De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oh Rick, die heb ik nog nooit op, ook nog nooit gezien bij de aspergeboer.

    Goedemorgen.
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.
     
    rickvenema, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, ben even afwezig want moeder huisgenoot is opgenomen in het ziekenhuis en daar zijn we heel druk mee, ze woont niet heel dicht bij ons dus ook veel reizen.
    Verder van alles regelen.
     
    rickvenema, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte leni dan....hoop dat het goed komt...
    die plaat ja die mag er uit en je zou er dan geen last meer van hebben maar betekend wel weer een operatie weer onder narcose weer herstel na die tijd komt nog bij dat als het net zo veel pijn geeft als dat ding er in zetten dan sla ik echt over.....het duurt altijd een hele tijd bij me voor die narcose rommel weer uit mijn systeem is voordat ik me weer goed voel zeg maar dus....vandaar
    voor wie werken gaat veel plezier en voor wie vrij is geniet er van ik heb zo cursus hihihi ja ik weet heb vakantie maar dit was de enige mogelijkheid.....kan wel via teams dus hoef de deur niet uit...:)
    fijne dag allemaal
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, ajakkie, heel veel beterschap !
    Popje, tja, je moet soms de keuze maken tussen 2 minder leuke dingen.

    En wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben spitskoolstamppot met rookworst en rollade. Onze Buurman offert zich ook helemaal op om het mee op te komen eten ;)xD Gezellie !
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Leni veel sterkte en beterschap met moeder huisgenoot en succes met het regelen.

    Vandaag lekker buiten in de tuin gespeeld die is bijna klaar , alleen nog even de hoge druk eroverheen.
    Event wel opgestart.

    Eten vandaag was een zuurkool pannenkoek wel met rookworstje maar niet op broodje.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Venus ! goed bezig met de tuin.

    Goedemorgen
    Bijna tijd om de fiets te pakken
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Fijne dag allemaal.
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Wordt vandaag geen hoge druk vind het veels te koud om dan met water te spelen.
    Zo eerst maar naar therapie en dan de markt over.
     
    rickvenema, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja koud he...hier ook niks aan maar wel droog nu dus ga zo toch maar eens beginnen met blad uit de tuin halen....dat is heul hard nodig...verder vanavond bezoek ...samen uit eten...gezellie...:)
    de dames hier ...schonedochters en kleinekids waren met elkaar een paar dagen naar een park....zo leuk te zien dat die het goed kunnen vinden met elkaar en de kleintjes ook jongste alweer een jaar pppff gaat snel hoor..
    fijne dag allemaal...
     
    rickvenema, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemiddag,

    Tis alweer een ruime maand geleden dat Hofje voor het laatst op de Roze Hof aanwezig was. Dit weet Hofje omdat zij zo ene terugkom mail kreeg.-.-

    Inmiddels gaat het beter met Hofje. Al blijft de gezondheid zoals altijd wel broos. Ondertussen het 60 jarig huwelijksfeest van paps en mams mogen vieren. Het was geweldig mooi feest. De 2e verjaardag van Kleine Kruimel vieren wij dit weekend. Breng meer tijd dan ooit met haar door. Fantastisch om dat te mogen doen en te beleven.:inlove:

    Zoals jullie weten tobt Hofje al zo ruime 4 jaar met de Roze Hof en die van de dochters. Geen uitdaging en het meer en meer gevraagde. Het inmiddels ook zeer dwingende spelkarakter, plus het voor mij persoonlijk niet zo leuke, gezellige, te rustig, leeg forum braken mij steeds meer op. Bovendien ist al heel lang geen boerderij meer...

    Tis een te groot spelletjes paleis geworden, wat voor Hofje zonder knechten (lees geld besteden) niet te doen of leuk meer is.
    Heb het een tijd lang met de hand gedaan. Niet te doen voor mij. Kost teveel tijd en moeite. En al deze stomme spelletjes kun je overal en zelfs gratis spelen.

    Doordat het Roze Hof gedoe even ook gewoon niet meer ging, bent Hofje opzoek gegaan naar andere spellen. Der ging een wereld voor mij open.8)

    Uiteindelijk verder gegaan met een spel waar Hofje vorig jaar al een poosje via zoons speelde. Kan gewoon ook op de foon of lappie. Beide dus. En dan altijd en overal bereikbaar om te spelen. Het is niet dwingend, ik bedoel geen straffen of geen kadootjes als je niet speelt. Je loopt ook niet achter en helemaal gratis te doen.

    Ben opgenomen in een hele leuke groep. Allemaal jonge mensen, merendeel jongens. Meisjes spelen dit niet veel ofzo.
    Wordt aan alle kanten van hulp en lief advies bijgestaan, tja veel snap Hofje er nog niet van en de zoons spelen het allang niet meer.
    Gaat al net zoals Hofje ooit met de boerderij begon. Maar goed, het zijn dus allemaal zo lieve jongens en een paar meisjes. Kwist niet dat het nog bestond:inlove:

    Voel mij daar als een vis in het water. Grote monden, sneergevers of beterweters bestaan daar totaal niet. En als ze er al komen, meteen verwijderd. Geeft mij veel energie en hoop!! Hoop voor de toekomst!! De jeugd is veel beter en liever als men soms doet denken. Humor is daar ook de grote hoofdmotor. Want tja Hopeloze ouderwetse Hofje heb natuurlijk geen insta, tiktok of snapchat of ander gedoe. Wel levenswijsheid. Nah daar nemen ze dan ook wel genoegen mee.xD

    Hofje heeft de Roze Hof ingeruild voor een soort van dorp met draken, koningen en koningen. De Roze Klompjes dan eindelijk definitief aan de wilgen gehangen heeft. Natuurlijk gaat Hofje een paar van jullie echt wel missen. Maar na bijna 14 jaar kiest Hofje dan toch eindelijk eens een keer voor zichzelf.

    Het ga jullie goed, Groetjes Hofje, Hexia, Rozijntje :inlove:
     
    rickvenema, -freedom5555-, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hofje het ga je goed en succes in het nieuwe dorp.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hofje, ik wens je het allerbeste, maak er wat moois van.

    Goedenavond allemaal, zo de werkweek is weer voorbij en dan krijgen we : Jawel :
    [​IMG]

    En wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben voor strakkies nasi met een boel groente en saté gemaakt, lekker !
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    De nasi was zeker lekker met de sate en we hadden ook nog eitje bij gebakken en
    verse kroepoek.

    En ja hoor Sniet weekend kan beginnen.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hé hetzelfde als wij strakkies, lekker Venus ! Wij hebben er ook verse kroepoek erbij.xD
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hier schijnt een lekker zonnetje wel veel wind.
    Vanmiddag naar verjaardag schoonzoon en blijven daar ook eten.
     
    rickvenema, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie morgen
    John, feliciteer je schoonzoon ook van mij. geniet van de bijeenkomst en van het eten.
     
    rickvenema, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    gezellie venus en gefeliciteerd ....

    hier ook zonnetje maar best wel fris....gisteren visite gehad en uit wezen eten was gezellig altijd leuk om te doen...
    hofdame het gaat je goed maak er wat moois van...
    zo nu eerst koffie...
     
    rickvenema, snietje1, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Goedemorgen ,

    Vanuit een koud en zeer winderig Den helder ........met zelfs hagel en koud dat het is ,

    we zijn bezig met een lekker pannetje verse groente soep aan het maken ..........heerlijk .
     
    Laatste bewerkt: 23 Maart 2024
    rickvenema, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, hier ook hagel en regen maar wel een rondje gemaakt met het hondje, helaas in de buurt omdat huisgenoot met de auto naar haar moeder is.
    Gisteren is ze met spoed geopereerd en is de galblaas verwijderd, het is een taaie dame want wordt gewoon weer wakker uit de narcose en dacht wel naar huis te kunnen.xD Laatste is uiteraard niet het geval en als ze al naar huis kan zal ze toch echt beter moeten gaan eten want op deze manier kan zij en wij niet door.
    Hopelijk gaat ze het begrijpen want een koppie zit er wel op:wuerg:

    Nu even lekker douchen en dan hier thuis eens wat opruimen, is een beetje blijven liggen met al die drukte, lijf wil ook niet meewerken dus kalm aan.

    Hofdame echt definitief de farm aan de wilgen gehangen, ik ben benieuwd;)
     
  19. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hofje, ik zal je verhalen hier missen!

    Veel plezier met het andere spel enne...

    Zorg wel dat je daar een van de koninginnen wordt he!


    Ondertussen ben ik hier zelf ook nog maar weinig.
    Na een aantal vervelende onderzoeken blijkt dat ik een, nog veel ingrijpender, operatie moet ondergaan - ergens in de komende ca 5 weken.
    Ik heb geen keus - dus het zal moeten gebeuren.

    Tot dan kom ik af en toe even lezen hier en doe verder weinig met het boerderijtje.
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Stien wat een tegenvaller, heel veel sterkte.:inlove:
     
    rickvenema, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.