De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal
    Klopt Popje, met linzen kan je veel kanten op en ja die zijn echt lekker. Tja, geld... uurgeld kost heel veel, klopt...
    Leni, fijn dat het beter gaat met je hoesten en dat je lekker geniet. Je sneeuw verdwijnt als sneeuw voor de zon ;)
    Venus, hoofdpijn, wat vervelend ! Rustig aan dan is het morgen misschien wel beter.

    Ik lees weer lekkers, gebakken visje met frietjes en salade, lekker !! Wij hebben vanaaf poutine,(op onze manier) ook lekker !

    Jawel :inlove:xD
    [​IMG]
     
    popje4, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Leni fijn dat het alweer wat beter gaat.
    Venus hoofdpijn is niet leuk nog nawee van klap van balk van de buurman?
    Eten was stamppot andijvie met runder sausijsje
     
    popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Andijviestamppot met een rundersausijsje, lekker Rick !!
     
    popje4, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Rustig hier
    wij hebben het eten al op omdat wij vanavond naar een concert gaan.
    Het metropool orkest met 2 solisten. Een violist en een pianist.
    Verder rustig op de farm, event klaar dus rustig verder boeren
    eten was kipfilet met een boel groente en rijst

    en vandaag nog even 4 nieuwe nestkastjes voor de meesjes in de tuin opgehangen.
    De meesjes zijn vandaag erg druk in de weer om van alles en nog wat te verzamelen. Er hangen nu ongeveer 10 nestkastjes dus dat wordt straks weer genieten van het jonge grut
     
    Laatste bewerkt: 2 Maart 2024
    popje4, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Thuva, veel plezier vanavond ! Jong grut is altijd gezellie !! En natuurlijk zingen merels gezellie en mooi.

    Het is echt rustig hier.

    Ik ben weer uitgepoetst voor vandaag, ook lekker gefietst met mijn wederhelft, heerlijk ! Het zonnetje scheen vanmorgen, jammer voor mijn wederhelft stond er wel een straffe wind, maar het was toch heerlijk ! Ik was ook weer gruwelijk verwend door een hele lieve boerin, ik had een stekkie en een mysteriestal gekregen:inlove::inlove: Ik vind dat altijd spannend dus heb ze beide vanmorgen erop gezet,net gekeken en whouw, ik heb een wilde liguster bij en ik heb ineens een oranje Kakaponest (die had ik nog niet) xD:inlove::inlove: Ik ben er kaai blij mee:inlove:xD Kortom, ik ben een blij guppie.

    Ik lees weer lekkers !! Kipfilet met groente en rijst, lekker !! Wij hebben vanaaf tapas met een bak salade en vers brood, ook lekker !
     
    popje4, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Denk dat iedereen van het mooie weer gebruik heeft gemaakt.
    Mocht hier op mooie kleine dochter :inlove: een paar uurtjes passen dus ook lekker buiten gewandeld
    in het grote park hier achter :D. Ben alleen gelijk een jaartje ouder geworden :wuerg:.
    Bijna vergeten heb ook zo maar level 10 op de Alpenweide bereikt , dus nog 15 te gaan en krijg ik er weer een veldje bij.

    Wij nemen zo een lekker broodje kroket en een sate'tje met klein bakje gemengde sla.
     
    Laatste bewerkt: 2 Maart 2024
    popje4, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Een jaartje ouder geworden Venus, dat gaat snel bij jou ;)
    Die alpenweide, nope daar begin in niet aan, ik vind het zo meer dan genoeg8)
    Broodje kroket en saté met gemengde sla, lekker !!
     
    popje4, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier inderdaad genoten van het mooie weer Vanmiddag rondje gelopen en in de tuin bezig geweest. Hier word je weer vrolijk vanxD
    Eten was weer eens gele wortel nasi met extra groente - gebakken ei en sate saus:p

    Alpen weide ben ik level 20;) vind er eigenlijk niet zoveel aan maar als ik tijd en zin heb ben ik er wat mee bezig:)
    Als ze uitbreiding wilden had ik liever bovenste gedeelte van kristalwater vallen veld erbij gewild.
    Vrij spelen met inleveren van Bahama dingen Komt misschien nog eens.xD
     
    popje4, stien56, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal
    We zullen eens kijken wat het weer gaat doen, hopelijk wil het weer meewerken aan een gezellig fietstochtje.
    Ik lees weer lekkers xD:inlove: Geelwortelnassi met van allerlei lekkere dingen erbij, lekker !!
    Nu is het eerst tijd voor een bakje.
     
    popje4, rickvenema, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Weer ziet er hier wel goed uit nog wel fris.
    Verder vandaag maar weer aan de puzzel.
     
    popje4, rickvenema, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Zo, mooie fietstocht gehad, wel 4 regenbuien op onze kop gekregen, ach, je kan niet alles hebben;)
    Succes met je puzzel Venus.
     
    popje4, venus261256, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Geen regen gezien hier en ook de stukjes worden steeds moeilijker om te vindeno_O:eek:.
     
    popje4, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goedemiddag
    hier een heerlijk zonnetje en de was hangt heerlijk buiten te drogen
    Gisteravond een fantastische avond gehad, we hebben echt genoten van het concert
    De alpenweide ben ik bijna bij level 25, moet nog ruim 21.000 punten weg spelen
    Vandaag hebben wij verse groentesoep met stokbrood/kruidenboter
     
    popje4, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Toch nog aardig wat stukjes gevonden nu nog 400 te gaan o_O.

    Eten vandaag is hebben we besteld lekker broodje kalfskebab met groente en saus :DxD.
     
    leni1955, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Geen regen, mazzelvink Venus en Thuva ! Hier hangt de was binnen te drogen.
    Thuva, fijn dat je een mooie avond hebt gehad waarvan jullie genoten hebben.

    Ik lees weer lekker :inlove:xD:inlove: Verse groentesoep met stokbrood en kruidenboter en broodje kebab, lekker ! Wij hebben voor vanaaf gevulde paprika's gemaakt, ook lekker !

    Tja, morgen.....
    [​IMG]
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    o_Ok hier geen regen.:) Was buiten te drogen;)
    Vanmiddag naar de onderduik geweest wat schoonmaak gedaan en in de tuin gewerkt.xD

    Eten net als Thuva verse groenten soep alleen niet met stokbrood maar gewoon plakje brood met plakje fenegriek kaas:p
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Rick !!

    Oh ja, lied van vandaag: Fish, Lavendel.

    Edit; goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Fijne dag allemaal.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
     
    Laatste bewerkt: 4 Maart 2024
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Werk ze Snietje , hier zo maar wat aan de schoonmaak.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede nog net morgen....
    hier gisteren stalend weer ( sorry snietje) dacht als dat op maandag ook zo is dan lekker in de tuin....helaas geen zonnetje meer te zien wel droog dat dan weer wel....maar niet echt tuin weer...ach ja....lente alweer voorbij xD gaat snel....
    had werk weekend dus niet veel op t forum geweest wel beetje bij gelezen ...nu eerst de was maar eens ophangen vraag me af of het buiten zou drogen??
    de alpenweide hier op level 12 dacht ik kom er niet zo veel vind het ook niet zo leuk duurt ook allemaal zoooooo lang....en ja op de farm is al genoeg te doen....:p
    fijne dag allemaal
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goedemiddag
    ik woon in het oosten en dan zouden we vandaag geen zonnetje zien. Net kwam de zon er even door maar is nu alweer verdwenen.
    In ieder geval is het droog dus in de tuin kan wel het een en ander gebeuren.
    Druk met snoeien omdat we in de maanden maart en april het snoeihout mogen verbranden (wonen in het buitengebied en dan heb je in die 2 maanden geen vergunning nodig). Als je aan het branden bent dan heb je in no time het vliegtuigje boven je perceel om alles in de gaten te houden. Hebben inmiddels al weer een flinke brandstapel, dus het laatste snoeihout verzamelen en dan afwachten op weinig wind, dan kan de vlam er in
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.