ook lekker xD:inlove: mjam mjam !
     
    LucieSchreurs, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Sterkte en beterschap aan een ieder die het nodig heeft.
    Zitten dit weekend in de onderduik omdat wederhelft toch niet fietsen mag maar in de tuin bezig geweest. Het waaide trouwens ook wel erg hard om te gaan fietsen.
    Moest nodig wat in de tuin gebeuren ook 1 van de 2 heggen gesnoeid tussen door moest ik ook ff schuilen voor een regenbui maar die was maar kort en door de wind was de heg snel weer droog.

    Nu natuurlijk last van de rug zal straks maar roze pilletje nemen. Hoop dat ik geen last krijg van roze aapjes xD
     
    LucieSchreurs, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Kaai vervelend Rick, last van je rug is echt niet tof. Bedoel je zoiets ?
    [​IMG]
     
    LucieSchreurs, rickvenema, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    bechamel, snietje soms ook kaassaus maar het moet niet te "zwaar" worden hé
     
    LucieSchreurs, rickvenema, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Klopt Tine, het moet niet te zwaar worden, krijg je alleen maar last van, Bechamel, lekker !!

    Goedemorgen
    Hier schijnt de zon, heerlijk, ik hoop dat het zo blijft,, kunnen we strakkies een eindje gaan fietsten xD:inlove:
    Geniet van de dag !
     
    LucieSchreurs, rickvenema, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen hier ook zonnetje....
    tussen t werk door nog beetje voetbal gezien nou ja ik zeg maar niks...heb denk ik ook zo ene roze pilletje nodig xD maar wel graag zonder die gekke aapjes dan....
    fijne dag allemaal tijd om te gaan werken...
     
    LucieSchreurs, rickvenema, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Roze pilletjes die heb ik niet wel blauwe o_O.
    En nee Snietje hoef geen blauwe aapjes te zien ;)
    Verder een beetje laveloos vandaag en niet veel zin om wat te doen.
    Zal wel aan het gejuich en misschien te diep in het glaasje te hebben gekeken gisteravond
    na de wedstrijd.

    Eten vandaag dus maar simpel groentesoepje met stokbroodje en kruidenboter.
     
    stien56, popje4, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Gekleurde pilletjes..... wij hebben allerlei kleuren pilletjes, krijg je wel een variabel gekleurd aapje xD
    Popje, werk met zin !
    Te diep in het glaasje gekeken Venus, zolang het maar gezellig was, niets aan de hand voor een keertje xD;)

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Groentesoep met stokbrood en kruidenboter, lekker ! Hier staat het deeg te rijzen voor pizza, ook lekker !

    tja, morgen....
    [​IMG]
     
    stien56, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.