De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  2. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Dankjewel Enk
     
    popje4, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Aan de puzzel van kleindochter begonnen en de buitenrand ligt al :D.
    Verder weinig gedaan vandaag.
    Eten wordt Bami met een eitje erover/erbij en met kroepoek die heb ik even bij de buurvrouw gehaald ;).
     
    popje4, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Tja Sniet, in de dagen dat ze niet open zijn hebben ze ook geen personeelskosten enz enz...De meeste mensen komen toch in het weekend ... denk ik zomaar hoor ...

    Vind leuk te lezen dat jullie puzzelen enz ... Tis helaas niet aan Hofje besteed, heb daar totaal geen geduld voor xD En dan wordt Hofje kriegelig en zou binnen de kortste keren de puzzel over en van tafel vliegen :oops:

    Hier een heerlijk rustig rommel maar wat aan dagje gehad en vanmiddag heerlijk geslapen heeft ... is echt nog nodig 8)

    Straks aan de stamppot zuurkool met rookworst gaat en ook weer vroeg onder de dons zal gaan ... :music:xD:oops:
     
    popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb hem gewoon op een plankje leggen :) en als dan niet lukt en wordt er ook weleens
    kriegelig van leg ik plankje weg 8). Over tafel heen gooien moet je weer opruimen en opnieuw beginnen :wuerg:.
    En wordt er trouwens wel vaak rustig van even aan niets anders denken en gewoon turen naar
    het goede stukje :music::sleepy:.
     
    popje4, stien56, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    xDxD

    Precies dat ... het uren turen naar het juiste stukje :wuerg: ... Daar wordt Hofje dan helemaal kriegelig en zenuwachtig van.
    Niks voor Hofje dus, net zoals ook diamond painting :wuerg: of borduren ... Voor mij niet rustgevend, wordt er bloed nerveus van :wuerg:

    Nah ja ieder zijn of haar ding ;)
     
    popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, werk ze ! (je hebt echt geweldige collega's-.-)
    Venus, goed bezig met je nieuwe puzzel ! Ik heb vroeger veel puzzels gelegd, misschien als ik met pensioen ben.... heul misschien...
    Ik heb nog zoveel dingen die ik leuk vind maar nog geen tijd voor heb.
    Hofje, lekker op tijd naar je bedje en lekker slapen/uitrusten. Oh ja, bij de winkel: de huur loopt wel door en die is niet mals.

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Bami met een eitje en kroepoek en zuurkoolstamppot met rookworst, lekker allemaal ! :inlove: Wij hebben vanaaf aard kroketjes met kipkarbonade en doperwtjes, ook lekker !
     
    popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Lekker eten voor straks Sniet,.

    Zie nu iets o_O
    Zijn ruim 1200 leden online :eek: Heb nog nooit zoveel spelers online gezien xDxD De meeste zijn wel "gasten" o_O

    Zijn zelfs ruim 1300 nu :eek::eek: En door naar de ruim 1400 ...
     
    popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Euh, zouden ze denken dat het nog ruilen is :music:
    Dank je Hofje, komt helemaal goed.
    Lied van vandaag; Metallica, nothing else matters
     
    popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Mooi lied :inlove:

    Nou kweet niet,
    denk dan altijd dat er iets heul spannends gaat gebeuren of aan de hand is en dan wordt Hofje best wel stik nieuwsgierig :oops:

    Maar het zal vast wel zo iets saais als ergens een internet storing zijn ofzo ... xD...

    Normaal zijn er amper of nog geen eens 100 online / gast ... tja ... Nuja lees het morgen wel ... Doet de Roze deur op slot ...schuift de roze gordijnen dicht en sloft met de roze slofjes de trap maar weer eens op, naar de roze slaapkamer ...
     
    knoepertje, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Euh, even opnieuw inloggen. Dan zijn er 101 on line..... Ik ben meer van het praktische, niet van de spannende gedachte:oops:
     
    knoepertje, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Heb vuurvliegjes event af. Nu maar afwachten wat we bij het volgende moeten inleveren.
    Vanmiddag frisse neus gehaald was nog droog later in de middag begon het wel te regenen. Was wel heel veel wind vooral in open veld.
    Gelukkig sta ik stevig in mijn schoenen anders was ik er vast uit gewaaid.

    Eten was rode kool met gehakt bal. Hadden nog halve rode kool over van vorige week.
     
    popje4, stien56, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Rick ! Hier is het nog niet opgehouden met regenen. We kunnen kiezen: hard of zachte regen -.-
    Overigens, weer opnieuw inloggen en maar dan 1400 leden :music:
     
    popje4, stien56, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Ja vreemd dat er zoveel gasten zijn momenteel.
     
    popje4, stien56, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen.
    Het regent weer als een dolle.
    Werk ze, voor degene die moeten werken.
    Fijne dag allemaal.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
     
    popje4, rickvenema, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Sniet van het praktisch zijn ... Prima toch we zijn wie we zijn ;) ... Hofje is ook zeer praktisch enzo enzo :music: Maar niet van het saaie of stille ofzo :oops: ...
    A fijn we zijn weer terug op het niveau van het net aan 70 online/gasten ... Lees niks spannends ofzo dus het zal allemaal wel weero_O
    Het waren dus 1500 Willem de Zwijgers o_O

    Straks even een poosje naar kleine kruimel gaat ... Maar nu eerst nog ff een lekker bakkie koffie...

    Lied van de Dag ; She Rides Wild Horses - Kenny Rogers
    :inlove::inlove:

    EDIT : De stilte doet pijn aan Hofjes oren ... -.-... Is iedereen nu een Willem de Zwijger geworden o_O Moet Hofje een Willem de Zwijger worden ??

    A fijn, aangezien komend event volgens Hofje helemaal niks met Valentijn te maken heb en Hofje dat echt ook niet leuk vind, heb ik zelf maar een Valentijn Roze Hof gemaakt -.-... Al is de romantiek hier ver te zoeken :music:

    [​IMG]
     
    Laatste bewerkt: 7 Februari 2024
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Je romantisch hof ziet er mooi uit Hofje !
    Yep, het is overal rustig, al een tijdje...

    Sniet heeft vandaag braaf gewerkt, net thuis wat gerommeld en nu is het tijd om lekker met de voetjes onder de verwarming te zitten en te niksen.
    Wat wordt er vandaag gegeten ? Wij hebben strakkies verse zalm uit de oven met spercieboontjes, worteltjes, champignons, erwtjes, tomaten en knoflookaardappelen (ook uit de oven) Lekker !!
     
    knoepertje, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    wij hebben de erwtensoep net op. Laatste bak uit de diepvries, dus volgende week maar weer een nieuwe grote pan maken
     
    stien56, rickvenema, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    terug wel droog overgekomen Sniet ?

    Hier werd het prachtig weer, ben met kleine kruimel naar een speeltuintje bij hun in de buurt gewandeld ... Is echt een speeltuintje voor de kleintjes :inlove: Ze ging van het glijbaantje op haar buik , hoofd naar beneden o_O ... en heeft geschommeld in een veilige schommel.

    Na de boterham ging zij een poosje slapen en oma naar huis, waar ik nog van alles in de tuin heb kunnen doen :inlove: Bloemen van de hortensia weg geknipt en dergelijke, de nieuwe knoppen zitten er al weer in :) ... Nog ff volhouden Hofje denk ik dan altijd, de lente komt eraan 8)

    Hier had Hofje een restje zuurkool van gisteren ... speciaal bewaard :music: ... Feestcommissie moest weer overwerken -.-...

    Dat het zo stil en rustig is, vind zo niet leuk en zo jammer ...:oops:
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Thuva ! Dat doen wij ook altijd xD

    Opgebakken zuurkool Hofje,1 van de lekkerste manieren om zuurkool te eten ! Lekker !
    Leuk om met kruimel naar de speeltuin te gaan, ja glijen doet iedereen op zijn eigen manier, dat is het leukstexD
    Lente ? waar ???
    Gelukkig was het droog toen ik naar huis ging, dat is ook wat waard.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.