De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond.
    Rick, wat erg voor je vrouw, je zou toch denken dat het na zo'n operatie beter gaat worden. Ik hoop dat het opgelost wordt en dat ze strakkies geen pijn meer heeft.
    Popje, geniet van je vakantie. Overigens, zwarte strepen is vetluis, je moet wel regelmatig een kookwas draaien, dan is het opgelost.
    Leni, is het mollen meppen gelukt ;)
    Venus, 60 stukjes, goed bezig !!
    Het fokevent bekijk ik wel dit weekend.

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD Gebakken aard met salade en slavink, lekker ! Wij hebben vanaaf spinaziestamppot met gehaktballen, ook lekker !

    Edit: Goedemorgen
    Werk ze voor degene die moeten werken
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 15 Maart 2024
    venus261256, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Heb het gezichtje nu helemaal compleet.
    Zijn hier weer aan het graven voor een nieuw kabeltje.
     
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oeps venus..dat deden ze bij een buur van me ook die zit nu al een aantal weken zonder internet....maar goed bezig met de puzzel....hier nog steeds de fout niet kunnen vinden zal wel aan het einde komen....hoop ik dan..

    ja had het opgezocht snietje en inderdaad kook was draaien doe ik eigenlijk zelden nog heb niet zo heel veel wat op 90 gr gewassen kan worden...maar dank je voor de tip...
    event ook gestart koelkasten ook... nu wachten tot ik er daar genoeg flesjes uit heb om de boel verder te kunnen spelen...
    hele fijne dag allemaal.
     
    rickvenema, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    af en toe dat draaien met een lege trommel om het schoon te houden. Ik doe er zelf een vaatwastablet bij
     
    rickvenema, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goede (bijna) middag, rondje met de hond weer gedaan, beetje ingekort want benen hadden nog wat last van het tuinieren.
    Mollen niet gemept, daar ben ik te soft voor:oops: maar een soort knoflookpoeder door de tuin in de gangen gestrooid, men zegt dat ze hiervan weggaan dus maar even afwachten.
    Andere helft moet nog maar even wachten op mooi weer.;)

    Fokevent is ook wachten op de limonade, duurt best lang en dan vergeet ik het weer dus niet heel handig.xD

    Popje ik draai ook zo nu en dan een was op 90 draaien maar wat enk zegt, lege machine op 90 graden werkt ook, bij de vaatwasser moet dit ook af en toe.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ooo dank jullie wel voor de tips ga t zeker doen hoor want ja de onderlakens van bed die zijn dan wel weer wit dus misschien die beetje opsparen of inderdaad leeg draaien.....
    lief van je leni die mollen goed bezig hoop dat ze een deur verder gaan....
    hier net ronde ook gelopen gelukkig net voor de regen hihii net kwam het heul hard naar beneden...
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, ideetjes genoeg om je vetluis te verjagen, lees ik wel xD
    Venus, daar ook al aan het graven voor het zoveelste kabel, daar wordt je toch moe van. Als ze 1 keer alles opgooien en iedereen legt er zijn kabeltje in, zou toch een stuk prettiger zijn voor de rest van de wereld.
    Leni, klopt van loken houden de mollen ook niet, succes.

    En wat wordt er vandaag gegeten ? Wij gaan vandaag naar het restaurant met familie, gezellie ! Ik ga dadelijk eens kijken wat ik ga kiezen.

    Jawel :
    [​IMG]
     
    knoepertje, stien56, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Moe wordt ik er niet van maar vind het alleen elke keer wel weer lastig.
    Was wel lekker weer dus na therapie ook even lekker over de markt geweest
    en een lekker portie poffertjes genomen.

    Hier is het vandaag pizzadag wel vers gekocht in de winkel en zelf nog een beetje aangevuld.

    Toch ook weer aan de puzzel geweest en dertig stukjes gehaald vandaag.
    Dus een goede dag gehad vandaag nu wel beetje moe dus lekker even uitzakken met een bakje koffie.
     
    stien56, -matthias1952-, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Venus xD En goed bezig geweest met je puzzel !
     
    stien56, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    klinkt wel vies trouwens....vet luis jakkie....hou al niet zo van vet laat staan luis xD
    poffertjes venus jammie al lang niet meer gehad...
    hier net kip gesneden en voor de hond in de voedsel droger gedaan vind ze lekker als snack of als beloning ....net met wandelen kreeg ze niks niet verdient pppff viel uit tegen een andere hond gekke is dat ze jaren geleden prima met elkaar konden moet toch iets gebeurt zijn een keer denk ik....ze wil dat beestje het liefst opeten geloof ik en ja dan is ze sterk en ikke niet.....tis wat met die draak..
    ik ga maar eens aan de thee beetje last van de maag dus koffie maar overslaan....

    fijne avond....
     
    stien56, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Gisteren drukke dag gehad en dus geen zin om wat te plaatsen. Zijn hele middag wezen shoppen. Wederhelft had nieuwe kleding nodig.Ja als je koolhydraat arm eet en geen suiker gebruikt val je af en heb je nieuwe kleren nodig.
    Eten was kip gemarrineerd in soja saus met sla en aardappel kroketjes.

    Vandaag een prut dag voor wederhelft had veel last, een gevolg van middagje shoppen. Had zelf ook een off dag nergens zin in. Wel een klein stukkie gelopen en net als popje net voor regen bui weer thuis.
    Toen het droog was nog wel ff naar HA om medicijnen te halen voor wederhelft, woont 300 meter bij ons vandaan.

    Hol van de leeuw event klaar had paar oogst bonussen gedraaid dus maar ff met supermest bezig.

    Eten van vanavond was stamppot boerenkool met rookworst.

    Uit de stallen kwam niet veel bijzonders wel weer een aantal bever oranje.
    Uit de stekjes kwam ook niet veel bijzonders maar wel zoals ik wel verwacht had een aantal suiker esdoorn xxl

    Gezellig snietje uit eten met je familie hoop dat het lekker was maar dat zal vast wel lukken.
     
    Laatste bewerkt: 15 Maart 2024
    popje4, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Heerlijk genoten vanaaf, zowel van de familie (van wederhelft) als het eten, als de bediening. Echt geweldig !

    Rick,ah, je wederhelft met haar rug, ik hoop echt dat er een uitkomst is dat ze beter wordt.
    Boerenkool met rookworst, lekker !!

    Familie, tja, een oom en tante van wederhelft wat eigenlijk meer vrienden zijn. Was echt kaai gezellie !

    Nu is het tijd om een paar uur te slapen.
    Tot strakkies !

    Edit: Goedemorgen, jawel, het is weer poetstijd.
     
    Laatste bewerkt: 16 Maart 2024
    popje4, rickvenema, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Fijn dat het gezellig was Sniet en dat je lekker gegeten hebt.
    Vanmiddag even naar oudste dochter om met wat dingetjes te helpen , verder
    wordt het weer aan de puzzel.
     
    popje4, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, straks naar moeder huisgenoot en eerst naar Putten, kijken naar een rolstoel voor haar, ben benieuwd of ze erin wil maar ja, nu komt ze ook helemaal nergens meer omdat ze niet meer kan lopen van de pijn.
    Wordt veel praten denk ik.;)xD

    Rick fijn dat je wederhelft nieuwe kleren heeft maar die pijn is vreselijk.

    Mooi gezichtje af Venus, mijn puzzel ligt werkeloos op tafel, kan me er niet toe zetten en ook niet om het op te ruimen.xD

    Gezellig uit eten Sniet, heerlijk.
     
    popje4, venus261256, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijne dag iedereen. @snietje1 , wat heb je gekozen op restaurant ?
    ik had gisteren een afhaalpizza cannibale (was wel heel lekker, pizzawagen staat elke vrijdag bij ons in de buurt maar 1 x om de 2 maand vind ik wel voldoende).
     
    venus261256, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Tine, we zijn naar een Italiaans restaurant geweest, ik had als voorgerecht zwezerik met oesterzwam en als hoofdgerecht ossobuco. Was echt heerlijk !
    Pizza is ook heel lekker ! Pizza cannibale, die heb ik nog nooit op.

    Leni, heb je ze in de stoel kunnen praten ?;)
    Venus, allemaal gelukt bij dochter?

    Edit, tis hier wel heul stilletjes.
    Wordt er vandaag nog iets gegeten ? Wij hebben strakkies verse soto ajam (Indonesische kippensoep) Lekker !!

    Lied van vandaag, Whitesnake, Guilty of love
     
    Laatste bewerkt: 16 Maart 2024
    stien56, popje4, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Alles is weer gelukt hoor Sniet , is weer op en top in orde 8).
    o_Ok thuis nog wat gedaan want zaten wat gaatjes in de muren dus die weer dicht gesmeerd :music:.
    Moet er alleen nog even gewit worden :wuerg:.

    Eten vandaag was een ratjetoe van alles wat opgemaakt moest worden aan groente enzo.
    Dus zeg maar een wok maaltijd met wat aardappeltjes gebakken en wat vissticks die ik
    ook nog tegen kwam in de vriezer.

    Verder nog wat aan de puzzel gedaan maar helaas vandaag maar 13 stukjes >:(>:( ,
    Morgen weer verder en hoop wat meer want einde komt toch wel beetje in zicht :p.
     
    stien56, popje4, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Zeker hebben we haar in de stoel gepraat en sterker nog, ze was eigenlijk heel blij want zit al weken binnen en nu zijn we lekker even naar de markt geweest en een bakkie gedaan, ze heeft genoten.:)

    Event hol van de leeuw klaar, andere is wachten op een heleboel frisdrankflesjes:wuerg:
     
    stien56, popje4, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Fijn Leni, dan kan ze toch weer genieten van de buitenlucht/zonnetje. Ja ik lees meer over die flesjes, ik begin maar niet aan dat event, niet te doen voor de werkende onder ons.

    Venus, goed bezig met klussen en koken.

    Ik lees weer lekkers : ratjetoe van allerlei lekkere dingen met visstick, lekker !
     
    stien56, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier druk gehad op rl farm moet ook wat gebeuren. Is nog wel nat op sommige plekken dus rustig aan met volgende werkzaam heden.
    Weet ook nog niet precies wat en hoeveel ik moet of mag zaaien. De regeltjes zijn volgens mij dit jaar al 3x veranderd en of het daar bij blijft.
    Super irritant en ze maken het steeds ingewikkelder ook wat betreft invullen van gegevens die ik verplicht ben om in te vullen.
    Zeg wel eens tijd om met pensioen te gaan.

    Eten was zero rijst met kip-paprika-rode ui en we hebben hier chicken tonight sate saus door gedaan. Dus gewoon alles in 1 hapjes pan ook nog eitje gebakken.
     
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.