De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen)

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen

    tuurlijk mag iedereen daar anders over denken echter kan het niet zo zijn dat andere de hele middag naar het gejoel van een hond moeten luisteren toch...doe het beestje lekker naar binnen probleem voor hond en buren opgelost....:p
    tja honden drama was wel klaar helaas hadden ze weer wat ander bedacht namelijk dat ze met een man of 8 dan wel daar gingen zitten en de geluidsboxen konden weer naar buiten....drie uur lang naar hun gerampetampt moeten luisteren en echt ik overdrijf niet want 8 huizen verder op kwamen ze kijken of er een feest was of zo dus het ging echt heel hard....zo jammer weer...
    event laat ik ook mar een beetje gaan snap t niet...
    stakkies eten maken voor de late dienst van vandaag ...
    fijne dag allemaal...
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Vervelend popje zulke buren, begint aardig op treiteren te lijken.8)
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja he...de beheerder gaat dinsdag na zijn vakantie met hun in gesprek gelukkig hebben er meer mensen een klacht ingediend anders ga ik nog denken dat het aan mij ligt hahahah:p nu zijn ze heul stil...liggen voor pampers buiten op een tuin stoeltje tja ik ga ook maar eens boxen aanschaffen juist voor dit soort momenten....xD
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat zou ik nou niet doen Popje dan kan je de situatie alleen maar verergeren :music:.
    Nou ja wel de boxen dan maar niet teveel lawaai ;).
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    klopt venus en zo zit ik ook niet in elkaar hoor...maar wat zou dat lekker zijn zo voeg in de ochtend lekker disco aan....heerlijk hoor of iets van jannes xD en dat ook een uurtje of drie eens kijken of hun hoofd pijn er beter van word...:p of iets heel erg zwaar Chopin of zo of de vier jaargetijden duurt lekker lang....
    ppff zal er over ophouden hoor hihih nu hups aan het werk...-.-
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Is goed maar ik ga niet aan het werk , ben beetje lui vandaag nergens geen zin in.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ga ook niet aan het werk, wasjes gedraaid en opgevouwen en verder morgen weer een dag.:music:
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Weer lekker in het zonnetje gezeten en wat gerommeld in de tuin.
    Hebben nog vlees over van gister dus BBQ maar weer aangestoken dus weer lekker eten met
    een stokbroodje en bak salade.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
    Popje, wel heel vervelend die buren van jou, misschien die boxen een keer per ongeluk water geven ? Werk ze !
    Leni, gezellie dat de nieuwe gordijnen hangen, geniet ervan.
    Venus, stond de poffertjeskraam er ?

    Ik lees weer lekkers, BBQ met stokbrood en salade, lekker !! Wij hebben vanaaf een quiche met zalm en een boel groente, ook lekker !
    Ik heb vandaag een zeer vermoeide dag gehad, zowel lichamelijk als geestelijk, ben echt toe aan ;
    [​IMG]

    Lied van vandaag U2, One.
     
    stien56, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nope Sniet die was er niet :wuerg:.
    Geniet van het weekend moet je dan niet teveel inspannen :oops:.
    Dus doe rustig aan met het fietsen in het weekend :oops:.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier vanmiddag heerlijk wezen fietsen.
    Fokevent wacht ik tot morgen dan babyboom.

    Eten was lasange bolonese
     
    stien56, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jammer Venus, maar dat rustig aan, heb ik dit weekend geen tijd voor, dat schuif ik door naar volgende week.
    Oh, ik heb net allen hotels leeggehaald -.- Jammer...

    Ik lees weer lekkers !! lasagne bolognese, lekker !!
     
    stien56, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hahaaha xD sniet das ondeugend maar wel een heul goed idee dat water geven en dan roepen oepsie....dacht het moet nog een beetje groeien dan meer opbrengst....xD geweldig....
    t was wel heul stil toen ik vanavond uit t werk kwam zouden ze het door hebben ??:p euhhh denk t nie...
    nou slaap lekker allemaal en wachten met spanning af wat er gebeurt met dat songfestival gedoetje wel gek hoor....
     
    stien56, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Popje, hopelijk dat het kwartje is gevallen bij je buren.
    Hier is het poetstijd en tussen de bedrijven door fietsen en natuurlijk zoals elke zaterdag naar schoonmama om te kijken of er klusjes gedaan moeten worden. Kortom, ik verveel me niet.
    Maak er vandaag een mooie dag van.
     
    stien56, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Zal eens kijken of er een mooie dag van komt , lucht ziet er hier een beetje treurig uit.
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ik hoop t ook snietje gisteren was ik laat thuis hoe ze zich hebben gedragen in de middag en avond geen idee....dat is dan een voordeeltje van late diensten he....
    kalm aan dan hoor met die waslijst voor vandaag....;)
    hier lekker zonnig gisteren avond nog een bakje met ik denk wel 15 slakken opgeruimd die waren heel erg hun best aan doen om in een bakje te kruipen....met lekkers....:wuerg:
    fijne dag allemaal....
    koop ik net die wolkenrij bij t rode mandje dacht dat ik alle item had die er op moeten not dus...-.-
     
    Laatste bewerkt: 11 Mei 2024
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Uiteindelijk heel mooi weer geworden dus lekker in de tuin doorgebracht.
    En Snietje de waslijst afgewerkt vandaag :(.
    En geloof het of niet maar vanavond zuurkool stampot met Hema rookworst natuurlijk heerlijk :p.
     
    stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, klopt, het was heerlijk weer om in de tuin te zitten.
    Popje, 15 slakken :wuerg: Als je een wijngaarde hebt zijn ze nog eetbaar...

    Zo, lijstje is afgewerkt, ook nog wat aan het lijstje toegevoegd, strijken en kruidenbakken op het balkon bijgewerkt (bovenste laag op het zand was mos, dus eraf gehaald en aangevuld met nieuw zand) en mijn peperzaadjes (kleine plantjes) ook lekker in het zonnetje gezet. Daarna het balkon nog geschuurd, ziet er nu weer beter uit. 0ok mijn fiets is gepoetst en daarna uitproberen natuurlijk xD:inlove: Heerlijk gefietst !
    Bij schoonmama was het appels schillen om appelbollen te maken en meer van dat soort dingen. Nu hou ik ermee op en ga lekker zitten.

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Zuurkoolstamppot met rookworst, heerlijk !! Hier staan de spare ribs in de marinade, die gaan strakkies de oven in met een Griekse salade en vers ciabatta, ook lekker !!

    Oh ja, lied van vandaag, WASP; I am one.
     
    Laatste bewerkt: 12 Mei 2024
    stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier was het weer ook goed. Niet zoveel gedaan vandaag ff in de tuin gewerkt maar werd me te warm in de zon dus lekker in de schaduw een boek van Clive Cussler aan het lezen.

    Eten was mosterdsoep met een broodje ham-kaas.
     
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    een wijngaard en eetbaar....bbbbrrr voor een vegetariër als ikke toch maar niet....ze zijn wel van mijne sla afgebleven xD hopelijk blijft dat zo....morgen weer late dienst dus nu maar eens op een oor....
     
    rickvenema, .Fisherman., stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.