De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemiddag :inlove:

    Even een berichtje van deze kant, der is hier veel gebeurd ... leuke en helaas minder leuke dingen.
    Ondanks alles hier gister laat in de middag toch begonnen aan event. Vanmorgen alles wat de roze hof had ingezet.
    Dan toch 2x 100% bonus kunnen draaien en 1x een plus 1 bonus. Met suzie leverde dat 14 stuks op kwartjes op.
    Sta nu bij de 600 DI voor de deur :music: ... Tja die zijn der voorlopig niet natuurlijk :wuerg: Had enkel stallen staan ...
    Fokken wil niet zoals Hofje wil...-.- De timmer en de jijitsu dinges hebben der geen zin in. -.-...

    Doe verder heel rustig aan ook met mandjes vangen ... Anders valt Hofje van de stoel :music: Wel erg blij de lori er al uit gehaald te hebben...probeer nog de ceder en die andere bomen. Als het lukt en anders ist jammer ...

    tot zover en tot dan dan ... Lied van de Dag; The Way It Is - Bruce Hornsby & The Range
     
    .Fisherman., popje4, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hofje, op je gemakkie, genieten van de dingen die wel kunnen.
    Popje, fijn weekend !
    Lucie, nu voor 4en koken, ben je er al uit ? Ik duim voor je dat je ook een moeflon krijgt.

    Ik lees wel lekkers, roodbaars met spinazie en heerlijke saus, lekker ! Hier ligt het deeg te rusten om strakkies vispizza te maken, ook lekker !

    Tja, morgen...
    [​IMG]
     
    rickvenema, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    goedeavond

    ik ben er uit, sterker nog ik kreeg een verzoekje van schoonzoon:inlove:. Het worden te lekkere hamburgers met peer en bluawe kaas. Een recept van jamie oliver.

    En maandag....daar denk ik nog even niet aan.:wuerg:

    edit, helaas geen moeflon, dan haal ik hem denk ik toch maar uit het event
     
    Laatste bewerkt: 18 Februari 2024
    rickvenema, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Lucie ! aaaahhhh geen moeflon, jammer hoor !
     
  5. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Goedenavond,
    Wat was het weer vandaag weer om te :cry::cry: Wat een verschil met gisteren toen heerlijk rondje gelopen.:)
    Vandaag maar weer een uur op de loopband.:music:Wel saai, maar verstand op nul blik op oneinig en gaan. Voordeel is je word niet nat.

    Carnavals event 69 x gespeeld heb moeflon stal - lori verblijf - broodnoot boom en de wilde liguster als prijzen gekozen deze had ik nog niet. Kan dus weer verder met de questen.;)

    Eten was soep had hiervoor gebruikt prei -bleekselderij -puntpaprika - courgette -winter wortel -ui en tomaten blokjes in saus.
    Hele pan vol:D
     
    HofvanDromen, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Rick, tomatengroentesoep, mjam mjam !
    Ik ben ook mandjes aan het vangen, ik kijk tegen het laatst altijd wat ik allemaal kies. ligt aan het aantal munten :)

    Edit, goedemorgen
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 19 Februari 2024
    rickvenema, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    dank je sniet zal wel een weekendje worden voor me...hihihi....
    mandjes vangen gaan wel redelijk door werken niet vaak oogsten das wel jammer maar die boom er uit gehaald de broodboom dan wel die ander had ik al...verder maar eens kijken hoe ver ik kom en inderdaad hoe veel muntjes...
    en het is wonderbaarlijk droog......leek hier gisteren avond wel een moeras buiten auto staat in een plas water dus uitstappen betekend....natte voeten tja...
    hofdame rustig aan hoor...en voor wie werken moet fijne werkdag....
     
    rickvenema, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Heb hier al een paar baaldagen en zullen er nog wel wat komen.
    Is toch erg lastig als je maar 1 arm kan gebruiken :wuerg:.
    Mandjes vol vangen lukt nog wel dus daar maar mee bezig.

    Eten vanavond is een stampot met rookworst maar weet nog niet welke want
    ga bij me dochter eten.
     
    popje4, rickvenema, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemiddag :inlove:

    Baaldagen...nope die kent Hofje niet...Wel duizeldagen :music:xD:wuerg:...

    Yeah nog 179 DI van de 600 ... me benne der bijna ... Nuja Hofje hoopt morgen ... en dan nog de rest...Heb nog niet durven tellen-.-

    Rent weer terug naar de Roze Rozen :inlove:

    Lied van de Dag; Broken Wings - Mr. Mister
     
    popje4, rickvenema, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, natte voeten als je uit de auto stapt, daar wordt je niet blij van -.-
    Venus, ik kan me helemaal voorstellen dat je er niet blij van wordt, ja kan niet uit de weg, echt kaai vervelend. Ik hoop dat het snel geneest.
    Hofje, rustig aan meis, laat het niet teveel duizelen.

    BOINK.... van schrik van mijn stoel gevallen..... heb ik zomaar uit het stalletje een Lori o_O:inlove:xD

    Ik lees weer lekkers, stamppot met rookworst, lekker !! Wij hebben strakkies spruitenschotel met een kip uit de oven, ook lekker !

    Nu maar eens kijken wat ik voor mijn muntjes wil hebben 8):)

    Oh ja, lied van vandaag, Heart, Little queen :inlove:

    Edit; Goedemorgen
    Vandaag een dagje vrij, eerst wat zinnige dingen doen, daarna de fiets pakken en de bossen en de hei onveilig gaan maken, heerlijk !
     
    Laatste bewerkt: 20 Februari 2024
    popje4, rickvenema, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie morgen iedereen.
    geniet van je vrije dag snietje. hier ziet het weer er heerlijk uit.
    denk dat ik vandaag een flinke wandeling ga maken.
     
    snietje1, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen:inlove:

    Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh het is gelukt xDxD... En alle 3 de bomen er uit kunnen halen ... Hofje had ze niet dus nu wel xD
    0ok nog de moeflon ... Ben denk erg goed in muntjes vangen :music:xDnog een paar muntjes over en nog 60 DI voor de laatste in de quest ... Dat gaat zeker lukken ...Daarbij nog ruim 20 miljoen aan BD gevangen xD Zit nu over het half miljard ... Vooral blij dat het hoofd goed bleef...

    Nu weer rustig aan Hofje -.-...

    Lied van de Dag ; You Can Do Magic - America
     
    snietje1, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sniet mooi hoor die stal....hoop dat je fiets tocht een droge was....lekker uitgewaaid...
    venus sterkte kan me voorstellen dat je er van baalt....
    hofdame de muntjes vanger wauw goed bezig hoor....en ook nog rijk....
    hier bijna op 50 nog 6 spelletjes te gaan....heeft iemand een tip?? er staat een wolkenrij VI te koop voor de muntjes.....maar ik vind nergens wat daar aan sier dingen op moet iemand een idee? heeft t nut om dat aan te schaffen? die bij het spel no 50 die zie ik wel....heb wel veel muntjes en de stal en de boom die ik nog niet had er wel uit gehaald maar nog best wat over.....
    zo maar eens naar de stad fietsen had eigenlijk vanochtend naar een bijeenkomst gemoeten helaas had ik me verslapen en zou zeker een uur te laat zijn geweest dus maar een sorry mail gestuurd :p
    fijne dag allemaal
     
    Laatste bewerkt: 20 Februari 2024
    rickvenema, snietje1 en stien56 vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Vanmorgen naar therapie geweest maar had beter niet kunnen doen ging niet zo
    als ik wou en was daarna dus niet me zelf meer :wuerg:.
    Verder maar bezig geweest met mandjes maken en vangen nog 5 stuks te gaan
    dan 150 vol gevangen 8).
    Hofje goed bezig xD.
    Popje die wolkenrij heeft vrije items dus alles kan erop.
    Geeft grotere kans op grondstoffen en grotere oogst voor bittergember
    maar alleen op bahamarama velden.

    Eten wordt stoofpeertjes met gebakken aardappeltjes en stukje vlees.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Zo, heerlijk een paar uurtjes gefietst, de zon kwam er ook nog bij, echt genoten !
    Tine, fijn gewandeld ?
    Hofje, goed bezig, je bent een supervangster xD
    Popje, nope, van wolkerijen heb ik geen verstand, ik doe wat dat betreft ook maar iets waarvan ik denk : dat is gezellie. Verslapen op je vrije dag, dat kan gebeuren xD
    En ik zie dat Venus ertussen zit.
    Venus, getsie, niet goed gegaan bij de therapie, ik hoop dat je ondertussen er een beetje van bekomen bent.

    Ik lees lekkers xD:inlove::inlove: gebakken aard met stoofpeertjes en stukje vlees, lekker ! Wij hebben vanaaf zuurkoolstamppot, mijn wederhelft met kabeljauw en ik met uitgebakken speklapjes, ook lekker !
     
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    pppff venus wat sneu nou dat het niet goed gegaan is te veel gedaan of??
    dank je wel voor het antwoord das mooi dat er van alles op kan...
    ja sniet raar he verslapen op je vrije dag hahahah maar was echt zo werd wakker om 6 tja dat was beetje vroeg daarna om 9.50 en de bijeenkomst begon om 10.30 moest nog minstens een half uur rijden dus....had geen zin om me in 10 min klaar te maken voor de dag....moest ook nog tanken dus dacht laat maar....xD
    fijn dat je lekker hebt kunnen fietsen en het was eens een droge dag ....
     
    rickvenema, stien56 en snietje1 vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Therapie op zich ging wel goed , maar was al een week niet geweest ivm broertje
    dat was ik vergeten en arm die lastig is in het gips.
    Zal blij zijn als het vrijdag is en het eraf mag hoop ik.
    Dus daarna total loss.
    Komt morgen vast wel weer goed.
    En de 150 mandjes gevuld nu klaar mee.
     
    popje4, stien56 en snietje1 vinden dit leuk.
  18. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Vervelend venus dat niet ging zoals je zelf graag wilde.
    Popje was ik dus niet de enigste die zich verslapen heeft.:)
    Snietje van de stoel gevallen;) Oppassen hoor anders jij straks ook nog in het gips:p Ja het was een lekker droge dag hier wel geen zon maar heb toch weer een rondje gelopen net als gisteren maar toen kreeg ik mot regen op het laatst terwijl ze droog weer voorspelden.:(
    Ik kreeg uit de mistery stallen geen extra moeflon wel weer een oranje beverstal natuurlijk. Nu had ik de moeflon stal al gekocht dus geen probleem.

    Uit de stekjes kwam hoe kan het ook anders 2x suikeresdoorn xxl>:(
    De bahama stallen en stekjes staan er nu op zie morgen resultaat wel.

    Hofje fijn dat je de nieuwe stallen en boompjes nu ook hebt:)

    Eten was kipstukjes met bleekselderij- paprika-ui en pasata saus. Voor mij met aardappelxD
     
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dat klinkt ook lekker Rick ! Ik ben benieuwd wat er bij de rest uitkomt van de baha.

    De boompje zijn hier tot nu toe niet veel soeps.

    Edit; Goedemorgen
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 21 Februari 2024
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja das te begrijpen venus he....ik duim voor je dat het gips er af mag maar.....wil niet te snel want als het nog niet goed geheeld is dan kan het beter nog een paar dagen langer zitten hoor....ik weet uit ervaring...jongste zoon hier had gebroken arm... na drie weken mocht het er af... t gips dan he:)....ik zei nog das toch veel te vroeg....nee hoor kon best...dag later valt hij en ja hoor op nieuw in het gips nu wel 6 weken zo jammer:(....maar is goed gekomen hoor....
    ach nee Rick en we zijn zeker niet de enige die zich verslapen hadden hihihi.... xDdenk zo maar wel meer mensen in Nederland...en gefeliciteerd met je suikerboom hoeveel inmiddels? :p
    hier 60 keer gespeeld mooi geweest...moet nog werken zo dus meer kan niet is ook prima zo de stekjes enz. nog geen idee ....
    zo eten koken voor de avond dan omkleden en dan werken....
    fine dag allemaal
     
    snietje1, venus261256 en stien56 vinden dit leuk.