De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    fijn venus van het mooie afscheid....
    en ja oma zijn is best leuk hahahah als je de kans krijgt dan....de mama zijn nog al beschermend niks mis mee hoor....en ze zeggen altijd dat dochters meer naar hun eigen moeder trekken en dat geloof ik nu wel ik heb allemaal jongens ....en inderdaad passen de andere oma meer op maar ja wie telt he....ik heb genoten gisteren dus...
    slaap lekker allemaal
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, het belangrijkste is dat je genoten hebt.

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Bijna tijd om de fiets te pakken, voor de afwisseling regent het.
    Fijne dag allemaal.
     
    rickvenema, popje4 en stien56 vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal
    Vandaag vrij en meteen ingeschakeld door mijn nichtje. Haar dochtertje is vijf gewordne, vandaag is het kinderfeestje en ze kan in het speelparadijs wel wat hulp gebruiken.

    Ze is alleenstaande moeder en dat doet ze superknap, maar bij dit soort gelelgenheden is wat extra steun wel fijn, dus wat doe je dan als grote nicht....

    Gisteren de keuken rondgemaakt, heel vee lgesprek bij de interieurbouwer en echt wel iets moois uitgekozen, nu maar hope ndat we er vaart achter kunnen zetten.
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    zo ie het snietje....geen probleem hoor met mijn werk en zo ben ik al blij om af en toe op bezoek te kunnen gaan om de kids te zien dus oppassen is erg leuk hoor maar moet ook passen zeg maar....de andere oma zijn allemaal al vrij ....
    lucie fijn dat er een mooi plan ligt ....en dat je vandaag een kinderfeestje hebt leuk toch...
    zo nu maar eff koken voor vanavond voor de late dienst....
    fijne dag allemaal
     
    LucieSchreurs, rickvenema en snietje1 vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Lucie veel plezier in het speelpaleis.
    Had gister na crematie weer eens een beetje pech >:( , bij thuiskomst struikel ik en val natuurlijk.
    Veel pijn in pols en onderarm dus vanmorgen even HA , en mocht gelijk door naar ZH.
    Daar foto's gemaakt is het gelukkig niet gebroken maar zitten wel scheurtjes dus zit zeker weer
    een week van pols tot ellenboog in het gips :wuerg:.

    Maar we gaan weer gewoon vrolijk door.

    Fokevent is klaar en heb al aardig wat mandjes vol gevangen.
     
  6. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Venus jij rol ook van de ene pech in de andere. Beterschap en ik hoop dat het niet je arm is waar je alles mee moet doen
    Verder heb ik alle mandjes lekker kunnen vullen en de rij is klaar. Ga nog wel even door want ik heb nog veel eventgewas. Had bij het rad veel geluk en nu ben ik bezig met lablab voor de drops. Staat nog genoeg gewas voor ongeveer 30 mandjes
    Fokken ook klaar maar ga in het weekend nog door i.v.m. de korting. Scheelt toch weer supervoer

    Vandaag eten wij venkel met gestoofde kabeljauw in kruidige olijven-tomatensaus
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Je hebt ook elke keer veel geluk bij het rad Thuva , en nee is niet die arm.
    Maar heb het geluk dat ik zowel links als rechts alles kan :D.
    Dacht we hebben nog geen pechvogel op de farm dus zal ik er maar eentje aanmaken :oops:;).
     
    stien56, popje4, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    vanmiddag draaide ik 95 groene draaien en ik schrok er van 3x 6 uur +1. En echt hoor ik ben gelukkig in de liefde :)
     
    stien56, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Wilde vanmiddag aan de wandel kregen we regen>:(
    Dus maar weer 3 kwartier op de loopband krijg ik toch nog wat beweging.;)

    Fokevent had ik ook al klaar. Nog niet met mandjes aan het vangen geweest heb wel 25 klaar staan, misschien vanavond ff:)

    Eten was stamppot boerenkool met rookworst

    Venus sterkte een hoop ongemak weer.
     
    Laatste bewerkt: 16 Februari 2024
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond, jaaaaaaaaaaaa, ik lees weer lekkers, venkel met gestoofde kabeljauw in kruidige olijven-tomatensaus en stamppot boerenkool met worst, lekker allemaal ! Wij zijn vanaaf uit gaan eten, mijn wederhelft had gereserveerd en we hebben heerlijk gegeten. Ik heb altijd niet anders geweten dat ik cevische echt niet lekker vond, maar vandaag is het bewezen dat het ook heul lekker kan zijn. We hebben echt genoten ! Kortom, een heerlijke avond met een heerlijke maal,mooi man !

    Ben nu de tanden in 5 voud aan het schoonmaken, en de was aan het afdraaien en centrifugeren, dus die nog ophangen en daarna naar bed, morgen weer een mooie dag.
    Lekker slapen allemaal.

    Edit Goedemorgen allemaal.
    Venus, echt botte pech om verkeerd terecht te komen, je bent echt een pechvogel.

    Hier is het poetstijd en kijken of we strakkies kunnen fietsen :inlove:xD
     
    Laatste bewerkt: 17 Februari 2024
    stien56, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Was een beetje lastig met slapen maar weinig pijn meer.
    Veel kan ik niet doen dus ga maar aan de puzzel.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Geodemorgen allemaa
    Venus wat een pech, sterkte en doe kalm aan

    Hier het speelpaleis overleefd:p het is echt niet mijn ding, maar ze was zo blij. Wel waren ze na twee uur echt helemaal gaar. dus toen maar vlug iedereen naar huis gebracht
     
    Laatste bewerkt: 17 Februari 2024
    rickvenema, stien56, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    venus toch wat een pech weer....moest niet mogen gelukkig niet gebroken dat dan wel....maar toch:(
    nee lucie die speel dingen zijn ook niet mijn ding maar meestal vinden kinderen het geweldig....
    mooi snietje dat etentje gezellie ....

    hier weer klaar maken voor de late dienst heb maar wat uit de vriezer gehaald want te moe om te koken hahaha wel eigen schuld hoor t was erg laat vannacht eer ik mijn bedje zag pppfff....nooit meer doen als je een weekend dienst hebt....-.-
    fokevent ook klaar de mandjes nog niet zo ver kon wel die broodboom al schoren die had ik niet dus die er maar uit gevist.... de wolk? geen idee of die hier nog gehaald word....
    fijne dag allemaal
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Speelpaleis, nog nooit geweest, ik denk ook niet dat ik er ooit kom. Ik kan er mezelf wel iets bij voorstellen, ik snap je wel Lucie.
    Popje, werk met zin.
    Venus, veel plezier met je puzzel.

    Hier is het poetsen voor vandaag weer klaar, morgen verder. Tussen de bedrijven wel lekker kunnen fietsen, er wat nog geen zon maar weinig wind en droog, mooi man !
    Wat wordt er vanaaf gegeten ? Hier staat kalfsvlees in de marinade daar hebben we vanaaf verse pita's bij en een boel verse groente, dat allemaal bij elkaar en knoflook yoghurt erover en je hebt een broodje shoarma, lekker !
     
    venus261256, rickvenema, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Popje werk ze en niet te laat opblijven vannacht ;).
    Fijn dat je lekker droog heb kunnen fietsen Snietje :) , van puzzelen is weinig gekomen vandaag
    lukt gewoon niet met die arm in het gips :wuerg:.
    Eten was gebakken aardappelschijfjes met een groentemix en lekker stukje kipfilet.

    En moet elke keer even kijken of ik alles wel goed schrijf want maakt nog al wat
    type foutjes nu >:(.
     
    rickvenema, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Aardappelschijfjes, groentemix en kip, lekker Venus ! Tikfoutjes maakt niets uit, als we maar weten wat je bedoeld;)
     
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wij aten tagliatelle met groentesaus en extra spinazie, champignons en gerookte zalm.
    afgewerkt met schilfers parmezaan kaas. ik vond het heel lekker. jammer dat m'n man de spinazie niet zo geslaagd vond.
    misschien volgende keer nog een eitje erdoor?
     
    venus261256, rickvenema, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Tine, jammer dat je man het niet zo geslaagd vond. Lijkt mij heel lekker, maar ik hou erg van spinazie.

    Goedemorgen.
    Geniet van de zondag, alleen jammer van het weer.

    BOINK..... krijg ik zomaar een moeflon uit een mysteriestal o_OxD
     
    Laatste bewerkt: 18 Februari 2024
  19. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen

    hier was het gisteren roodbars met spinazie en een heerlijke rode saus.

    Een Moeflon, oh daar hoop ik ook op. I kkan hem altijd uit het carnavals event halen , maar eerst kijken of hij heel misschien uit de stalletjes komt.

    Vanavond.....ga ik nog over nadenken...i kdacht met twee te zijn, maar hoorde net toch met zijn vieren.xD
     
    venus261256, snietje1, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    mooi sniet die stal en fijn dat je kon fietsen helaas denk ik vandaag beetje minder althans hier is het erg nattig....
    venus wat jammer dat puzzelen niet zo goed gaat was nu wel fijn geweest met je arm in het gips...en foutjes typen hihih dat doe ik ook zonder gips arm dus....maakt toch niet uit..
    luci duim voor je dat er uit de stalletjes een moeflon komt....

    zo maar eens zoeken naar een andere route naar mijn werk de weg die ik altijd neem gaat vijf maand dicht pppff was ook wel tijd denk ik hoor is een smal bosweggetje met veel gaten in de "berm" waar wel een soort van steen ligt maar allemaal behoorlijk weg gezakt dus wel fijn dat ze er wat aan gaan doen....
    nu eerst koffie en dan koken voor de late dienst van vanavond...daarna twee dagen vrij nou ja....dinsdag moet ik nog we naar een bijeenkomst van het werk...tja das niet echt zwaar werken hoor maar toch...
    fijne dag allemaal