De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Kip met rijst, teriyaki, sesam, prei, paprika, ui en champignons, lekker Rick !
    Hier is het over een kwartiertje tijd om te eten, gezellie !

Edit;
    Goedemorgen
    Bijna tijd om de fiets te pakken
    Fijne dat allemaal

Laatste bewerkt: 19 Juni 2024
    stien56, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja knap he hoe ze die beelden en gebouwen maken van zand....ben vorig jaar ook geweest en ik vond het prachtig....:)
    hier schijnt nu de zon mag ook wel na gisteren waarin het volgens mij geen min. droog was...
    en nee gelukkig niet ziek maar ook nog niet echt fit gisteren middag zelf geslapen en das echt niks voor mij maar blijkbaar was het nodig werd om half vier wakker met het idee dat ik toch echt niet geslapen had....hahaha dus wel...
    zo maar eens rondje markt en dan vandaag beetje kalm aan...
    fijne dag allemaal...

stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag ,
    Rustig aan Popje dan breek het lijntje niet :oops:.
    Lekker gewerkt Snietje :music:.
    Hier lekker in de tuin gezeten wat wasjes gedraaid en opgehangen en weer opgeruimd.
    Tussendoor ook nog wat onkruid verwijderd nu weer genoeg voor vandaag gedaan.

Eten vandaag bloemkool , aardappeltjes en blinde vink.

stien56, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag, vandaag flink gepoetst en de koelkast schoongemaakt, morgen nog wat wasjes en vrijdag de badkamer nog en dan heerlijk weg, het lijkt heel mooi weer te worden op Terschelling dus we gaan ervoor.:)
    Auto is ook weer zo goed als nieuw, alle schade weer weggewerkt en voorlopig maar niet meer doen, best prijzig.

Morgen kleine man nog en dan inpakken en zaterdagochtend op tijd weg, is best een eind rijden en dan de boot nog, zaterdagavond total loss denk ikxD

Popje goed op jezelf passen en lekker slapen als het uitkomt, niets mis mee.:)

stien56, rickvenema, nientje1950 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Leni, Goed bezig met het poetsen, heerlijk vooruitzicht, geniet ervan !
    Venus, wassen en tuintje, ook goed bezig geweest. Lekker gewerkt? valt niet mee als je 2x door je rug gegaan bent, maar ik blijf bewegen, heul belangrijk !

Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Bloemkool met aard en blinde vink, lekker ! Wij hebben vanaaf tomatenrijst met kippenkluifjes, ook lekker !

leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

snietje toch....voorzichtig hoor met je zelf...sterkte hoor....
    hier verbaasde ik me net over de hoeveelheid gewassen die je nodig hebt om voer te maken voor die nieuwe kever t moet niet gekker worden....welke nieuwe speler gaat dit nog lukken?? of de spelers die al lang spelen nou ik voor mij vind het te gek...

leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Ik kan niets vinden van die kever, ik zie wel in de molen de hoeveelheid, dat is echt nogal Popje. Maar waar kan je zo'n kever krijgen ?

8. venus261256

Morgen als de stallenbouwer er is daar zit ie ergens tussen.

leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Daaaaaaaaaaaaaaaaaank Venus, maar hoe weet je dat ? Ik kan het nergens vinden :oops:

Laatste bewerkt: 19 Juni 2024
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hier vandaag weer een fiets dagje. Zijn voor de lunch weggegaan, lunchpakket voor onderweg mee.
    Weer mooie route met stukken die we nog niet gefietst hadden.

11. snietje1

Mooi Rick, dat is genieten !

Oh ja, lied van vandaag, Fish, Lavendel.

leni1955, rickvenema, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. venus261256

Goedemorgen ,
    Staat in de eventkalender van deze maand Snietje , en meestal is er dan de dag ervoor
    al dat je voer kan maken.
    Correctie is pas op de 21 ste dus morgen.

Laatste bewerkt: 20 Juni 2024
    leni1955, rickvenema, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Goedemorgen,
    Ach, natuurlijk, normaal kijk ik daar altijd naar, gisteren blijkbaar een vlaag van verstandsverbijstering gehad. Dank je.

Vandaag even een dagje vrij, eens kijken of ik mijn rug even wat rust kan geven.

leni1955, rickvenema, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

sterkte snietje en lekker een dagje vrij geniet er van tis wel mooi weer dus....
    lekker rick een fiets dagje en vandaag weer? de zon schijnt....
    hier zo maar eens koken voor vanavond..
    fijne dag allemaal....

leni1955, snietje1, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

druk geweest vandaag. Ben begonnen met ramen zemen binnen en buiten. Doe er samen met wederhelft er ongeveer 3 uur over.
    Iedereen vindt de ramen mooi, zoveel glas en een hoop licht maar als er gezeemd moet worden dan is dat minder.
    Eten vandaag wordt gemakkelijk. Had na het zemen niet veel puf meer om te koken dus maar een pannenkoek gemaakt.
    Vanmiddag naar de kapper geweest en daar een flinke bui gehad en gelijk de boodschappen gedaan.
    Heb daar morgen geen tijd voor en nu maar een lekker broodje met rosbief en ham.
    Op dit moment wel droog en grijs, maar niet koud

stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Jammer dat een dag zo snel voorbij is, was een relax dag, mijn ex collega hadden we uitgenodigd om te komen lunchen en bij te klesten, was heul gezellie. Verder wat naar de groothandel geweest en wat aangerommeld thuis.

Popje, dank je, maar van het fietsen is jammer genoeg niets gekomen.

Ik lees weer lekkers, pannenkoeken, lekker Thuva, jij bent ook heul goed bezig geweest met de ramen, 3 uur, phoe, dat is nogal !
    Wij hebben vanaaf aardappels en kip uit de oven met salade, lekker !

17. venus261256

Had hier vandaag ook niet veel zin dus lekker niks gedaan.
    Snietje hoop dat er nog wat over is wij hadden hetzelfde maar wel al gegeten :oops:.

18. snietje1

Lekker Venus, wij hebben het nog tegoed ;) Half 10 is het hier etenstijd.

19. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

o_Ok vandaag een fietsdag. Klein beetje regen gehad amper nat geworden.
    Zijn vandaag naar Kroon Domeinen geweest. Heel lang fietspad van aangereden fijn grind. Prima om op te fietsen. Maar bankjes om te zitten kom je hier niet tegen, nou ja 1tje. Was geen geweldig bankje maar hebben er wel kunnen lunchen.

Onze Koning mag wel eens wat gaan investeren in bankjes zodat fietsers/ wandelaars ook eens kunnen gaan zitten.

Hebben tijdens lunch wel een krab spin gezien. Hadden deze soort spin nog nooit gezien. Gelukkig maar klein spinnetje en niet zo groot als een echte krab.

Eten was gemarineerde kipstukjes met gebakken krieltjes.

20. snietje1

Mooi dat je weer genoten hebt Rick, een klein beetje regen, gelukkig ! Een krabspin, mooi ! Bankjes.... hier zijn er gelukkig best wel veel. Krieljes met gemarineerde kipstukjes, lekker !

Morgen nog 1 dagje werken, hopen dat mijn rug een stukje beter is, ander moet ik weer naar de therapeute met de naaldjes. Ik kijk het nog eventjes af.

Lied van vandaag, Saga, careful where you step

stien56, rickvenema, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.