De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Het kan wel heel grijs zijn maar maak er zelf vandaag een mooie dag van.
     
    stien56, rickvenema, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Is zeker grijs maar zal wel een mooie dag van maken.
    De puzzel nog in de lijm zetten en dan nog in een mooie lijst doen.
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    klink leuk venus wist niet dat het kon zeg maar maar leuk kadootje toch....hier heerlijk weertje net heel eind gewandeld heerlijk....nu zere enkel hahhah tja das dan minder maar het is niet anders....eerst mar eens een kopje thee zetten dan weet ik het nog eff niet...
    fijne middag allemaal..
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goed bezig Venus, helemaal klaar, nu spelen met de;) lijm en zorgen dat de puzzel heel blijft.
    Zere enkel Popje, heb je hem omgezwikt of zo ?

    Wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies spaghetti met een boel groente en gegrilde kip, lekker !

    Vandaag een dagje vrij geweest, met wederhelft de stad in geweest voor slippers en kleding voor de zomer voor hem. Verder nog gekeken voor een tafeltje buiten maar daar zijn we niet voor geslaagd.
     
    Laatste bewerkt: 19 Maart 2024
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Kon niet spelen met de lijm want die is besteld maar nog niet binnen en hetzelfde
    met de lijst dus moet nog ff wachten.
    Vanaaf wordt er niet meer gegeten maar wat we net op hebben gegeten spercieboontjes met aardappeltje ,
    en mini burgertjes gebakken in champignons , uitje en knoflook.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oh, de lijm en de lijst moet nog gevangen worden xD

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: specieboontje met aard en hamburger in loken en champignons, lekker !
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vandaag druk met van alles en nog wat. Geen tijd voor wandeling maar toch nog veel stappen gezet.
    Eten was witlof-paprika schotel uit de oven.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Witlof-paprikaschotel, lijkt me ook lekker Rick ! Is het MRI onderzoek al geweest ? Hebben jullie al een uitslag ?
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    MRI is morgen om 16,15 Week later de uitslag nog ff wachten dus.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nog even geduld dus, sterkte !

    Edit; Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 20 Maart 2024
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Als het goed is komt dat vandaag binnen.
    Maar is ook goed weer dus misschien ook wel even in de tuin rommelen.
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goedemiddag eindelijk weer even op het forum
    problemen gehad met het internet en vorige week met een hele harde bui met veel stortregen ineens sloeg de aardlek elektriciteit eruit.
    Waar het probleem zit weten we niet, waarschijnlijk ergens in de tuin. Zal een hele klus worden omdat er nogal wat leidingen in de grond zitten.
    Dus geen internet, telefoon. Nu het droger is zit alles er weer in maar het is niet goed, dus er moet naar gekeken worden.
    Verder het event met de wolkenrijen niet gehaald door die problemen. Baal er we van omdat ik wel het gewas en ook de badges allemaal klaar had staan. Alleen de flesjes niet genoeg om de wolkenrij te bemachtigen.
    o_Ok zelf zit ik weer in de medische molen. Mijn schildklier gaat opspelen en ik heb inmiddels verhoging van de medicijnen.
    Al met al heb ik er even genoeg van en zet de boerderij op een heel laag pitje.
    Zodra ik mij beter voel zal ik mij wel weer melden
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    sterkte thuva, hoop dat je gauw weer beter wordt
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    thuva das niet fijn nee als je schildklier opspeelt daar kun je goed naar van worden..sterkte hoor...
    hoop dat je een goede werk dag had sniet...en nee niet omgezwikt drie jaar geleden die enkel op twee plekken gebroken is wel weer aan elkaar gemaakt hoor :p maar de plaat die er inzit speelt een beetje op schroefjes komen ook een beetje naar buiten nu en dat drukt tegen de schoen is zo wie zo een plek wat je blijft voelen of het ook met weer te maken heeft weet ik niet maar lijkt wel zo veel regen en vocht dan meer last....die plaat mag er in principe uit maar dat houd weer een operatie in en dat wil ik niet dus tandjes op elkaar soms en...door hahahaha
    nog eff thuva....we hadden ook stroom storingen bleek dat de mieren in de tuin de draden door knagen en er nesten over en om heen bouwen door dat het dan ook verzakt kon er ook nog eens water bij dus poef....niet leuk duurde ook best lang voor we het probleem gevonden hadden....
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hé bah, wat vervelend als de draadjes niet willen werken zoals ze dat moeten doen of als de beestjes ze doorknagen, moesniemogen !
    Popje, maar als ze die plaat eruit halen, heb je er toch geen last meer van ?
    Thuva, je schildklier weer, kaai vervelend (ik ken het veels te goed) op hoeveel mg zit je nu ?
    Venus, fijn in de tuin gespeeld ? ;)

    Zo, werkdagje weer voorbij, was staat aan, strakkies nog ophangen en dan ben ik klaar voor vandaag.
    En wat wordt er vandaag gegeten ? Wij hebben vanaaf bloemkoolschotel uit de oven, lekker !
     
    stien56, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Wat een rotmieren zijn dat om de kabels te slopen.
    Lekker wat dingetjes gedaan in de tuin en schuur nu alleen de troep opruimen
    maar dat komt morgen wel weer.
    Lijst en lijm zijn binnen dus dat zal wel in het weekend worden.

    Eten vandaag kippenpoten uit de oven met patatjes en bak salade.
     
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Kippenpoten met friet en salade, lekker !!
     
    stien56, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier ook wat in de tuin bezig geweest. Vanmiddag naar ZH voor MRI wederhelft. Nu wachten tot volgende week donderdag dan weer heen om uitslag te horen.
    Eerste 2 schepjes zijn binnen kan dus nieuw gewas maken.
    Zoekplaatjes event spring ik over vind het niet leuk bovendien te druk met andere dingen. Het weekend naar onderduik daar druk bezig.

    Eten was asperges nog uit een potje (volgende keer verse halen) Met ei prutje - ham en voor mij met aardappelen.
     
    stien56, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik ben benieuwd naar de uitslag Rick.
    Asperges zijn lekker, maar uit een potje, die vind ik ook niet lekker. Ei prutje met ham en aard is wel lekker xD

    Hier over een half uurtje etenstijd:inlove:
     
    stien56, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Deze komen bij de asperge boer vandaan smaakten goed;)
     
    stien56, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.