De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    PLINK PLOINK

    Vrolijk Pasen met bonuscode
     
    leni1955, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vandaag lekker weer wel balen dat we de fietsen niet hebben meegenomen was prima fietsweer geweest.
    Ben maar aan het verven gegaan, nee geen eieren, maar buiten deuren en kozijn keuken raam. o_Ok nog poosje in de tuin gewerkt.

    Vanavond gaan we gourmetten
     
    leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier straks aan het fonduen met grilplaatje erbij voor de groente zoals paprika , tauge , ,
    champignons enzo met stokbroodjes en kruidenboter en wat er nog meer op kan.
    We zien het wel , eet smakelijk allemaal en morgen weer gezond op.
     
    leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier was het de hele dag voornamelijk nat. De versterker heeft het ook begeven, dus morgen even een nieuwe halen (op internet al uitgezocht wat het moet worden en besteld). Kortom, niet kunnen fietsen, wel wat gewandeld maar dat was ook weer nat.

    Lea, dank je voor de bonus:inlove:
    Ik lees weer lekkers voor vanaafxD:inlove: Gourmetten en fondue lekker ! Wij hebben voor vanaaf tapas gemaakt, ook lekker !
     
    leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Jammer snietje dat het bij jullie niet droog was.
    Hier na de gourmet nog ff rondje gelopen nog steeds droog, maar kreeg net melding van buien alarm dat het om 21,30 gaat regenen
     
    leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het is maar goed dat ik die melding niet aan heb staan, ik zou gek worden van gepiep xD

    Oh ja, lied van vandaag; Yvonne Elliman & Paul Thomas, Could we start again please :inlove:
     
    rickvenema, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen,
    Vandaag hier beginnend met regen.
    Straks naar dochters en kleindochter voor de paasbrunch en even gezellig babbelen.
    Verder weet ik nog niet.
     
    rickvenema, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen.....
    wat een piep weertje is het toch zo jammer....laatste vakantie dag had ik wel wat anders voorgesteld tja het is nie ander...straks de kids met de jongste kleinedochter op bezoek...das dan wel weer leuk...
    die figuurtjes op het veld erg leuk bedacht hoor.....de teksten ook leuk:)
    nou eerst maar eens de paastaart af maken voor stakkies bij de koffie...
    en regen alarm nop hier ook niet ik zie het wel als het gaat regenen tja en als je dan bent buiten ...dan word je nat hexD
    fijne dag allemaal...
     
    rickvenema, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, hoewel goed, heb helaas het hele weekend al migraine, we zouden vandaag naar mijn dochter maar heb helaas moeten afbellen:cry:, volgende week nieuwe poging.
    Events op de farm af dus rustig met heel lange gewassen voor de quest in de weer, 1x per dag inloggen.:)
     
    rickvenema, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, beterschap !
    Popje, hoe was het met de kids ?
    Venus, leuke paasbrunch gehad ?

    Wij hebben vandaag een eindje gefietst, het was gelukkig even droog xD Verder de versterker opgehaald, onze buum is hem momenteel aan het aansluiten:inlove:

    Wat wordt er vanaaf gegeten ? Misschien de overgebleven eitjes van gisteren xD Wij hebben vanaaf gevulde groente uit de oven, onze Buum eet natuurlijk een hapje mee. De heren hebben vooraf een vers ossenstaartsoepje (voor mij is dat teveel, dus ik pas)
     
    rickvenema, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Niet veel gedaan vandaag, na de lunch weer naar huis was toch geen weer voor in de tuin of rondje lopen.
    Leni beterschap.
    Heb je weer muziek snietje.

    Eten was boerenomelet met restant van de eiersalade;)
     
    popje4, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedenavond bijna nacht ,
    Hebben een heerlijke brunch gehad Snietje , liep een beetje uit en we hadden daarna
    een hoop lol en plezier met de kleine kruimel.
    Toen werden we dus ook uitgenodigd om te blijven BBQ'en en dat dus maar gedaan.
    Dus beetje latertje vandaag.
    Hoop dat morgenochtend op tijd wakker ben om naar therapie te gaan.
     
    rickvenema, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    Heerlijk toch John . zo leuk dollen met de kleine kruimel en gezellig brunchen en BBQ-en.
    fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.
     
    rickvenema, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Rick, ook lekker zo'n rustig dagje. Boeren omelet en eisalade, lekker en heul toepasselijk met Pasen.
    Venus fijn dat je zo'n mooie dag gehad hebt, lekkere brunch en bbq, lekker ! Ben je al wakker voor je therapie ?

    Vandaag nog een dagje vrij en volgeboekt met zoeken naar vanalles wat we nog nodig hebben voor dit jaar. dus bouwmarkten en zo :wuerg::eek: Hopelijk vinden we het allemaal snel, dit is niet bepaald onze hobby -.-
     
    rickvenema, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen,
    Helaas Sniet te laat wakker dus geen therapie vandaag dus vrijdag weer.
    Verder hier maar een rustig dagje van maken , moet alleen me afzuigkap nog even
    vervangen oude is stuk en nieuwe komt straks binnen.
     
    rickvenema, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oeps, te laat wakker Venus, wekker niet afgelopen ?
    Nieuwe afzuigkap, dat is ook zo'n karweitje die niet bij ons hobbylijstje voorkomt, succes !

    Hier is de grote ronde klaar, we hebben al verschillende dingen gekocht, als ze opgehaald kunnen worden heeft onze Buum ook weer iets te doen. Hij vind het leuk om te knutselen en om mee te eten. Wij vinden het koken veel gezelliger xD
     
    stien56, venus261256, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ik lees van alles wat lekker eten samen lol maken en iets minder fijn leni die niet goed in orde is beterschap hoor het moest niet mogen....
    dingen kopen in een bouwmarkt tja soms is het nodig he....en afzuigkappen die vervangen gaan worden drukke Pasen ....:)
    kinders was weer gezellig hoor de jongste begint nu bijna te lopen verdenk haar er wel van dat ze gewoon een beetje gemakkelijk is want kruipen gaat toch nog snellerxD maar heerlijk weer....
    vandaag weer begonnen met werken en ik was zooooo blij dat ik de werk app even er uit had gegooid wat er al weer niet gebeurt was....veel dus...en ja binnen een 15 min zit ja al weer in het ritme....nu...op naar de volgende vakantie :p
    fijne dag allemaal hoop dat jullie droger weer hebben.....
     
    -matthias1952-, stien56, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, kleinkinderen, ja het blijft gezellig en schattig. Zelfs als ze geen zin hebben om moeite te doen om te lopen xD
    Venus, alles gelukt met de afzuigkap ?

    Hier was het vandaag ook zeer nat, ik heb net gezien dat de rest van de week niet veel beter gaat worden, dus gaan we veel nat worden-.- Morgen maar weer eens kijken hoe het op het werk is.

    Wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies een kip uit de oven met aardappels, bloemkool en broccoli lekker !
     
    leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nee Snietje nog niet gelukt wacht op schoonzoon die komt het doen , zal wel in het weekend worden.
    Na de BBQ van gister zat ik nog beetje vol dus was hier een broodje tartaar speciaal met uien en ei.
    Verder is het hier de hele dag droog geweest en ja ook buiten.
     
    leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jammer dat de afzuigkap niet gelukt is Venus, samen met schoonzoon zal wel beter gaan. Alleen is dat bijna niet te doen. Broodje tartaar speciaal, lekker !
     
    leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.