De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier de siervelden ook vol staan hoor....en de rest in de schuur...
    goede morgen ik ga zo op pad voor t oppassen is niet zo lang denk uurtje of twee maar wel gezellig en mooi weer dus dat word wandelen...
    en die buurtjes van me tja het zijn er twee ze zijn getrouwd in RL ( geloof ik) en die waren elke dag de hele dag online ( nou ja bijna de hele dag ) maar goed het is niet anders....
    fijne dag allemaal
     
    stien56, venus261256, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Mooi weer Popje, fijn voor je hoor:), hier regent het pijpenstelen, dacht te wandelen maar sla over:cry:
    Straks maar even naar de stort om het karton weg te brengen, nieuw koffiezetapparaat, oude kreeg last van lekkage:(

    Sieritems in overvloed, heb 1 museum op baha waar ik net als Rick een aantal inzet, gelukkig hebben we hier een grote schuurxD
    Speel ook een andere boerderij en daar is de schuur altijd te klein, heel irritant, moet je zelf groter maken maar ook daar heb je veel materialen nodig die dan niet in de schuur passen:mad:
     
    stien56, venus261256, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier op de siervelden van bahamarama vooral items die een percentage geven over sieritems, kistjes en groene draaien. Op de siervelden op de farm staan sieritems die veel ep geven en de plantenspuitkunsten en items die +1 op de stallen geeft en de uitkomsten van de piccolo kisten.

    Ik stuur hier meestal elke dag dezelfde spelers een cadeautje en in de burenlijst staan daar buiten spelers die ik met het ruilen regelmatig wat stuur. Als je weer eens een burenplek vrij hebt Venus nodig mij dan uit. Heb toevallig een plekje vrij omdat een speler mij een berichtje stuurde dat hij echt niet meer gaat spelen.

    Leni sterkte met moeder huisgenoot, hoop dat ze weer gaat eten. Stien jij ook sterkte, niet fijn dat je weer geopereerd moet worden.

    Eten vandaag zal gemaakt worden door dochter en zullen wraps denk ik worden. Grappige is ook dat dochter van 15 oude muziek leuk vind, vroeg of ik cd van de Doors voor haar wilde bestellen en pas geleden ook cd van fleetwood mac. Ze heeft ook spotify maar wilde graag de cd’tjes.
     
    stien56, venus261256, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Uitnodiging verstuurd.
     
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik heb allerlei dingen op de siervelden staan die kistjes, draaien enz geven. Verder wat veel zoveel mogelijk ep geeft en 1 veld van baha ( schipbreuk) die nog niet helemaal open is, met seizoenitems (voor de gezelligheid).

    Vandaag in de stromende regen naar de kapper geweest, vanmiddag kwam een oud collega spare ribs eten en gezellie bijkletsen, net voor de laatste keer naar therapie geweest, ik ben weer helemaal beter, ik ben er blij mee :inlove:xD:inlove: Heerlijk als je alles weer kan zonder pijn, dat is echt goud waard.

    Popje, fijn kunnen wandelen ?
    Leni, hebben ze geen milieu pleintje waar je het karton kwijt kan ?
    Thea, ja leuk hé, de jongeren horen blijkbaar nogal veel oude muziek, maar daar ook nog cd's van willen hebben, kaai gezellie !

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: een 15jarige dochter die wraps maakt, geweldig ! :inlove:xD:inlove: Natuurlijk ook lekker ! Wij hebben vanaaf soto ajam (gevulde Indonesische kippensoep) vanmiddag al spare ribs op met vanalles erbij.
     
    stien56, venus261256, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Was aan het netflixen maar weinig van gezien want me oogjes vielen dicht :sleepy:.
    Eten wordt bamisoep met broodje zalmsalade.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Jazeker hebben ze dat Sniet, wij noemen dat de stortxD en daar moeten we dan wel heen.;) Niet gedaan overigens, hadden geen zin en zijn lekker koffie gaan drinken in het winkelcentrum en daarna boodschappen gedaan.

    Mijn kleindochter wil ook cd’s en zelfs lp’s, haar muzieksmaak kan ik wat minder waarderenxD

    Lachen Venus, heb ik ook heel vaak, heerlijk xD
     
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Bamisoep met broodje zalmsalade, lekker Venus ! Netflixen ? Nope, hebben we niet, dus we slapen er niet bij xD

    Leni, ik bedoel de ondergrondse afvalbakken :oops: Ja, lp's zijn weer helemaal in !

    Boodschappen zijn weer binnen en opgeruimd, tijd om te niksen xD
     
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Flixen op mijn manier lijkt op niksen dus doen we hetzelfde ;):).
     
    stien56, popje4, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Alleen bij mij blijven de ogen open xD:p

    Edit: werkt bij jullie het eventsveld wel ? Ik heb er 1 open gespeeld maar ik kan er geen veldjes op zetten, ze gaan bij het tweede veld wel oplichten (dat je ze neer kan zetten) maar dat werkt ook niet echt... Heb al 2x opnieuw opgestart maar dat helpt ook niet. Wat doe ik fout :oops:
     
    Laatste bewerkt: 28 Maart 2024
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Bij mij werkt het allemaal , zou niet weten waar het aan ligt.
     
    stien56, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    En nu werkt het wel, joepieee, jammer dat ik nu maar 1 keer kan oogsten, maar wel mooi dat het werkt.
     
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vanmorgen een aantal binne en buiten klussen gedaan. was lekker zonnetje erbij.
    Vanmiddag in de stromende regen naar ZH voor uitslag MRI. Omdat er in de stad een aantal wegen zijn af gesloten andere route dan gebruikelijk. Normaal zijn we in een half uur bij ZH. Nu deden we er een uur over, wat een gaos het was mega druk. Terugweg maar andere route gekozen.

    Zijn geen steek wijzer geworden, de verpleegkundige kon niet zeggen of het kwam door litteken weefsel of dat de hernia nog niet weg was. Ze moest overleggen met arts maar die was met spoed operatie bezig. Krijgen nu dinsdag telefonisch de uitslag.

    Moeten trouwens dinsdag wel weer naar ZH nu voor iets anders

    Terugweg nog ff een aantal boodschappen gedaan dus laat terug en nu pas met event begonnen. Zal wel niet veel van terecht komen paasweekend naar onderduik willen zaterdag middag ff winkelen.

    Fietsen kunnen wel thuis blijven want word niet echt fiets weer.

    Eten was bleekselderij-paprika-kip schotel
     
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Getsie Rick, dat is balen, met een grote omweg nog geen steek verder, nu wachten op dinsdag, laten we hopen dat jullie dan wijzer gaan worden en dat er een plan komt. Bleekselderij/paprika/kipschotel, lijkt me lekker !

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Het is geen weer, het komt met bakken naar beneden.
    bijna tijd om de fiets te pakken.
    Maak er toch een mooie dag van.
     
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hier geen bakken met regen maar een heerlijk zonnetje.
    Zo eerst maar naar therapie en daarna rondje over de markt.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    jakkie rick wat vervelend geen uitslag en weer wachten niks nie leuk....
    sniet fijn dat je weer helemaal toppie bent...
    hier een heel klein beetje zon nu maar het was vanochtend wel nat en bbbbrrr fris....
    hier doet het event veld het we echter....als ik op die wortel klik staat daar ( dus die op het event veld staat ) word binnen kort onthult is dat de bedoeling??
    zo stakkies maar eens aan de chocolade mousse maak beginnen morgen naar zusje en daar koken en lekker toetje dus meenemen we hebben beide vakantie maar ze is van de week door de rug gegaan inmiddels wel weer beetje beter maar toch maar eens gaan kijken...
    fijne dag allemaal...
     
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat klopt Popje je moet eerst chocolade ei maken dan veranderd het plusje van kleur.
    Als je dan het ei inlevert wordt het onthuld en krijg je het cadeau wat er bij hoort.
    Beterschap met je zusje en lekker eten dan morgen.

    Therapie weer gedaan , rondje markt ook dus weer lekker verse dingen meegenomen.
    o_Ok even op de kermis geweest en jut even 90 keer op zijn kop geslagen dus
    prijzenwinkel ook weer leeg gehaald.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oke dank je venus....dat ei moet ik inderdaad nog maken....we gaan er voor:p
    markt altijd leuk wel droog hoop ik....hier toch maar de was naar buiten gedaan ja ik weet t is een gokje....xD
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ja hoor nog steeds droog alleen hard windje wat het koud maakt.

    Edit ; Toch nog even terug geweest naar de kermis dus staan al weer
    muntjes klaar voor de volgende keer.
    Paasevent net afgerond , dus alleen nog paar puzzeltjes leggen en dan die ook klaar.

    Zal ik Snietje voor zijn Ja het is weekend en nog een lange ook.
    Wens iedereen hier heel fijne feestdagen en veel plezier en gezondheid.

    Eten vandaag Snijboontjes met spekjes , aardappeltjes en een Wienerschnitzel.
     
    Laatste bewerkt: 29 Maart 2024
    stien56, popje4, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal.
    Vandaag natuurlijk eerst mijn farmvrouw gefeliciteerd met haar verjaardag :inlove:
    Venus; ging het goed bij de therapie ?
    Popje, gezellie naar je zus met een lekker toetje, veel plezier !

    Ik lees lekkers :inlove:xD:inlove: Chocolademousse en aard met snijboontjes, spekkies en wienerschnitzel, lekker !! Wij hebben vanaaf aardappelkroketjes met erwtjes en dorade uit de oven, ook lekker !

    Jawel Venus, klopt, we zijn er weer : Heerlijk lang:
    [​IMG]
     
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.