De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Hier is zonnetje ook al op alleen mijn ogen zijn nog maar net open.
    Gister was eten bloemkool met aardappels en een blinde vink.
    Heb zeker van de tuin genoten en vandaag denk ik ook weer.
    Eten vanavond wordt lekker besteld doen een turks broodje lamskebab.

snietje1, popje4, .Fisherman. en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Forum freak

Goedemorgen.
    Hier al wat dingen in huis gedaan, en ff een rondje op de fiets.
    Zo weer de tuin in, er is genoeg te doen nog.:)

snietje1, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

oeps nou dat kokend water vind ik wel heul erg zielig.....maar ja misschien is azijn ook niet fijn...zal het eens proberen want alles verzakt hier zo langzamerhand....dat kan toch ook niet de bedoeling zijn...dei azijn mag dat verdunt met water?? anders moet ik een fles halen want om daar nu bio azijn zo op te doen .....beetje jammer...
    hier vandaag maar eens lekker aan de wandel met de hond en ze kan wel een borstel beurt gebruiken....dan nog zakken zand halen en hopelijk van die oranje plantjes tegen de luizen kan eff niet op de naam komen zijn al oud die planten ....bestaan al heel lang...
    fijne dag allemaal en t is mooi weer.....

snietje1, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Schoonmaak azijn kan ook hoor .

snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  5. popje4

oke dat dan halen net wel met gewoon water in die holletjes gespoten...moren maar azijn gaan halen...komt vast goed denk ik zo...

snietje1, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  6. suuske1960

suuske1960 Forum freak

Denk dat je ze dan weer op een andere plek ga zien popje.:cry:

snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  7. popje4

ja suus ben er ook bang voor maar we strijden door hoor....al die huisdieren hier zo niet gezellie ....:( net nog een vlo gepakt bij de hond die heeft ze nooit :cry::cry: t moet niet gekker worden...

snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  8. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Wij gebruiken ook schoonmaak azijn en dat helpt echt , wat ook kan helpen is kokend water met wat dikke bleek erin , klinkt allemaal ik weet het ..........

snietje1 vindt dit leuk.
  9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Popje, je bedoeld waarschijnlijk afrikaantjes tegen luis, dan kan je ook munt, salie, tijm, dille lavendel, knoflook of uien gebruiken. Daar houden luis ook niet van ;) Mieren vinden daarentegen luizen geweldig om ze te melken, mieren beschermen de luizen namelijk om die reden.

Ik lees weer lekkersxD:inlove: Bloemkool met aardappels en een blinde vink en broodje lamskebab, lekker !! Wij hebben vanaaf spinaziestamppot met karbonade, ook lekker !