De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Werk met zin Popje, de laatste loodjes, nog 3 te gaan ;)
    Kroelen met de kat is altijd gezellie Venus. Veel plezier bij de jongste !

    Ik lees weer lekkers !:inlove:xD Snijboontjes met ham, spekjes met aard en stukje vlees, lekker ! Wij hebben vanaaf gegrilde lamskoteletjes met vers stokbrood en een grote bak salade, ook lekker.

    Vandaag tussen het poetsen door heerlijk kunnen fietsen, het is nog wel nat in de bossen maar met flink trappen kom je er wel door. Was echt lekker trappen :inlove:

    Lied van vandaag; The Beatles, here comes the sun.
     
    popje4, -matthias1952-, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    vanmiddag naar het zwembad geweest. Kleinzoon moest voor het A-diploma en dat heeft hij gehaald. Nu verder voor het B-diploma.
    Hij mocht kiezen wat er gegeten werd en dat kun je wel raden. Frietjes uit de airfryer met snackjes erbij. Opa en oma mochten ook mee eten.
    Verder het event klaar en de winkel leeg gekocht.
     
    popje4, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Gefeliciteerd met het behalen van het diploma van je kleinzoon Thuva. Frietjes met snackjes, ja, veel kinderen vinden dat lekker. Dat is natuurlijk ook lekker, smakelijk !
     
    popje4, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Geniet van je vakantie popje.
    Heerlijk weer vandaag, Vanmiddag zoals gebruikelijk weer wandeling gemaakt. Daarna nog ff op de zitmaaier een lapje gras gemaaid.
    Eten was pannenkoek van soja meel. Hadden hierna nog trek dus maar eitje gebakken met plakje brood erbij.
     
    popje4, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Pannenkoeken Rick, lekker ! ik heb ze nooit van sojameel gehad maar lijkt me ook lekker, jammer dat het buikje niet vol was. Maar eitjes met brood zijn ook altijd lekker !
    Hier over een kwartiertje etenstijd, gezellie !
     
    popje4, stien56, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Weer ziet er niet zo mooi uit als gister maar het is nog wel droog.
    Zo weer even met de kat gaan krioelen en verzorgen , voor de rest lekker relaxt
    maar weer wat aan de puzzel gaan doen.
     
    popje4, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, zo eerst maar weer wandelen met de hond en dan lekker de tuin in denk ik, het is mooi weer hoewel de zon ook nog geen zin heeft maar hopelijk komt die nog.

    Gisterenavond de finale van wie is de mol gekeken en ik ben 2e geworden in de poule waar ik in zat, 2e van 17 mensen vind ik knap van mezelf maar het blijft toch altijd gokken.
     
    popje4, snietje1, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, weer lekker gekroeld met de kat ? 0ok een stukje verder gekomen met de puzzel ?
    Leni, hoe gaat het met de moeder van huisgenoot ? Al een beetje opgeknapt ? Fijn gewandeld vanmorgen?

    Wij hebben vandaag lekker kunnen fietsen, echt genieten !
    Verder heb ik vanalles aangerommeld en gepoetst.
    Wat eten we vanaaf ? Hier staat het deeg te rijzen voor vispizza, lekker !!
    Lied van vandaag, Mike Oldfield, Moonlight shadow

    Oh ja, morgen.....
    [​IMG]
     
    stien56, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goedemiddag
    vandaag een zelfgemaakte groentesoep met stokbrood/kruidenboter en als toetje heerlijke griesmeelpudding
    verder vandaag geluierd en naar het schaatsen gekeken
     
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ja hoor Sniet weer lekker gekroeld met de kat beetje langer dan gepland was maar dat hoort erbij.
    Helaas niet aan de puzzel toe gekomen dus nog niet verder gekomen.
    Vrouwtje van me was vannacht weer eens gevallen en had met het opstaan wat ze altijd bij de trap doet de
    leuning uit de muur getrokken , dus die maar weer goed vast gezet.

    Eten vandaag gewoon een lekker uitsmijter gemaakt.
    Nu weer tijd om naar studiosport te gaan kijken o_O.
    En ja morgen weer de mooiste dag van de week :music: maaaaaaaaandag :oops:.
     
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik lees weer lekkers xD:inlove:xD Groentesoep met stokbrood, griesmeelpudding en uitsmijter, lekker !! :inlove:
     
  12. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hoop dat het goed is afgelopen met je vrouw Venus.
    Vanmorgen wat huishoudelijke klusjes gedaan.
    Vanmiddag weer frisse neus gehaald was niet zo zonnig als gisteren en was nog wel wind maar was goed te doen.
    Verder maar weer gaan lezen in boek van Clive Cussler waar ik mee bezig was.

    Eten was courgette bleekselderij soep met gerookte kipstukjes erin. Daarbij low carb stokbrood met kruidenboter.
     
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Courget-bleekselderijsoep, gerookte kipstukjes met brood, lekker Rick !
    Je hebt wel gelijk, het was niet zonnig vandaag, maar ik ben al blij als het droog is en minder wind :oops:

    Venus, maandag is altijd een enge dag :eek:
     
    Laatste bewerkt: 10 Maart 2024
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Even om het hoekje kijken op de late avond.

    Moeder huisgenoot lijkt iets beter te gaan nu ze de pijnstilling weer neemt voor ze naar bed gaat, hierdoor slaapt ze beter en is weer helderder.
    Maar 91 is een mens van de dag en heel veel kan ze niet meer doen, ze rommelt een beetje aan op haar gemakkie en gisteren is ze met huisgenoot een stukje gaan rijden en hebben ze een heerlijk lekkerbekje gegeten, hier geniet ze van.
    Eten smaakt niet en lopen gaat ook niet goed meer door de pijn, heel naar voor haar allemaal.:(
    Ik verwacht niet dat het nog echt beter gaat worden met een versleten heup en pijn in de rug, hart en longen en nieren zijn ook niet meer heel goed dus genieten zolang het kan.

    Voor nu gaat de farm op slot en ik lekker slapen.:sleepy:
     
    rickvenema, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte leni en ja mensjes van de dag he....maar fijn dat ze nog kan en mag genieten van er even tussen uit zijn...
    hier nu ook zo op een oor was me wel weer een dienst....hahahah roep al de hele tijd dat ik maar een vak had moeten leren xD maar zo voelt het soms wel...paar jaartjes meer naar school en tja ander soort baan gehad....
    ik heb twee sier dingen op het veld staan met ladingen weet niet meer waar die straks op kunnen is van een wolkerij maar kan die niet meer vinden is niet van dit event maar ik dacht van de vorige...ruimteprinses en verjaardagmagie of heb ik het nu verkeerd dat het losse items zijn....
    truste allemaal en morgen gezond weer op en ja het is maandag maar vind dat helemaal niks niet erg...;) twee dagen vrij dus weekend....
     
    rickvenema, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, fijn dat ze toch nog kan genieten, houden zo.
    Popje, iedere baan is belangrijk, zeker in de zorg, daar komen ze al genoeg handen tekort. Geniet van je weekend.

    Hier is het bijna tijd om de fiets te pakken, jawel, natuurlijk regent het op z'n best.
    Maak er vandaag een mooie dag van.
     
    rickvenema, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen , Popje ruimte prinsses hoort bij de wolkenrij van het dobbelen.
    En verjaarsdags magie is een los item.
     
    rickvenema, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oke dank je venus....:)

    goede morgen....

    ja ik weet snietje en is ook meer als grap bedoelt hoor als woonbegeleider ben je eigenlijk een soort ouder zeg maar althans op de groep waar ik werk proberen we zo goed mogelijk een huis na te bootsen.. koken zelf dat soort dingen.... het zijn oudere mensen met een lichamelijke/geestelijke beperking....is een erg leuke doel groep maar in de zorg word deze groep niet echt mee geteld en dan bedoel ik de inkomsten klinkt gek maar zo is het in Nederland geregeld de groep met bv agressie ontvangen veel meer gelden per maand dan een verzorging groep....terwijl die laatste groep niks zelf kan ze zijn geheel afhankelijk van ons als begeleiders we werken op dit moment maar met twee mensen in de avond op ons aantal bewoners niet te doen .....ze kunnen niet zelfstandig ergens naar toe bv...bezoek aan vrienden of familie/wandelen/wc/douchen/eten nou ja noem maar op en dat is dan meer wat ik bedoel met had ik maar een vak moeten leren..... ben verpleegkundig maar soms.....denk ik wat heb ik er aan als je toch op deze manier als een soort van lopend band werk moet leveren....en ja na een aantal dagen werken voel je weer hoe schrijnend het is.... in de ochtend 12 min. per client wassen/plassen/aankleden/eten/en o ja... 1 keer per week douchen in die 12 min... tja....zal niet verder klagen...:(

    event hier gaat goed heb 70 spelletjes gedaan ....nu door voor na ja weet het nog niet....de sieritem denk ik dan maar...
    hier is het geen lekker weertje geen zon te zien wel regen....na ja zo maar eens aan de poets de was en boodschappen de rest nog geen idee....nieuwe puzzel ligt klaar maar de rand krijg ik al niet gelegd xD gaat wat worden....
    fijne dag allemaal
     
    rickvenema, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Zeker schrijnend popje en dan ben ik blij dat moeder huisgenoot nog op zichzelf woont en weinig zorg nodig heeft.

    Mijn puzzel wil ook niet vlotten, motiveert echt niet.xD

    Vandaag is kleine man hier en ligt nu even te chillen op bed, hoop dat hij even in slaap valt.;)

    Event ook ca. 70 spelletjes gespeeld, probeer de eerste kist nog te pakken te krijgen en dan stop ik.
     
    rickvenema, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    leuk leni de kleine man....en ja hoop dat ze nog lang voor zich zelf kan zorgen hoor.....en op zich zelf woont...
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.