De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Venus gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd .
     
    stien56, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Dank jullie wel.
    Hier vandaag rustig dagje , ben op het gemakkie bezig met kleine dochter :inlove: in elkaar te
    puzzelen maar gaat langzaam aan :);).
     
    stien56, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemiddag :inlove:

    Operatie Kruimel allemaal goed gegaan, ze zijn nu op weg naar huis ... :inlove:... Oma weer blij en opgelucht ...
     
    LucieSchreurs, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Succes met de puzzel venus komt vast een keer af.
    Gelukkig dat operatie goed is gegaan Hofje nu maar hopen dat het geholpen heeft.

    Niet zoveel te beleven hier, vanmiddag frisse neus gehaald en verder niet zoveel gedaan. Wederhelft heeft mijn haartjes wel weer ff gekortwiekt.xD
     
    stien56, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Fijn dat alles met kleine kruimel is goed gegaan en dat Oma weer blij en opgelucht is.

    Komt zeker een keer af Rick.

    Eten vandaag is bami uit de vriezer met gebakken eitje en zelf gemaakt sate'tje.
    Kroepoek jawel die heb ik weer even bij de buurvrouw gehaald xD.
     
    stien56, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
    Hofje, wat fijn dat alles goed is gegaan met de operatie van Kruimel, gelukkig !

    Ik lees lekkers :inlove:xD:inlove: Bami met een eitje en saté met kroepoek, lekker !! Wij hebben vanaaf victoriabaars met witte grote bonen, prei en pesto, ook lekker !

    Goedemorgen,
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    bijna tijd om de fiets te pakken. Natuurlijk regent het en het waait als een dolle...
    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 14 Februari 2024
    stien56, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen tis hier stilletjes...
    fijn hofdame dat alles goed is gegaan....opgeluchte oma toch...
    hier somber weertje zo maar eens rondje markt en wat lekker bakken voor de kleinedochter vanavond daar ga ik vanavond oppassen zal de eerst keer zijn in de avond want mama gaan bijna nooit weg maar vanavond naar het theater...we gaan het zien....ze schijnt moeilijk te gaan slapen dus
    fijne dag allemaal
     
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Dank jullie allemaal... :)
    Succes met de oppas Popje, zal vast goed gaan...

    Net even in Duitsland wezen koekeloeren. Tja carnaval event ... :inlove: ... Er zijn geweldig mooie prijzen te winnen.
    Toch heb Hofje besloten niet mee te doen. Het kan gewoon ff niet :wuerg: Te veel last van het hoofd en dan met name de duizelingen en de tinnitus die erger wordt met name hoe langer Hofje achter lappie zit ...-.- ... Dan komt dat mandjes vangen er nog bij...Tja dat gaat dus echt niet ... Ben er dus voorlopig ook even niet ... Tis momenteel geen doen voor mij :oops:... Moet deze keuze voor mijzelf echt nu maken.

    Lied van de Dag; Have I Told You Lately - Van Morrison
    :inlove::inlove:
     
    popje4, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Goedemorgen .
    Vreselijk voor je Hofje , tinnnitus , vooral s'nachts .
    o_Ok al zet je je lievelingsmuziek op je oortjes het komt er dwars doorheen .
    Heb ook gehoorapparaten aangemeten gekregen , vergeet het maar .
    Sterkte ermee .
     
    popje4, snietje1 en stien56 vinden dit leuk.
  10. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Beterschap Hofje
     
    popje4, snietje1 en stien56 vinden dit leuk.
  11. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hofje, fijn dat het goed gegaan is met kleine kruimel en

    Beterschap voor jou!
     
    popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Hofje beterschap doe rustig aan.
    Popje succes met oppassen.
    Nog lekker rustig dagje gehad vandaag niet veel gedaan alleen de was maar even gedraaid
    en opgehangen.

    Eten vandaag gewoon patatje met frinkandel of kroket , misschien wel wat bitterballen of
    kaassouffle. Heb ook nog zelf gemaakte loempia's dus kan er ook wel bij.
     
    stien56, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, succes met het oppassen, zal wel helemaal goed komen.
    Hofje, beterschap en goed op jezelf letten.
    Venus, lekker om nog een rustig dagje te houden, kan je nog even bijkomen.

    Ik lees weer lekkers : frietjes met allerlei snackjes, lekker ! Wij hebben vanaaf kip met aardappels, broccoli, winterwortel en bloemkool uit de oven, ook lekker !
     
    stien56, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  14. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Wat weer geweldig weer:wuerg: vandaag, de hele dag motregen>:( daar word je echt niet vrolijk van.:cry:
    Hele dag binnen gezeten heb niet eens een frisse neus kunnen halen:(
    Heb om toch maar wat beweging te krijgen maar 3 kwartier op de loopband gelopen:p

    Eten was bleekselderij- punt paprika-rode ui met Duitse braadworst en ik had er aardappelen bij.;)
     
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Rick ! Ja het weer is echt bagger, het wordt tijd dat de zon gaat schijnen.

    Edit; goedemorgen, het komt weer met bakken naar beneden. Ik ben blij dat ik een dagje vrij ben, hopelijk is het strakkies droog als ik naar de kapper ga.

    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 15 Februari 2024
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen,
    Hier regent het ook maar wel zachtjes.
    Straks de crematie van broertje en daarna een familie bijeenkomst om een borreltje op hem te nemen.
     
    rickvenema, snietje1, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte venus net het laatste afscheid...
    beterschap hofdame...
    was het nog droog richting de kapper sniet?

    oppassen ging super goed...omdat moeders al had gewaarschuwd dat eten en bed een drama was dacht ik-.-.....maar niks minder waar ze heeft super gegeten zelfs 1.5 klein bordje pasta.....met kaas dat was het lekkerste....toen nog bakje Griekse yoghurt iets later op de avond nog een peer en als laatste bedacht ze in een keer dat mama iets over ijsje had gezegd dat moest dus ook nog even oke...toen naar bed tandjes poetsen ging prima maar toen de pyjama aan dat was al wat moeilijk en kreeg dametje een pruil lipje....maar toen ik boekjes ging pakken om voor te lezen was het snel weer oke....nog even een snikje maar ook een knuffel maakte daar een einde aan....ze ging super snel slapen en nog 1 keer even wakker geweest.... maar ging toen ik bij haar kwam weer lekker slapen...mocht wel vaker op komen passen volgens mijn schone dochter hahahahah die was zeer verbaast....tja oma's hebben dat ik de vingers xD toch
    hier ook al weer de hele ochtend regen, drie keer klets nat geworden twee keer door cliënten weg brengen en 1 keer door iemand die t leuk vond samen met mij te douchen hij dacht denk ik ikke nat jij ook....xD dus....bbbrrrr
    fijne dag allemaal
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, sterkte vandaag.
    Popje, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de ervaring van de jaren doet soms wonderen bij de kleinkinderen ;)xD
    Klopt, het is nog steeds geen weer buiten.

    En wat wordt er vandaag gegeten ? Wij hebben strakkies savooiekoolstamppot met gehaktballen, lekker !

    Lied van vandaag; Heart, perfect stranger :inlove:
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedenavond ,
    Die ervaring is er bij mij wel maar bij kleindochter nog niet ;).
    maar fijn dat het allemaal goed is gegaan Popje.
    We hebben een hele mooie uitvaart gehad en daarna lekker een borreltje gedronken met
    allerlei lekkere hapjes :p:).
    Dus eten vandaag doen we niet meer Snietje.
    Maar die savooiekoolstampot ga ik zeker eens een keer proberen.
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Fijn dat het een mooi afscheid was Venus. Hapjes, lekker !
     
    rickvenema, stien56 en popje4 vinden dit leuk.