De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoi hoi allemaal...hier ook met andere dingen bezig wel gelezen....en sniet heb denk ik wat gemist....zal straks eens beter kijken als we weer in het spel kunnen....geen sterretje gezien tja....tijd voor een brilletje...8)

    vanochtend eind met de hond op pad geweest zo jammer dat ze niet meer los kan...maar het is niet anders tis voor haar eigen he...
    morgen zitten de vrije dagen er weer op ook heul jammer begon en net aan te wennen....
    fijne dag allemaal...
     
    stien56, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Oeps vrije dagen op Popje dat is niet best hoor :music:.
    Jammer dat hondje niet meer los kan maar misschien beter zo.
    Sta ook in de wachtrij spel wil het niet doen dus ga maar aan de gewone puzzel verder.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja was een aantal dagen vrij ook omdat een collega min uren had en ik te veel dus heeft die een aantal uren overgenomen dus was ik best lang vrij....kost me geen dagen hoor die heb ik nog in overvloed hahahah bijna niet weg te krijgen....
    en ja spelletje loopt niet nou ja wel weg:p heb ook eff met de gewone puzzel gedaan maar die is lastiger dan ik dacht....er is maar 1 aanwijzing en die is nu klaar dus...moet nog puzzelen hoe nu verder...
    en ja de hond is beter zo he maar als ze los kan vind ze het leuker en voor mij loopt het wat rustiger ze trekt verder niet aan de lijn of zo maar wel van links naar rechts xD en om haar strak aan de voet te laten lopen vind ik dan ook weer niet zo leuk...ach ja keuze he:)
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Begin ik eindelijk de alpenweide te snappen loopt het hele spel weer vast :wuerg:.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hahhah dan snap je meer dan mij venus;) begrijp niks van dat veld levelen duurt een eeuwigheid....althans bij mij ...krijg alleen punten als je bij de klanten inlevert en ja dan moet je eerst veel maken he en veel ruimte hebben en zo....maar fijn dat jij t door hebt topper...ik zal het denk ik niet goed doen...
    dacht net ook te kunnen oogsten daar maar nop nog niet...
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Of ik het snap weet ik niet maar kom nu wel steeds een stukje verder , ben daar nu in level 5 :D.
    Met een beetje engelen geduld het eerste puzzeltje van het event klaar :oops:8).

    Rick hoop dat morgen alles goed gaat en dat ze geholpen wordt.

    Eten vandaag doen we gewoon makkelijk dus een broodje kroket en frikandeltje :p.l
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, jammer dat je vrije dagen voorbij zijn.
    De alpenweide, nope doe ik helemaal niets mee, misschien ooit, maar waarschijnlijk niet.
    Is het spel er vanmiddag weer gestoord ? Hij is nu ook niet vooruit te branden zo sloom...

    En wat wordt er vanaaf allemaal gegeten, ik lees al wel lekkers, broodje kroket en frikandel, lekker !! Wij eten vanaaf spruitenschotel uit de oven, ook lekker !
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    suc6 morgen rick....
    ja t spelleke lag er weer een tijdje uit nu loopt t wel weer maar niet erg hard....tja
    ik zit in level 13 venus maar lees ook op t forum van mensen die al heel veel verder zijn hoe dan he....hahahah daar gaat wat mij betreft veel te traag zo geen uitdaging wat mij betreft....misschien ooit nog eens...
    fijne avond allemaal
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Operatie zal wel doorgaan, morgen dus ZH dagje.:music:
    Spel loopt voor geen meter, doe niet mee met puzzelen dus minder stress:p

    Vallei ben ik level 18 gaat inderdaad niet zo snel naar hoger level net als gewone farm moet je ook enorm veel ep hebben voor een nieuw level:wuerg:

    Eten was prei-bleekselderij- chorizo ovenschotel ook lekker xD
     
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    KLinkt lekker Rick !! Beterschap morgen met je wederhelft !

    Edit;
    Goedemorgen.
    De weergoden zijn niet met mij, het komt weer met bakken naar beneden.
    Fijne dag allemaal
    Bijna tijd om mijn fiets te pakken.
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2024
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hier werken ze ook niet mee Snietje.
    Popje ben je verder als ik ben nog maar level 5.
    Rick succes vandaag.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Sterkte vandaag Rick, voor jou duurt wachten lang en beterschap voor je vrouw.

    Wat een baggerweer en wat een farm, ik vind het niet leuk meer zo, met heel veel geduld 2 puzzels gelegd, drama.

    Vandaag een rustdag, huisgenoot is naar haar moeder dus heerlijk het rijk alleen met hond en kat.:inlove:
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte vandaag rick en je wederhelft natuurlijk....hoop dat alles goed verloopt...
    hier ook nier echt fin weer het stormt hier je waait zo ene beetje weg....en regen bbrr...
    klopt venus het gaat langzaam vind het jammer dat je enkel EP kunt verzamelen door de klanten hun gevraagde te geven....zou t leuker vinden als je ook EP zou krijgen bij bv de bomen en dan hoe beter de boom hoe beter de EP...ach ja wie weet he ....
    spel gaat langzaam vaak F5 dan gaat het wel....
    fijne dag allemaal ik mag zo weer werken hahahaha
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Beetje engelen geduld en kom er wel hoor en werk ze :).
    Event gaat wel goed heb al meer dan 15 puzzeltjes gelegd , gaat beter dan met me eigen puzzel
    ook al het je een hoop geduld nodig :(:music:.
    Is wel lekker rustig dan Leni heb je tijd genoeg om puzzeltjes te maken :music::eek:.
     
    stien56, popje4 en rickvenema vinden dit leuk.
  15. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Bonuscode 14bday
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dank je Suuske die had ik gemist xD.
    Moet nog 5 puzzeltjes leggen en dan klaar :D8).
    Eten was vandaag chinese wokgroente met bami en een gebakken eitje.
     
    stien56, popje4 en rickvenema vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Suuske, daaaaaaaaaaaaaaank, ik ben er bij mee ! Hoe is het met je ?
    Leni, lekker genoten van de rust ?
    Popje, werk met zin.
    Venus, de ene puzzel gaat dus beter als de andere ;)

    En wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben vanaaf giouvetsi, lekker !!

    En jawel, joepie !!
    [​IMG]

    Edit ik lees lekkers, Chinese wok met bami en een eitje, lekker !!
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2024
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goede avond
    drukke week achter de rug. Echtgenoot morgen jarig dus dan zal ik er ook niet zijn. De hele dag visite.
    Hij wordt 75 dus daarom zondag met de kinderen en kleinkinderen uit eten.
    Vandaag een grote pan erwtensoep gemaakt en de verjaardagsvisite eet morgen allemaal mee.
    Ze vinden dat mijn erwtensoep zo lekker is :):)
    Dus vandaag al een proefje gehad van de erwtensoep en het was weer heerlijk :p

    Met de puzzel loop ik vast. Gisteravond eruit gegooid en vanmiddag pas weer opgestart. Het spel reageert totaal niet. De 1e puzzel zit vast en ik kan niets meer doen. Kan de verkeerde stukjes niet meer verschuiven
    Heb al voldoende molenproducten gemaakt om het hele event uit te spelen dus hoe kan ik de 1e puzzel resetten
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Erwtensoep, lekker Thuva !! Euh, iets resetten van een event, sorry, weet ik niets van. Ik ben niet van de events, ik moet werken ;)

    Oh ja lied van vandaag; Supertramp, Surely
     
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Zo weer terug uit ZH was lange dag wachten. Operatie geslaagd zijn meer dan 2 uur bezig geweest nu maar hopen dat het geholpen heeft.
    Ze heeft nu momenteel geen gevoel in linker arm heel vreemd.
    Bedankt iedereen voor sterkte en beterschap wensen.