De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Sniet wat heb je toch een verstandige wederhelft (als het om jou gaat, hahaha), nee hoor, zoals hofje zegt het gaat om je lijf en er is niets belangrijker dan dat, zeker in jou baan moet het goed blijven.
    En zoals ik weet zorgen jullie heel goed voor elkaar.:inlove:

    Gisteren in Friesland geweest, dochter is vandaag 47 jaar geworden, oeps ik word oud:wuerg: en zij is eigenlijk ook hard op wegxD.
    Het was gezellig en gelukkig krijg ik nog steeds knuffels van de grote kleinkinderen.:inlove:

    Straks maar eens met de hond op pad en rest van de dag wordt vanzelf ingevuld met het een en ander.

    Hofdame ik wilde de roodwang ook al over de schutting gooien maar Thuva was me voor, gisteravond niet meer op de farm geweest.
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Wat een verrassingen stonden er vanmorgen voor de Roze Deur :inlove: Pieter Post heb het druk gehad met de avondbestellingen xD
    En dat allemaal terwijl Hofje al lang op 1 oortje lag o_O...Super bedankt :)
    Kan Hofje mooi weer wat verder met questen. Alhoewel het hier allemaal op een heul langzaam gedoetje gaat. Tja zonder knechtjes :music: ist best veel klikkerdeklik. Dus vaak maar 1 veldje doet of een paar bomen/stallen/items zomaar wat klikt. Tis voor de gezelligheid en wat aan te rommelen. Gewoon hoe Hofje het nu ff leuk vind. Niets moet en alles mag ofzoiets.

    Leni is toch prima, dat je aan Hofje dacht is al lief. Als jullie nog iets zoeken ? En thuva wat kan Hofje teruggeven? Als ik het heb, de items die je vroeg heb Hofje helaas niet :wuerg:

    Zo maar is even kijken of de stofzuiger het nog doet, ben bang van wel:wuerg: Nu eerst maar is een lekker bakkie koffie.
    Lied van de Dag; Lainey Wilson - Things A Man Oughta Know
    :inlove::inlove:
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Zonder knechten is het spel echt geen doen. Gelukkig krijg ik regelmatig coupons dus hoef ik maar af en toe maandknechten te kopen. Zonder was ik allang gestopt. Heb bewondering voor degene die het altijd handmatig doen omdat ze geen geld aan het spel uitgeven.

    Hier ben ik aan het wachten op pakje van Temu. Hoop dat de bezorger een beetje vroeg komt. En dat hij niet zo snel weer weg is, ze bellen aan en voor je bij de deur bent staan ze al bij de buren om daar het pakje af te geven. Je moet haast naar de deur rennen.
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Klopt Thea ... Daarom doet Hofje ook niet zoveel xD ... En laat Hofje ook dat alpenweide gedoetje voor wat het is. De wolkenrijen kom ik bijna helemaal niet meer aan toe, dat is echt een ramp met de hand klikkerdeklik -.-
    Enkel als er een event is wat ik echt leuk vind of de moeite waard, zet ik knechtcoupons in. Heb er nog wel een paar, maar de spoeling wordt dunnetjes zal ik maar zeggen. Wat wel scheelt is dat de meeste events teveel van het goede zijn, of niet te doen voor mij. Daarbij komt nog dat Hofje natuurlijk heel vaak afwezig is.

    Al met al zingt Hofje het al nu bijna 4 jaar zonder geld te besteden uit. Volgens mij nog 1 x knechtjes gekocht en daarna niks meer.
    Met mijn zielige 1 TG boom ken ik soms nog knechtjes voor de helft kopen of zoals nu kado tickets ...
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    De alpenweide heb ik tot level 25 gespeeld, toen kreeg ik dat extra veldje. Daar na had ik even geen zin er meer in want vindt het nou niet bepaald een leuke aanvulling. En nu heeft BP voor mij beslist dat ik het niet meer hoef te spelen, want de alpenweide crasht elke keer op de iPad. En ga er niet speciaal voor naar de pc toe.
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nog een veld erbij dan :eek:... Dan er echt niet meer verder aan doet xD... Echt Hofje heb het geprobeerd...Snap er ook helemaal niks van. Duurt uuuurrrreeeennn om spullen te krijgen voor zo ene boom te kunnen planten. :wuerg: ... En dan is tie klaar, hak je hem om en dan ??? zou het niet weten xD... Heeft ook totaal Hofjes interesse niet hoor. Daar zal het vast ook aan liggen. Maar ja BP duwwt het allemaal maar door. -.- Sinds die alpenweide er is loopt het spel ook gewoon niet goed. Daar zouden ze eerst eens naar moeten kijken.
    Vind allemaal wel best, en zonder kan gelukkig ook nog :music: Als ze events daar ook nog gaan doen of dat het mee moet doen, tja dan houd het helemaal op hier ...

    Nu eerst is ff die stofzuiger te grazen nemen...Dat ding staat te gillen :eek:
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Zit toch een aan/uit knop op :music::oops:.
    Alpenweide snap er ook nog niet veel van maar ben bijna level 8.
    Ga proberen om bij 25 te komen voor dat extra veld en dan zie ik het wel weer.
     
    rickvenema, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Klopt, de knop ging aan en na een dik half uur op uit 8) Wat een rust xD

    Voor degene die het ruildraadje misschien niet lezen en hier wel...
    Misschien hebben jullie deze items nog onder het stof ofzo staan :oops:

    Vals gebalk
    Teleurgesteld gezicht
    Voorjaars-sensatie
    Sisyfusarbeid
    paniek in de bosjes
    Paasstudio
    Noten en konijntjes
    Malle Zeilmaker
    koude douche
    Kool konijn
    De vlindertuin
    Buitenleven
    Bruggenbouwen
    Wolkenspringer
    Kip met vlieger
    Konijntje Huppelinho
    Tuinhuisje
    huisje
    Zonnewijzer
    Bloemenkinderen
    Dag van het Madeliefje
    Fontein van de Liefde

    Net zelf de chocolade fontein uit de ruilkast kunnen halen Joepie xD
     
    Laatste bewerkt: 5 Februari 2024
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Hofje ik hoef niets terug. Het hok met roodwangen zat zo vol dat ik bang was dat ze zouden gaan vechten
     
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Die had ik al naar Snietje gestuurd - ik heb nog wel een gestippelde - wil je die?
     
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb toch veel plezier met dingetjes weggeven om anderen blij te maken.
    Kan het dus niet laten omdat ze zo van konijntjes houd en vol van liefde is en ook
    nog eens graag knuffelt stuur ik nog maar wat extra's.

    Edit :
    dit is voor vandaag het laatste ga zo lekker uit eten bij jongste dochter en kleindochter wat het wordt weet ik niet dat is verrassing.
    Met ruilen en geven voor dit keer ook klaar tot de volgende keer.
    Fijne dag en avond verder.
     
    Laatste bewerkt: 5 Februari 2024
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Zeker er heel blij van geworden is Venus :inlove: ... Dank je wel voor alle mooie items ...

    Thuva - geweldig lief ook en tja vechtende schildpadjes dat moeten we niet hebben :wuerg:
     
    venus261256, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Heb niets van bovenstaande items......vermoed dat ze van wolkenrijen zijn......

    Heb je wel een konijnenliefde gestuurd, aangezien ik lees van Venus dat je graag konijntjes knuffelt.....
    En hoef er echt maar dan ook echt niets voor terug.
     
    venus261256, stien56, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank je wel Freedom ! :) ben der blij mee

    Heb ook geen idee waar de items van zijn ofzo ... kwam ze tegen in het ruilscherm bij (ik zoek) ... vond ze erg mooi, of ze ooit op de Roze Hof zullen belanden is nog een tweede xD
     
    venus261256, stien56, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal
    Ik lees veel gezellige dingen qua ruilen en zo.
    Leni, ja mijn wederhelft is zo.... en ook zorgen we graag voor elkaar, we zijn een mooi team;)

    Venus, smakelijk, ik lees graag wat voor lekkers het geworden is.
    Na een ellende dag werken doe ik nu weinig meer. Beetje kijken wat er nog te ruilen is en zo, gezellie:)

    Wij eten vanaaf nassi met een eitje erover, lekker !!
     
    leni1955, venus261256, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Was kip madras met rijst geworden :p.
    Zo eerst maar naar therapie en verder zien we wel weer.
     
    leni1955, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen:inlove:

    Was gisteravond na het eten ineens helemaal af :wuerg: ben in slaap gevallen onder de knuffeldeken en wakker gemaakt om naar bed te vertrekken :wuerg: Allememachies xD

    Het ruilen en geven is 1 van de leukste dingen in het doprje achter de laatste postersdijken..., maar ohwzo vermoeiend voor Hofje :oops: Vandaag dan ook heel rustig aan gaat doen, met ik denk zomaar vanmiddag een lange middag dut :music:

    Lied van de Dag; ABC - When Smokey Sings
    :inlove::inlove:
     
    leni1955, rickvenema, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemiddag
    Venus, kip madras met rijst, lekker !
    Succes bij de therapie

    Hofje, zomaar in slaap vallen, ik zou soms willen dat ik dat zou kunnen, lijkt me lekker.

    Wij hebben net een winkelrondje gedaan, voor mijn wederhelft 2 broeken en een nieuwe pan gescoord. Dan zie je dat tegenwoordig de winkels niet voor 10 uur (over het algemeen) open gaan. Sommige zelfs later of gaan helemaal niet open op maandag/dinsdag/woensdag. Toch apart dat ze het in paar dagen kunnen verdienen.
     
    HofvanDromen, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    kalm aan dan snietje vandaag hopelijk een betere werk dag...of misschien ben je vrij dan....rust je lekker uit hoop ik....fijn te lezen dat jullie een goed team zijn top....:)
    ja de winkel he soms lastig want dan is de ene wel open maar de andere weer niet....
    hier stakkies werken drie cliënten ziek en drie collega's tja ik zeg maar niks....-.-
    fijne dag allemaal
     
    snietje1, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Om bepaald voer te maken heb ik mottelbes nodig - is dat een boom of gewas? Misschien van volle maan??
     
    popje4, venus261256, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.