De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    fijn te lezen leni dat het de goede kant opgaat....krijgt ze dan geen vloeibaar voedsel? astronauten flesjes zeg maar daar zit van alles in en zo...ik hoop dat ze nog de energie op kan gaan brengen om te gaan eten .....
    en ja sniet ik vind dat je het overal merkt in de winkels en in het verkeer mensen zijn niet meer met de ander bezig....maar vind er ook wat van als je als moeder zo in een auto stapt met kind en al....ook voor de rest van de weggebruikers....onverantwoord..
    hier iets minder lekker weer dan gisteren maar wel droog gelukkig zo eerst eff naar een winkel en dan weer verder met de tuin denk ik...
    fijne dag allemaal
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, dat klinkt dat ze echt de goede kant op gaat, mooi ! Nu hopen op een mooi plekje voor haar. Geniet lekker van de zon.
    Popje, klopt, de hufterigheid neemt steeds meer toe bij veel mensen, samen met het egoïsme. Het is heel jammer maar blijkbaar hoort het bij deze tijd. Lekker in de tuin bezig geweest ?

    En wat wordt er vandaag gegeten ? Wij hebben strakkies bami met een boel groente en saté, lekker !
     
    venus261256, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Popje sinds gisteren krijgt ze idd vloeibaar voedsel en dat moet op van de verpleging maar vind ze zelf nietxD ze blijven er bij gelukkig.
    De zon is helaas snel verdwenen dus niet in de tuin geweest, veel te koud.:cry:
    Vanaf maandag gaat ze naar het revalidatiecentrum waar ze eerder geweest is met haar knie.

    Eten was aardappeltjes met rode kool en een balletje gehakt en zelfgemaakte appelmoes.
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oh Leni, maandag al een plekkie, kan ze mooi revalideren. Zon heb ik ook niet veel gezien vandaag, maar als het droog is, ben ik al blij.
    Rode kool met aard, balletje en zelfgemaakte appelmoes, lekker !xD:inlove:
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier was het lekker weer dus bijna hele dag in de tuin gewerkt.xD
    Eten was hier net als bij Leni rode kool aardappel en gehakt bal. Geen appelmoes;)
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Rick, weet je zeker dat jullie niet hetzelfde restaurant hadden xD;)

    Edit,
    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die moeten werken
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal
     
    Laatste bewerkt: 27 Maart 2024
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Ja hoor snietje we zaten niet in het zelfde restaurant die van ons had geen appelmoesxD
     
    venus261256, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Gister beetje druk gehad nichtje had gebeld of ik even met wat dingetjes kon helpen.
    Werd wat meer dan gepland dus bleven daar eten was rode bietjes met ui en aardappeltje en slavink.
    Waren wat laat thuis dus had geen zin meer in farmpje.
    Vandaag dus maar rustig aan doen denk dat aan de puzzel gaat , thuishulp komt ook dus
    loop ik niet in de weg.
     
    snietje1, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    top leni en ook goed dat ze er bij blijven ;) want het is niet het allerlekkerste spul maar er zit wel alles in wat je zo nodig hebt....fijn dat er een plek is voor haar tis wat he als je ouder word...
    en ja sniet vooral die combi is....heul erg zeg maar.....zo jammer :(
    hier kreeg ik net een app of ik morgen al vroeg kan oppassen...tuurlijk heerlijk behalve t tijdstip dan hahah ben niet zo van t vroege:sleepy:
    maar goed om een uurtje op te passen wil ik dat zeker wel...zou eigenlijk al in de middag dan koffie komen doen dus dat is nu beetje vervroegd ook goed...
    hier zo naar de markt tis nu nog draag dus lekker op de fiets..
    fijne dag allemaal....
    o vraagje weet iemand hoe het met het metertje zit dat bij je als speler staat? word dat nog rood als je lang niet speelt? vraag dat omdat ik hier buren heb die altijd elke dag speelde maar in eens zijn ze er niet meer maar het metertje blijft wel groen...wel gek want ze waren er elke dag staan ook hoog in level....reageren ook niet op een berichtje dus vind het beetje nou ja naar....je weet niet wat er gebeurt is dan he.....
    nou ja....hoor t wel....
     
    venus261256, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Nee popje metertje word niet meer rood. Best wel irritant want ik heb ook buren die volgens mij niet meer spelen.
     
    snietje1, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, lekker gewandeld maar het is heel koud, had niet de dikke jas aan dus brrrrr.

    En natuurlijk weer regen, het wordt bijna gewoon, je zou toch denken dat het water boven eens op moet raken.xD

    De metertjes zakken niet meer popje, ik hou in de gaten of ik nog cadeautjes krijg af en toe.;)
     
    rickvenema, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja das waar dat sommige zo maar stoppen en dat niet eff melden maar in dit geval wel gek...ook omdat het om best wel bekende spelers gaat die ook al heul lang spelen en ook elke dag... en in eens niks meer je gaat bijna denken.....dat er iets ergs gebeurt is...zo bedoel ik dat meer....als ik hier spelers heb die ik al lange tijd niet zie dan stuur ik wel een berichtje met de vraag of ze nog spelen als ze dan een week of drie niks laten horen dan hup.....weg er mee:p tja zo sneu....xD
    hier was het nog steeds droog dus naar de markt geweest en naar de bio winkel ....dus was lekker zo op de fiets...
    fijne avond allemaal...
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als het een buurtje van je is kan je het alleen aan het rondje zien wat voor de naam staat
    en alleen als ze online zijn , dus je moet dan mazzel hebben dat je op hetzelfde moment inlogt.
    Heb er ook wel 2 of 3 en die zijn maar eens per week online.
    Stuur alleen cadeautjes naar van wie ik ook wat krijg en bekenden.
    Veel buren kunnen er maar 7 per dag versturen dus vaak moeten ze kiezen naar wie.
    Ik heb buren die weten dat ik alleen maar of het dropitem of gereedschap wil
    en dan sturen ze nog van die sieritems waar ik geen ruimte voor heb:wuerg::cry:.

    Hulp is ook weer geweest dus alles is weer lekker schoon.

    Eten vandaag wordt Spinazie met aardappeltjes , eitje en bal gehakt.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Die sieritems gooi ik in het BAHA museum gaan 8 in, heb niet zoveel aan de tep omdat ik al level 800 ben maar dan ben je ze kwijt.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, je hebt het er maar druk mee, ook je nichtje helpen, heel lief van je !
    Popje, meters die niet meer zakken, vind ik ook erg jammer ! Genoten van het oppassen ?
    Leni, regen heb ik gelukkig vandaag niet gezien, ik had geluk om tussen de buien door te kunnen fietsen.

    Cadeautjes, ik heb een veld waar die sieritems staan, gewoon voor de gezelligheid.
    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Bieten met ui, aard en slavink en spinazie met aard eitje en gehaktbal, lekker !! Wij hebben vanaaf bonte rijst (basmati met een zooi groente en vis) ook lekker !

    Morgen een dagje vrij, helemaal volgepland, kapper, ex collega komt eten, therapie.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vanmorgen eerst naar Podologe geweest voor nieuwe zooltjes voor in de schoenen. Daarna aantal klussen gedaan.
    Vanmiddag groot deel in de tuin bezig geweest.

    Eten was witlof-paprika schotel uit de oven, iets anders klaar gemaakt dan de vorige keer maar wel met de zelfde ingredieenten.
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goed bezig Rick, ik moet nog beginnen met de plantjes, wel zaadjes die aan het drogen zijn en strakkies ingezaaid moeten worden.
    Witlof-paprika schotel, lijkt met lekker, was ie nu beter als de vorige keer ?
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vorige keer hadden we zoals het recept was 3 stronken witlof gehalveerd en geblancheerd en hierover de paprika-spekblokjes en een in stukjes gesneden witlof stronk die we eerst in de wok gedaan hadden eroverheen met hierover Parmenzaanse kaas. En toen in de oven.
    Nu hadden we alle witlof in stukjes gesneden en verder klaargemaakt zoals vorige keer. Vonden we makkelijker.;) Smaakte net zoxD
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Heul goed bezig Rick ! Als de smaak maar goed is, dat is het belangrijkste.xD
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Heb al me siervelden vol staan met sieritems die kistjes geven of met items die veel EP geven
    zoals hamstervangers en zo.
    Vandaag lekker rustig dagje misschien wat in de schuur/garage opruimen want dat is wel weer een bende
    geworden in de tussentijd.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.