De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Heb een lekker rustig dagje gehad vandaag maar niet veel aangelegd bij de puzzel.
    Eten vandaag boerenkool stampot met rookworstje.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    *PLOF* wat een dag vandaag, ik heb het helemaal gehad. Het was echt een gekkenhuis, zo druk en ik was Remi (alleen) . Ik doe nu niet veel meer, alleen dadelijk de was nog ophangen.

    Popje, ik weet het, de zorg wordt alleen maar uitgekleed en je moet alles in zo min mogelijke tijd doen en het menselijke moet weg uit de zorg :wuerg::eek: Het is te erg voor woorden.-.- Wij zijn niet voor niets alles aan het aanpassen voor het geval dat het nodig is ;) Het gros is hier al klaar.

    Leni, heb je genoten van de kleine man ?

    Venus, je hebt samen met Popje dus een puzzel dipje, hopelijk gaat het morgen beter.

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Boerenkoolstamppot met rookworst, lekker !! Wij hebben vanaaf een landhoen uit de oven met aard en broccoli, ook lekker !
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vandaag zouden we regen hebben dus had een binnen klus gepland, Vanmorgen eerst naar de bouwmarkt om muur-plafond verf te halen want die was op.
    Op wat spetters na bleef het droog, toch maar binnen bezig geweest, alleen eind van de middag nog snel een klein rondje gelopen dus toch nog frisse neus gehaald.

    Morgen verder met verven zal ook de kozijnen maar verf beurt geven.

    Eten was chili con carne.
     
    stien56, -freedom5555-, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    een puzzel dip xDxD ja ja net randje toch nog kunnen maken helaas ergens een fout maar ik zie hem nie.....:( ach ja morgen weer een dag....voor nu voetjes op de bank en flixen maar....
    verstandig sniet niks overlaten aan zorg op maat hahahahahah.....
     
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ja Popje, wat je zelf kan doen...;) Meestal met een puzzeldip is het: even iets anders gaan doen en als je langs loopt zie je het vaak wel.

    Goed bezig Rick, verven en zo, en niet te vergeten : Ik lees lekkers :inlove:xD Chili con carne, lekker !

    Edit: Goedemorgen
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 12 Maart 2024
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Het is niet zozeer een dip maar er zit zo weinig kleur verschil in de stukjes is bijna niet te zien.
    Hier vanmiddag naar controle van de heup bij orthopeed.
    Verder weet ik nog niet.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen....slaap weer beetje bijgetankt.....:p
    sterkte venus hoop dat alles oke is...
    sniet werk ze en ja inderdaad ik miste ook nog een stukje rand kon die niet vinden totdat ik gisteren iets uit de kast moest pakken en langs liep en ineens zag ik t....helaas de fout zie ik nog nie....meestal kun je aan het stukje zien of het past of niet maar in dit geval passen er meerdere dus das beetje gek... maar goed kom er vast nog wel achter hoe het zit...
    hier is het een beetje triest weer van die miezerige regen en veel wolken....grijs dus...jammer....
    voor e rest van de dag nog geen echt plan moet alleen tanken das alles....

    fijne dag allemaal
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, ik heb zeker genoten van de kleine man Sniet, hij is zo gezellig en makkelijk.:inlove:

    Event tot de 1e kist klaar en nu kijken wat er nog meer te halen valt.

    Belasting ingevuld en daar kwam weer iets moois uit dus gaan we vanavond maar vieren met een etentje bij de pizzeria.xD

    Verder lekker gewandeld en daarna even naar de stort het tuinafval weggebracht, opgeruimd staat netjes;) auto even door de wasstraat want die was behoorlijk vies geworden op Terschelling.
    Verder doe ik vandaag niet veel meer.
     
    stien56, venus261256, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
    Venus, is je heup goedgekeurd ?
    Popje, klopt, het was voornamelijk nat vandaag, ik ben dus 2x door de regen gefietst, nu ligt alles te drogen bij de kachel.
    Leni, gezellie zo'n meevaller ! Geniet ervan !

    Ik lees lekkers, pizza (bij de pizzeria) lekker !! Wij hebben vanaaf nassi met een boel veel groente erdoor en een eitje erbij, ook lekker !
     
    stien56, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier een sombere maar op een paar spetters na wel droog, dus heb vanmiddag verf klus onderbroken om frisse neus te halen.
    Eten was bleekselderij-paprika- kip schotel.
     
    stien56, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Klopt Rick, het weer was niet aardig vandaag. Bleekselderij-paprika-kipschotel, lekker !
    Hier is het over een kwartiertje tijd om te eten, gezellie.

    Edit: Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets te pakken, jawel, het regent.
    Fijne dag allemaal
     
    Laatste bewerkt: 13 Maart 2024
    stien56, venus261256, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, hier kletsnat geregend, begon droog toen ik ging wandelen maar langzamerhand een heel vieze miezer.:cry:

    Verder weinig te beleven en te doen dus zo maar aan de puzzel.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedenavond ,
    Wat is het rustig hier.
    Snietje de heup is weer goed gekeurd er zit alleen een hardnekkige slijmbeursontsteking heb
    dus een injectie daar tegen gehad en tot nu toe werkt ie goed.
    Leni dat is niet leuk hier hadden we heel mooi weer vandaag.
    Verder bezig geweest met wat aanpassingen voor me vrouw te doen vandaag en is ook klaar
    dus had weinig tijd voor farmpje.
    Morgen maar kijken wat er voor Qeust aankomt heb wel gezien dat er ook een fokevent aankomt.

    Eten gisteren zou het even niet meer weten maar was volgens mij wel lekker anders eet ik het niet.
    Vandaag is het een broodje gebakken tartaar met uitjes en groente en een vlaflip met slagroom na.
     
    stien56, -matthias1952-, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier was het vandaag ook miezeren, ach tis beter als stromende regen ;)
    Toen ik van mijn werk thuis kwam heb ik eerst maar gestreken, het bed verschoond(ligt er weer mooi gestreken bij), was gedraaid en opgehangen.
    Leni, veel plezier met je puzzel.
    Venus, gelukkig is je heup goedgekeurd, hopelijk blijft je slijmbeursontsteking nu wel weg.

    Ik lees weer lekkers:inlove:xD:inlove: Broodje met tartaartje, uitjes en groente met vlaflip na, lekker ! Wij hebben vanaaf zelfgemaakte lasagne, ook lekker !
     
    stien56, popje4, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hier schijnt een heel lekker zonnetje.
     
    stien56, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, hier ook de zon dus zo eerst maar naar het tuincentrum en dan verder in de tuin, wil nog het een en ander uitdunnen en de mollen verjagen want die hebben weer lol gehad zag ik.

    Dan is mijn energie wel op voor vandaag;) dus vanmiddag aan het event.

    Jakkes Venus een slijmbeursontsteking is wel heel pijnlijk. Sterkte ermee en hopelijk helpt de injectie.

    Rick hoe gaat het met je vrouw?
     
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Mijn vrouw moet volgende week weer naar ZH voor MRI week later krijgen we uitslag. Afwachten maar dus. Ze heeft nog steeds meer last dan voor operatie.
     
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    He wat naar Rick :(
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    he rick das niet fijn wat jammer je hoopt zo he....

    hier ook heerlijk zonnetje en ja vakantie he dus....huisje poetsen was draaien helaas nog ene keer want er kwamen na het wassen allemaal zwarte strepen in beetje raar maar misschien een keer machine reinigen .....
    event ook gestart we gaan het zien kost wel veel fokdieren pppfff....
    fijne middag verder allemaal en avond natuurlijk ook.....eten nog geen idee..
     
    leni1955, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Rick dat is echt niet fijn , heb 40 jaar terug een hernia operatie gehad maar heb er
    ook nog steeds last van , is wel minimaal maar toch.
    Beide events goed opgestart en fok is klaar op de ijskasten na.
    Verder vandaag aan de puzzel geweest en heb 60 stukjes kunnen aanleggen :D , begint op
    te schieten.

    Eten vandaag wordt opgebakte gekruide aardappeltjes met bakje salade en 2 kleine slavinkjes.
     
    leni1955, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.