De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oooo stien das geen fijn nieuws sterkte hoor met alles....

    en ja ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een nieuw draken spel dat dan is...waar hofdame nu mee speelt....
    hier net ook regen en hagel maar de weergoden waren toch nog even met mij kon eff droog op de fiets een paar boodschappen doen...dat was wel eff lekker...
    fijne middag verder allemaal...
     
    leni1955, rickvenema, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stien, jakkie, wat een pech ! Heel veel sterkte en beterschap. We lezen je wel als je er aan toe bent.
    Venus, gefeliciteerd met je schoonzoon.
    Leni, de galblaas verwijderen, ja dat is een heel vervelend geval, die blaas, dan kan je bijna niet eten als die vervelend doet. Bij mij hebben ze hem ook verwijderd, daarna gaat het wel weer, hopelijk bij moeder van huisgenoot ook.

    Hier was het echt pokkeweer vandaag. Heb ik vanmorgen net mijn ramen gezeemd, begint het te hagelen, regenen en nog meer te hagelen :wuerg: mompeldemompel..... Het is net droog.....

    Ik lees lekkers :inlove:xD:inlove: Verse groentesoep, mjammie !! Wij hebben vanaaf verse frietjes met kipkluifjes uit de oven en sperzieboontjes, ook lekker !

    Edit, dat droog kan je vergeten, hier kan je kiezen tussen hagel of regen.
    Lied van vandaag: CCR Who'll stop the rain
     
    Laatste bewerkt: 23 Maart 2024
    popje4, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Zo ben ik ook weer eens. Eerst ff bij gelezen, voor de zieken onder ons beterschap en sterkte.
    Las ook dat Hofje ons heeft verlaten en haar roze hof heeft ingeruild voor iets anders in een ander dorp ver weg. Zal haar missen.

    Hier ook van alles gebeurt, zal bij donderdag beginnen.
    Schapenboer en oud collega wilde graag dat ik hem ff hielp om paaltjes te zetten en 2 draadjes (waar wel stroom op komt) te spannen op stukje grasland van mij waar 3 rammen komen te lopen. Natuurlijk doe ik dat.
    Wilde eigenlijk met hoge druk terras schoon spuiten maar dat kon na die tijd wel.

    Kon al wel vast spul klaar zetten buiten kraan moest nog wel ff aangesloten worden toen ik water op leiding zetten spoot water alle kanten op Leiding gebarsten niet goed genoeg afgetapt voor de winterwaarschijnlijk.

    Dan maar eerst de rammen die hadden natuurlijk geen zin om naar ander perceel te lopen, maar uit eindelijk toch gelukt.

    Kon met hoge druk via andere buiten kraan toch nog groot gedeelte terras schoon spuiten. Waterleiding inmiddels weer gerepareerd

    Dan vrijdag na de lunch naar de onderduik, Werkt internet niet, sturen wel iemand werd gezegd. Komen gelijk met 3 man sterk.
    Ligt het niet aan de aansluit kabel vroeg ik want als er problemen waren met ons internet was dat altijd het probleem.
    Nee hoor daar ligt het niet aan werd mij gezegd weet je het zeker vroeg ik nog ja hoor 100 procent zeker.

    Om een lang verhaal kort te houden Het ligt wel aan de aansluiting maar kan niet eerder dan maandag opgelost worden.
    Nu internet via hotspot telefoon wederhelft.

    Later op de avond zegt wederhelft wat maakt de kachel een vreemd geluid staat er een onbekende code in Zal morgen storingsdienst bellen zeg ik.

    Dus vanmorgen gebeld Bleek expansie vat stuk moest nieuwe geplaatst worden gelukkig had monteur die bij zich. Kachel is ook eigenlijk aan vervanging toe.
    Verder vandaag hier tussen regen en hagel buien door ook met hoge druk terras schoon gespoten 1 want waar geen zon komt en dus groen word weer schoon gespoten en nog beetje in de tuin gewerkt.

    Zo een heel verhaal geworden
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jé Rick,wat een pech allemaal. Dat is geen relaxt weekend zo ! Ik zou er echt de pest in krijgen !
    Ik hoop dat het vandaag wel een relaxt dagje voor jullie gaat worden.

    Goedemorgen allemaal, voor de afwisseling is het nu aan het regenen, misschien dat de hagel nu op is :)

    Lied van vandaag; sunday mornin' comin' down van Shawn Mullins
     
    stien56, popje4, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Stien heel veel sterkte en beterschap.
    Rick was dan wel een pech dagje.
    Hier nog steeds droog wou ik zeggen maar komt nu hagel naar beneden.
    Dus wordt weer binnen dagje om wat kleine klusjes te doen.
     
    snietje1, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, Rick wat een pech op een dag.

    Hier vannacht van alles gehoord, regen, hagel, storm, het is weer herfst geworden geloof ik.8)

    Moeder huisgenoot knapt helaas nog niet op, nieren doen het heel slecht dus blijft spannend, vandaar dat ik om 3 uur al wakker was en niet meer kon slapen, zo sneu om dat mensje zo te zien liggen.
    Vanuit het ziekenhuis gaat ze wel naar een zorgcentrum om te revalideren, we hopen dat het nog wat beter wordt maar hebben er een hard hoofd in.:cry:
     
  7. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Goedemorgen
    o_Ok met mijn mobiel via hotspot op internet kan ik tenminste ff op farmeramaxD
    Gelukkig niet alle onheil op 1 dag:p
    Had 10 stekjes van elke soort gekocht Op baha 1 nieuwe boom:)
    Op andere geen nieuwe boom wel 3 wilde liguster :D had ik trouwens ook al 3 van en ik kreeg natuurlijk ook weer suikeresdoorn xxl 3 stuks deze keer>:( Heb er nu alweer 200 op voorraad :wuerg: dus laat de bomen trein maar komen heb voorraad genoeg.8)

    Sterkte Leni hoop dat het goed komt.

    Fijne zondag verder.
     
    snietje1, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ppppfff rick wat een gedoetje he tjeee hoe veel pech kan je hebben :(wel fijn dat je een hotspot kon maken via de telefoon altijd handig als je weet hoe dat soort dingen werkt....die bomen stekjes nou ja daar had je dan wel geluk mee gelukkig hier ook 10 van elk gekocht maar helaas geen nieuwe boom te bekennen maar zo ging het de vorige keer ook dus...wel inderdaad ook liguster maar die had ik al en jaaaa tuurlijk weer die suiker boom die moeten ze er echt een uit gaan halen wat mij betreft:oops: ....wel weer leuk dat ik net een oogst bonus draai.....dat dan weer wel...
    hier ook erg slecht weer van alles wat zeg maar jammer wou verder met de tuin maar dat zal dan nog eff moeten wachten...denk zo maar dat het een puzzel dagje word...
    hier ook gal blaas weg....en ja dat scheelt wel want die pijn aanvallen zijn zeker niet grappig, wel altijd beetje opletten met vet eten en zo maar ja dat vind ik niet zo heel moeilijk...
    fijne zondag allemaal...
     
    stien56, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Werd hier ook een puzzeldagje had geen zin in het klusje wat nog gedaan moest worden.

    Heb wel een beenhammetje gebakken dus die straks even snijden ,
    Dus we hebben vanavond een broodje beenham met bakje salade.
     
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Mijn galblaas is er ook uit, het enige dat ik niet kan eten is eieren en dan vooral gebakken en ‘s morgens, verder geen last van.
    Heel veel vet eet ik ook niet meestal.
    Vandaag was ze ietsje beter maar eten wil nog niet.:(
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik heb de 2 nieuwe bomen xD:inlove: Ben bijna van mij stoel gevallen xD
    Popje,vet eten, nope, ben ik niet van, gaat ook niet goedkomen als ik het wel doe.
    Rick, hotspot.... niet over nadenken en zeker niet letterlijk vertalen :oops:xD
    Leni, vandaag iets beter, hopelijk wil ze morgen eten, ik duim voor jullie (kaars staat er al voor jullie en voor Stien)
    Venus puzzeldagje is ook gezellie.

    Ik lees lekkers :inlove:xD:inlove: Beenham met salade en brood, lekker ! Hier staat het deeg te rusten voor vispizza vanaaf, ook lekker !

    Tja.... morgen....
    [​IMG]
     
    Laatste bewerkt: 24 Maart 2024
    stien56, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Kan er ook niks aan doen dat het zo heet. Heb die naam ook niet bedacht.:p
    Eten was courgette -bleekselderij soep met gerookte kipstukjes erdoor. Daarbij stokbrood en zelf gemaakt kruidenboter:)

    Je hebt wel weer geluk hoor met je nieuwe bomen;) snietje
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Rick, soep, altijd lekker ! Enneuh, Yep, deze keer mazzel met de boompjes xD

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Bijna tijd om de fiets te pakken, hopelijk blijft het nog even droog.
    Maak er een mooie dag van.
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    mooi snietje die boompjes toppie en ja dat moet je niet vertalen nee xD wel super grappig had daar nog nooit echt bij stilgestaan :p
    hoop dat je droog bent over gekomen ...
    hier een heerlijk zonnetje mag ook wel na zo ene dag als gisteren ik was echt maar 10 min buiten geweest op de hele dag niet grappig...
    geen eieren eten ...ik kan dat dan weer wel geen probleem en vet eten doe ik ook zo wie zo niet af en toe verwen ik me zelf met een patatje maar dat is hoog uit een keer per half jaar denk ik...
    duim voor jullie dat het goed komt leni...sterkte..
    fijne maandag allemaal
     
    stien56, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Beetje druk in de weer geweest , wat kleine dingetjes in huis en buiten het terras met
    hoge druk gereinigd. Dus die ziet er ook weer netjes uit.

    Eten wordt visje uit de oven met aardappelbolletjes en bakje fruitsalade.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal.
    Ik ben vanmorgen flink geschrokken, mijn collega hebben ze van zijn fiets gereden met een auto. Hij is op zijn hoofd en heup terecht gekomen. Ambulance erbij, gelukkig hoefde hij niet meegenomen te worden. Zijn vrouw heeft hem later (eerst nog naar de HA om zijn wenkbrauw nog te plakken) naar het werk gebracht om te laten zien dat het allemaal wel ging. Hij is momenteel kampioen strompelen en hij staat er letterlijk gekleurd op aan alle kanten.

    Leni, hoe gaat het met de moeders van huisgenoot.
    Popje, ik heb altijd van dat soort meligheden met vertalenxD
    Venus, goed bezig geweest met de hoge druk.

    Ik lees weer lekkers:inlove:xD:inlove: Visje met aard bolletjes en fruitsalade, lekker ! Wij hebben vanaaf een landhoen uit de oven met bimi en aard (ook uit de oven) ook lekker !

    Even de paasbanner tevoorschijn toveren
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    o_Ok ik drukke dag. Net als venus ik ook eerst huishoudelijke klusjes. Vanmiddag eerst met zitmaaier gras gekortwiekt, daarna nog in de tuin onkruid wieden.
    Voor avond eten nog ff rondje gelopen.
    Eten was gehakt-paprika-rode ui-linzen en bruine bonen schotel.
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oeps sniet das schrikken dan he....ja je bent kwetsbaar op de fiets he en met die gekke mensen op de weg die alleen maar heul snel van a naar b willen levensgevaarlijk.....dus goed uitkijken hoor op de fiets...en ja leuk die vertaling hoor moest er erg om lachen...xD

    hier ook lekker in de tuin vandaag jammer dat de buren ook wisten dat het lekker weer was buiten:(...dus hup deuren open en ja hoor muziek weer hard aan want anders kun je het buiten niet horen he....en ja dat ben ik buiten en word stoned van hun blowen hahahha is niet grappig....ze moeten dat lekker zelf weten hoor maar heb er gewoon last van...en dan vervolgens in de auto stappen met je kind achter in....ik zeg niks meer... >:(
     
    rickvenema, -matthias1952-, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Rick, goed bezig geweest, bonenschotel, altijd lekker ! mjam mjam.
    Tja Popje, dat is blijkbaar het nadeel van goed weer (als je pech hebt) en buren hebt die niet denken aan de rest van de wereld. Altijd wel jammer dat je woongenot door een ander verpest wordt.

    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Fijne dag allemaal.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, zo eerst maar eens een flinke ronde met de hond want dat beestje komt zeer veel beweging tekort met al die drukte en uithuizigheid van ons.

    Vandaag heb ik een lekker thuis dagje, huisgenoot gaat vanmiddag naar haar moeder.
    Sinds gisteren is het infuus eruit en de katheter, ontstekingswaarden dalen heel hard dus gaat de goede kant op gelukkig.
    Ziekenhuis gaat op zoek naar een revalidatieplek maar de wachtlijsten zijn lastig dus kijken waar ze terecht kan.
    Ik druk haar steeds op het hart dat ze echt moet gaan eten als ze nog naar huis wil maar het lijkt erop dat ze hier niet zoveel zin meer in heeft wat ik ook begrijp, als je zo lang zo ziek bent geweest en heel verzwakt is dit een heel grote stap weer hoewel ze nog steeds wel zegt naar huis te willen. Beetje dubbel dus.

    Nu eerst maar koffie en dan lekker naar buiten, de zon doet ook zijn best, heerlijk.

    Nieuwe boompjes hier niet aangekomen.
     
    venus261256, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.