De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hopelijk niet weg gewaaid sniet?? toch....en ja het waait nog steeds...en ik vind het heul erg koud....bbrrr...
    stien sterkte hoor met alles tis niet niks allemaal...
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Is hier ook wel erg koud en veel wind maar nog weinig regen gezien.
    denk dat Snietje tegenwind heeft dus is later thuis :oops:;).

    Eten vandaag Nasi met eitje en vers gemaakte Sate en kroepoek en je weet
    vast niet waar vandaan :music:
     
    popje4, stien56, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stien :wuerg::eek: En ik maar denken dat ze een uitslag hebben of een plan de campagne of zo, sterkte meis !
    Nope Popje, gelukkig niet weggewaaid, moest wel goed opletten om op de weg/fietspad te blijven.
    Venus, fijn dat je verlost bent van je gips.

    Sniet moest voor ik naar huis kwam nog een boodschap doen, mijn wederhelft is door zijn rug gegaan en kan niet meer zoveel. Vandaag heeft iet dus echt rustig aan moeten doen, nu gaat het een klein stukkie beter, laten we hopen dat het die kant uit blijft gaan.

    Ik lees weer lekkers van de buurvrouw xDxD nasi met een eitje, verse saté en kroepoek Lekker !! Ik ga vanaaf in de herkansing met mijn duiven en mijn wederhelft heeft witlofschotel uit de oven met verse zalm, ook lekker !

    Nu tijd om de was op te hangen.
    [​IMG]
     
    popje4, stien56, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vervelend Stien dat je nog niet weet waar je aan toe bent.
    Fijn voor je venus dat het gips eraf is wel voorzichtig aan doen hoor geen valpartijen meer
    Sterkte met je wederhelft Snietje vervelend voor hem.

    Vanmiddag toch maar rondje gelopen was op een paar spetters nog droog wel een stevige koude wind, lang niet zulk mooi weer als gisteren. Heb bij thuis komst maar glas hete kwast genomen.

    Eten was hutspot
     
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hutspot is ook lekker Rick ! Wel vervelend om te wandelen als het zo waait en regent, ik ben al blij dat het geen sneeuw is ;)
     
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Regen viel gelukkig mee wind was wat minder vooral in open veld waar ik veel loop. Was ook erg druk met auto verkeer omdat er een kruispunt is afgesloten veel verkeer op deze route
     
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oh, hier was het echt een flinke wind, zowel s'morgens als tegen de avond. Regen wilde gewoon niet ophouden. Ach, misschien morgen beter.
     
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Laten we het hopen snietje dat het eindelijk een lange periode droog blijft kan ik eindelijk wat doen op rl farm.
     
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Yep Rick, laten we daar op hopen, dat is voor de meeste mensen ook beter voor hun humeur, de korte lontjes zijn momenteel vaak in de meerderheid. Ik ben blij dat ik daar geen last van heb, regen is alleen even vervelend:)

    Goedemorgen allemaal, jawel, het is zaterdag en hier is het poetstijd.
    maar eerst tijd voor een lekker bakje.
     
    popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Zal kijken of ik hier ook beetje kan poetsen maar zal nog niet veel zijn.
    Pols is nog goed gevoelig dus rustig aan.
    Verder met totems bouwen nog 2 te gaan.
    Had 6 mysterie stalletjes gekocht en krijg 2 grondeekhoorns eruit dus helemaal :D:D.
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oooo sniet wat vervelend voor je wederhelft hoop dat het snel weer beter gaat....en ja die korte lontjes he ik had vanochtend bij de kassa een soort van woordenwisseling....t was erg druk en ja ik weet ik heb nu eenmaal een grote persoonlijke ruimte:)...dus kassa is altijd lastig...maar jonge man achter me was al een tijdje aan het drukken zet ik nog netjes een bordjes achter mijn spul zodat hij vast kan beginnen met op de band zetten loopt hij bonk zo tegen me aan....hij mompelt iets wat op sorry leek....zeg tegen hem ik ben zeker onzichtbaar he...dat vond hij niet grappig....ggrrr en ja dan is mijn lontje ook niet meer zo lang....wat een ongeduld en ja je kunt toch niet verder he dus.....nou ja in het verkeer is ook niet anders....maar goed tijd dat de zon komt voor iedereen...

    fijn venus die grond eekhoorn....ik had drie stekjes daar kwamen drie keer de zelfde uit en dat was helaas niet zo ene eekhoorn....
    rick ik hoop t ook voor je hier zijn inmiddels wel de schaapjes weer gearriveerd in de wei werden vandaag afgeleverd zo leuk weer....zijn er stuk of 90 als ik ze goed heb geteld....
    fijne middag verder
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goedemiddag
    popje en nu maar hopen dat de wolf ze niet in de gaten heeft
    venus fijn dat het gips eraf is, je kunt nu weer beter wat doen op de laptop
    snietje beterschap voor je wederhelft
    rick hier zitten de boeren ook te wachten op beter weer, hier staan sommige weilanden nog in het water
    Event afgerond en winkel leeg gekocht
    Eten vandaag zelf gemaakte bami met veel groente
     
    popje4, stien56 en rickvenema vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Rick, ik blijf gewoon duimen op beter weer.
    Venus, rustig aan doen met je pols, eerst goed beter laten worden.
    Popje, pppfff, dat is echt zo asociaal ! Hou netje afstand.... ik had hem een andere naam gegeven -.- en natuurlijk met wat hakken op zijn tenen gestaan 8) Schaapjes, gezellie !
    Thuva, dank je.

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: zelfgemaakte bami met veel groente, lekker !! Wij hebben voor vanaaf een grote bak lasagne gemaakt (zonder bechamel, veels te vet voor mij, maar met een zelfgemaakte saus) waarvan de rest ingevroren wordt om andere keren te eten, ook lekker !
     
    venus261256, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Beetje aan het fokken geweest voor 1 voer en weer een paar mooie roze werkstallen
    kunnen maken zoals van de zombieschaap , aapjes , kamelen en nog een cameauflagewinkel.

    Eten wordt zo platte kip uit de oven met patatje en bak gemengde sla.
     
    popje4, stien56, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Venus ! Geniet van je nieuwe roze stallen !!
     
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vanmiddag voordat de regen:wuerg: kwam nog een rondje kunnen lopen.
    Eten was zelf gemaakte wrap pizza:p
     
    venus261256, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Wrap pizza, lekker Rick. Met het weer heb je dus meer gelukt gehad als ik, bij mij regende het onderweg -.-

    Oh ja, lied van vandaag; Thunder, A better man
     
    Laatste bewerkt: 24 Februari 2024
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hier nu beetje miezer regen maar niet veel wel koud.
    Ga vandaag na een week maar weer eens aan de puzzel verder.
     
    popje4, snietje1, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, ik ben even afwezig en blijf dit ook nog een poosje, farm staat op een heel laag pitje en mijn energiepeil ook, hoest en proest weer als een gek en weet niet meer wat eraan te doen.
    Morgen voor 10 dagen naar Terschelling en ik hoop maar dat de zeelucht me goed doet.
    Dus tot later.:inlove:
     
    stien56, popje4, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Sterkte Leni hoop dat het snel voor je veranderd , en geniet van Terschelling voor zover het lukt.
    Hoop ook dat de zeelucht je goed doet.
     
    stien56, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.