De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Gecondoleerd Venus, zowel voor jou als de familie heel veel sterkte.
    Stien, onderzoeken en behandelingen, de eerste uitslagen niet verkeerd, dat geeft wel veel hoop ! Veel sterkte en beterschap.
    Hofje, ook jij beterschap.

    En wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben vanaaf een grote pan goulashsoep, lekker !

    Thea, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel vele gezonde jaartjes gewenst !
    [​IMG]
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Venus gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd voor jou en de familie
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Was vanmorgen ff buiten bezig geweest maar was wel erg koud. Vanmiddag eerst rondje gelopen weinig wind en nog droog. Om 15,30 kregen we winterse neerslag.
    Later op de middag met wederhelft naar de fysio ze moet toch meer gaan liggen maar ja eigenwijs he
    Wel goed dat we een loopband hebben aangeschaft ze moet regelmatig ff lopen.

    Eten was gehakt- prei ovenschotel.
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Vrouwen eigenwijs Rick ?:music: Gehakt-preischotel, lekker !
    Hier is het bijna tijd om de fiets te pakken, jawel: het komt weer met bakken uit de hemel.
    Fijne dag allemaal
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Misschien je banner aanpassen snietje in 1 met zon krijgen we misschien ook zon;)xD

    Hier ook regen word dus geen frisse neus:oops: Moet ik maar op de loopband:p
     
    venus261256, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen
    gecondoleerd venus sterkte voor jou en je familie afscheid nemen is altijd naar....
    en tuurlijk zijn vrouwen eigenwijs.....hahahah op wie moet je anders mopperen he;)
    thea nog gefeliciteerd en hoop dat je een fijne dag had..
    hier ook regen en triest weer....jammer maar 1 dagje vrij dus beetje zon was leuk geweest ach ja je kan niet alles hebben toch....
    fijne dag allemaal
     
    venus261256, snietje1, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Venus gecondoleerd ... sterkte voor jouw en je familie
    Stien - klinkt hoopvol en veel beterschap ...
    Thea nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag...

    Rick ... Sniet banner aanpassen :music: ... Euh euh me benne al meer dan een half jaar niet meer getrouwd euh euh :oops:...

    Trouwen zal Hofje ook niet meer doen komende tijd ... Nu ja het zou zomaar wel kunnen als er een geschikte boer langs zou komen enzo ofzo nu ja en zus en zo of zo iets misschien... je weet het niet of nooit dat kan ook nog sjee Hofje je gaat weer lekker :oops:

    Het duizel gedoetje was van heel andere orde dan de meniere duizel gedoe :wuerg: ... Schijnt tegenwoordig veel vaker voor te komen.
    Mijn paps en tante hebben het ook gehad, in nasleep van griep en corona, die Hofje dus heul niet had o_O Want tja het was zo heftig dat Hofje toch maar even HA gebeld had, vraag niet hoe :wuerg: Met een slaapkamer die om mij heen draaide en dan de foon zien te pakken en dan ook nog proberen fatsoenlijk te praten :wuerg: ... sjee zeg het was weer wat allemaal xDxD ... Allememachies zal ik maar zeggen...
    Na een paar keer de oefeningen gedaan te hebben die Hofje dan maar moest doen van de assi ... Het konden ook nog soort van kristallen zijn die in het slakkenhuis rommelen :eek:was het in ene weg en bent Hofje dan uiteindelijk in een verlossende slaap gevallen ... 8) Nu wel even heel goed oppassen, en het goed in de gaten blijven houden :wuerg:het kan toch ook nog een "nieuwe" vorm van de meniere zijn -.- Zit er echt niet op te wachten ... -.--.- ...

    A fijn tis weer een bericht van niks allemaal Hofje o_O Eerst maar ff een boterhammetje dan he :music:

    Lied van de Dag ; Show Me Love (12" Extended Mix) ~ Robin S
    :inlove::inlove:
     
    venus261256, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Ik weet dat ik mijn banner eigenlijk ook moet aanpassen Hofje, maar vind dat erg ingewikkeld boven dien kan ik andere banners niet weer vinden:wuerg:

    Dat van snietje haar banner was als geintje bedoeld omdat ze een regen banner heeft en het steeds slecht weer is maar dat had je vast al wel begrepen.xD
     
    stien56, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    EUhm tja ... De stoffenwinkel is in het archief beland :oops: Daarom heb ik nog altijd wel het linkje er naar toe onder mijn kleedje staan.
    Als je daarop klikt kom je in de winkel ... Op bladzijde 25 staan nog 2 banners voor jouw Rick :)...

    Met inzetten kan ik je niet helpen, dat zul jij of misschien je vrouw even zelf moeten doen ...
     
    popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    weet iemand hoe lang super voer er over doet in de molen? alles afgezocht maar niet gevonden....
    fijne avond allemaal...
     
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, volgens mij (zo uit mijn hoofd) 9 uur zonder molen een snelle molen.
    Hofje, fijn dat zo'n assistent je op afstand kan helpen !
    Rick ik zal er wel een andere inzetten, misschien helpt het ;)

    Wat wordt er vandaag gegeten ? Wij hebben vanaaf boerenkoolstamppot met rollade, lekker !

    Jawel :
    [​IMG]
     
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedenavond ,
    Iedereen bedankt voor de condelance's sorry als ik het niet goed schrijf.
    Dagje was druk maar er komt nu wat rust in broertje is weer in het dorp waar
    die veel van hield. Verder weet ik het even niet meer.

    Eten vandaag dat noemen we hier eigenlijk troostvoer was pannenkoeken met spek ,
    ananas en appel.

    Heb event wel opgestart maar nog niks meegedaan zal morgen eens kijken wat het is.
    Bij mij duurt supervoer 4.30 uur maar ben premiumboer.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Maak toch niks uit Venus ... Me weten toch wat je bedoeld ... tis hier geen taal klasje hoor :wuerg::music:
    Hmmm lekker pannenkoeken, ken ik van het weekend ook wel weer is doen ...

    Nah als Hofje het zo allemaal leest, bent ik blij dat ik niet aan die cup cake gedoetjes begonnen ben ...

    Yep zonder premium enz enz duurt SV bij Hofje ook 9 uur ... maar die draai ik zelden ...

    Was zeker heel fijn Sniet, assi die Hofje even hielp ... Als het niet over ging moest ik terug bellen, maar ja dan zou het gele wagentje met tet tuuttttt ... komen, dat zag ik al helemaal niet zitten :oops:

    Hier was het lasagne ...
     
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Zonder molenabonnement is het 9 uur, met 4,5 dan zit die dus bij de premium (wist ik niet)
    Venus, maakt helemaal niets uit hoe je het schrijft, we weten wat je bedoelt, daar gaat het om.
    Hofje, gele wagentjes zijn nooit mooi om te krijgen of te zien, het is wel fijn dat ze er zijn.

    Ik lees lekkers xD:inlove:xD Pannenkoeken met allerlei lekkere dingen en lasagne, lekker !!:inlove:
     
    HofvanDromen, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Banner aangepast
    Jouw banner is een stuk vrolijker snietje. Al die regen had ik wel gehad hoor;)
     
    HofvanDromen, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    mooi sniet je kleedje prachtig....en ja 4.5 dat heb ik hier ook maar ben ook premium maar als je dan nog een molen abonnement koopt gaat deze niet nog eens door de helft...das wel wat er staat tja beetje verkeerde reclame dan vind ik...maar goed de rest gaat wel door de helft staat zelfs dat ook SV dus korter duurt ....zou bij moeten staan dat het niet geld als je dus premium boertje bent...
    dank voor jullie antwoord..
     
    rickvenema, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, ik dacht dat ie die tijd dan verlengt.

    Goedemorgen, jawel, hier is het poetstijd.
     
    popje4, rickvenema, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Popje bij premiumboer pakket zit het molen abonnement er al in dus hoef je dan niet apart aan te schaffen.
    Hier vanmorgen dochter van broertje geholpen want die staat er nu alleen voor.
    Dus nu beetje lamme hand van het schrijven van de envelopjes met adressen.

    Event gaat ook wel lekker ben bijna op de helft.

    Eten vandaag vers gemaakt groente soepje met stokbrood.
     
    popje4, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Geen leuke karweitjes Venus, maar dat moet ook gebeuren, goed bezig geweest dus.

    Een groentesoep met stokbrood, lekker !! Wij hebben strakkies gestoofde lamsschenkel uit de oven met een boel veel groente erbij, ook lekker !

    Poetsen is klaar voor vandaag, tijd voor 2 voor 12 :)
     
    Laatste bewerkt: 10 Februari 2024
    popje4, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedenavond :inlove:

    Vanmorgen kwam Kleine Kruimel op de koffie enz :inlove:...

    Vanmiddag bijna heul de middag buiten in de tuin bezig geweest...Geschoffeld, geveegd, onkruid verwijderd enz enz enz ...Wel alles op een slakken tempootje :oops:... t was zalig buiten, der zitten zelfs al bloesembloemetjes in Hofjes pruimenboom o_O

    Nu zo lekker eten - Andijvie Stamppot met chorizo blokjes erdoor. Dan verder Hofje denkt zomaar niks meer, behalve op de bank onder de knuffeldeken xD

    Lied voor de avond/nacht; I Need You - LeAnn Rimes
    :inlove::inlove:
     
    popje4, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.