De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Aha ik ruik ook een feest, kom maar op maar eerst mijn verkoudheid even over:wuerg:

Na enige vertraging toch de eventgewassen in de grond gekregen en nu maar zaaien, oogsten, zaaien en oogsten, ach heb toch niets anders te doen.xDxD

stien56, snietje1, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

wauw das een mooie locatie ....beetje versieren en klaar.....[​IMG] deze leek me wel wat....[​IMG] maar deze ook pppfff zucht ach we gaan t zien he....

leni1955, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Hexia

Hexia Veteraan

Zijn mooie taarten hoor :oops:... Maareuh ben echt nie van de roze :wuerg:...Wat moeten we met die taarten eigenlijk ...:eek:... Is er iemand jarig o_O

stien56, snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Zal me toch benieuwen hoe Rick reageert als Hexia met 2 honden aankomt vanavond.
    Hofje al volop in de voorbereiding , hoop dat Rick genoeg boerenduiten heeft want de rekening
    zal ze wel doorsturen.
    Taarten zijn geen probleem houden we een taarten gooifeest van 8)

Hexia, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Taarten gooien ... :eek:... bende gij niet goe Venus o_O... Die eten me mooi op xD... De taarten van Popje gaan wij echt nie mee gooien ...

Rekening sturen :eek: ... Tis wel mijn dochter en jouw Stiefdochter :music:...

Hier staat de chili con carne al een poosje te pruttelen ...rijst erbij en smullen maar.

leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

Klein stukje opeten kan wel maar niet teveel moet wel aan de lijn denken :oops::wuerg:.
    Dan zal ik maar eens heel lief wezen voor me stiefdochter xD en er samen met jou :inlove:
    voor zorgen dat ze een hele mooie en fijne dag krijgt :D.

leni1955, Hexia, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Das lief :inlove: Venus ...

0ok dan maar een klein stukje van de taart neemt - iets met de kadetten enzo :oops:

leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weel lekkers, daaaaaaaank !! Kaai gezellie :inlove: Hier eten we vanaaf (gisteren gemaakte) lasagne bolognaise xD:inlove: Waarschijnlijk blijft er voor onze mee-eters genoeg over. Zoiets kan je niet maken voor 2 personen:oops:
    Je, het is zo ongeveer een avondvullend programma om te oogsten en zaaien, wat een doffe ellende :wuerg::wuerg: Dit is echt niet grappig, bij beide gevalletjes. Ik ben er net klaar mee (vanaf 5 uur)nu alles gelezen en het lijk me nu opportuun om de voorbereidingen te gaan doen voor het as feest, eerst de ovens aanmaken8)
    Popje, als je zin hebt, kom je meehelpen ?

Laatste bewerkt: 13 Januari 2021 om 21:20
    leni1955, Hexia, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. beurke

beurke Forumbeginner

als het zo doorgaat met het spel. ga ik stoppen ik speel al ruim 7 jaar. maar ik ga niet zolang achter het spel zitten dan erger ik me pfffff

sanne1000, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. snietje1

Goedemorgen, fietstijd

leni1955, Hexia, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Goedemorgen ,
    Weer een goed begin van de dag .Kom je terug van het werk valt om 8 uur de stroom uit.
    Zit je dus ook zonder verwarming >:(.Heeft tot 10 uur geduurd dus nu huis maar weer
    opwarmen.

snietje1, leni1955, Hexia en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Durf bijna niet te schrijven zo wonderlijk dat Hofje het zelf vind :wuerg: De boerderijtjes lopen hier goed. Op die akelige zon na en als je iets voor de 1e x aanklikt dan komt er een flits. En met de hand oogsten blijft het een soort van snel flitsen, dat ding wat in beeld komt met wat je oogst enz ...ken ff niet goed uitleggen. Maar verder alles prima tot mijn grote en wel ook zeer blije verbazing. Heb zelfs al wat op de markt verkocht enz :music:xD...

Vind wel ontzettend jammer te lezen dat er veel boeren en boerinnen gaan stoppen. Vanwege het niet speelbaar van het spel. Lees zoveel problemen. Dan denk ik hoe dan ? En waarom ? Waar zou het hem dan in zitten bedoel ik. Hofje heb ook niet de nieuwste lappie.
    Ben best nog wel een digibeet. Heb hier niks bijzonders gedaan aan lappie of wat. En supersnel internet heb Hofje ook niet. Zit gewoon nog op een telefoondraad zal ik maar zeggen. Geen kabel of glasvezel hier. Hoop dat men nog even volhoud en nog niet opgeeft.

Ach jee zie ik mij daar een tot op het bot van de kou verkleumde Venus binnenkomen. :eek: Kom maar snel lief...Hofje warmt je wel weer op :music:... Enneuh nouh Hofje wilt net zo ene keuken als Snietje :oops: die is echt super gaaf ...

Maar eerst ff een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag; Seal - Crazy
    :inlove::inlove:

snietje1, venus261256, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

ja ik kom je wel helpen hoor....in zo ene keuken wauw.....feest....maar eeuuuhh waar is hexia?? toch niet nog bij.....pppfff tjonge moeten we gaan zoeken??? ze is toch niet verdwaald....
    eff afwachten maar denk ik eerst nu koffie dan de hele middag wachten tot bezorging komt van wasmachine en droger....ze komen tussen 13.00 en 17.00xD ruim begrip dus....na ja we zien het wel...

snietje1, venus261256, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Hexia

Hexia Veteraan

Niet verdwaald is :music:...

stien56, snietje1, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

gelukkig.....:)

stien56, Hexia, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Hmm Hexia al de hele dag niet gezien of gehoord... Nah ze heb zeker de rust nodig ofzo :wuerg:

Hier straks ; aardappels - snijboontjes - tartaartje

stien56, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Vanmorgen eerst bij thuiskomst maar even in Hofje :inlove: der warme armpjes gekropen
    om lekker warm te worden:D.
    Hexia xD misschien wel bezig met een eigen planning is of nog steeds bij Rick is o_Oo_O.

Rest van de dag bij beide dochters wat klusjes heeft gedaan.
    En geen zin heeft om te koken dus lekker een Pizza besteld om de horeca te ondersteunen:).

stien56, Hexia, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Geen idee heeft, Nou zie ik dat kind wel is vaker een dag of wat niet...Dus zal vast wel goed zijn...

Heb vanmiddag wel die Gozer van die Stoeterij " De Zwarte Hengst " voorbij zien rijden hier. Wat die hier op de 0osterlaan nou moet :eek:

Der zat iemand naast hem kon alleen niet goed zien wie die vrouws persoon nou was :oops:

stien56, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Hoop ik toch niet dat die me pizza komt bezorgen :music::oops:.

stien56, HofvanDromen, Hexia en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Venus xDxDxD
    Ik zie weer lekkers voorbij komen, smakelijk !!! :inlove:
    Hier is de boerderij weer gedaan, maar veld wisselen is echt drama -.- Klikken moet je vandaag "maar"2x doen, dus er is verbetering.... Ik kom er nog niet in een juichstemming van -.-
    Maar..... Bijna weekend, nog 1 dag te gaan 8)xD

Wij eten vanaaf kabeljauw met aardappelen uit de oven met een groene salade erbij :inlove:

popje4, stien56, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.